Dørslag Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Bestemte meg for å klippe meg på impuls etter å ha levert no greier på biblioteket og så kostet det faen meg nesten 500 spenn wtf. Endte opp med en kul frisyre da så er ikke så farlig men hva faen. Fra nå av holder jeg meg til arabere/spør hvor mye det koster på forhånd. Samme skjedde med meg i vår, bare at jeg endte oppe med å bli ganske misfornøyd i tillegg. Nå klipper jeg håret mitt selv. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Ekte menn barberer seg med en hellebard. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Ekte menn har skjegg. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Ekte menn bryr seg ikke om hva som betegner "ekte menn". Endret 28. september 2012 av Gjest Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Ekte menn bryr seg ikke om ekte menn som diskuterer hva som betegner "ekte menn". 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Ekte menn bryr seg ikke om ekte menn som ikke bryr seg om ekte menn som diskuterer hva som betegner "ekte menn". Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Det finnes kun en ekte mann, og det er meg. 2 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Kun ekte menn kan ha flippskjegg, uten ironisk distanse. Ekte menn er et begrep menn uten flippskjegg omtaler idioter, med ironisk distanse. - Halvor. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Vondt i ei tann. Så kjeder jeg meg. Hater å kjede meg. Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Penisen min irriterer meg, kjenner godt hvordan den tørster etter godt og varmt kvinnekjøtt rundt seg.... 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Du er ekel og jei raportterte deg for sånn komenttar. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Sto ved døra på tbanen og leste noe på mobilen. På det ene stoppet så skulle en tulling med en relativt stor ryggsekk rushe ut fra vogna. Han skulle selvfølgelig kutte hjørnet mest mulig og dermed slo han ut mobilen fra hånda mi og ut på asfalten foran vogna. Nå er det ene kanten på telefonen godt skrapt opp. Han kunne i det minste ha plukka den opp og sagt unnskyld og ikke bare fortsatt som om ingenting hadde skjedd. Var ikke sånn at jeg hadde mobilen spesielt langt ut fra kroppen eller at det var noe særlig trangt ved utgangen heller. Hva er galt med folk? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Kun ekte menn kan ha flippskjegg, uten ironisk distanse. Ekte menn er et begrep menn uten flippskjegg omtaler idioter, med ironisk distanse. - Halvor. what the fuck I'm am I are reading Endret 28. september 2012 av ikkespisgress 2 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Ekte menn har penis. End of discussion. 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Ekte menn har penis. End of discussion. Så hvordan er livet som uekte mann? 4 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 ^^^^ lmao eid sick burn 3 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 ^^^^ lmao eid sick burn Du skal ikke le cowboy bob. Det du har kan knapt kalles noe. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Det er faktisk ikke sant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå