Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en haug med kulørte klær og ETT hvitt plagg som skal vaskes. Alt er ull. Irriterende, fordi jeg tør ikke hive det hvite inn med de andre selv på 30. Og ikke faen om jeg gidder å vaske bare ett plagg om gangen. Bleh.

At denne siden er som facebook og ikke har en "minus" knapp. Reddit is doing it right.

Overfølsomme liberalister og folk som ikke tåler at andre er forskjellig fra dem selv.

Edit: Og Sparebanken Sogn og Fjordane sine nettsider. Tregere dritt skal man lete lenge etter nå for tiden.

Og venting. Venting er noe av det verste jeg vet. Uansett hva det er, så ser jeg på det som bortkastet tid. Greit nok at det var verdt å vente når det man venter på skjer, men den tiden fra man begynner å vente til man får det man venter på er uutholdelig og ofte kjedelig.

Endret av Therawyn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor dumme og naive folk kan være noen ganger.

Alt oppstyret med facebook, der private meldinger visst skal ha kommet opp på veggen til folk. Nederst i kommentarfeltet er det flere som har opplevd dette, også er det et par stykker som ikke har det.

Og de som ikke har opplevd det er bastante på at det ikke har skjedd noen overhode! Ikke snakk om å være litt åpen for at det kan ha skjedd andre. Her har dem ikke opplevd det selv, og derfor tar alle andre feil.

Slike folk er desverre gjengangere alt for ofte, både på nett og IRL.

Også så mye hat mot facebook, men alikevel brukes det flittig videre av samme personer som kritiserer det.

Glad jeg slettet hele driten. Tar bare mye tid uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...