Gjest medlem-1432 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Plommer er jo mye bedre enn nektariner da. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Plommer er jo mye bedre enn nektariner da. Nei, nei og nei. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Jo. Nyplukkede søte gode plommer. Også kan man lage plommegrøt. Mmmmh. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Plommene var veldig gode de også, men jeg har også lyst på nektariner. Butikken er bare 3 min unna, men orker ikke dra ut enda en gang. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Hvorfor ikke fersken? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Hvorfor ikke Red Delicious? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Hva er forskjellen på fersken og nektariner? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Smaken. Samt fersken har ''hårete'' skal og mindre steiner. Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Jo. Nyplukkede søte gode plommer. Også kan man lage plommegrøt. Mmmmh. Håhåh! Jaggu faen! Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Jo. Nyplukkede søte gode plommer. Også kan man lage plommegrøt. Mmmmh. plommegrøt ? Er like grusomt som sviskegrøt... 5 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Like godt som rabarbrasuppe. Altså jævlig godt. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Åfyfaen. Rabarbrasuppe! Det er så forbanna godt! Sammen med lapskaus, omfg, fuck me! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Åfyfaen. Rabarbrasuppe! Det er så forbanna godt! Sammen med lapskaus, omfg, fuck me! Høres ut som en gastronomisk fuck you, ja. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Har en haug med kulørte klær og ETT hvitt plagg som skal vaskes. Alt er ull. Irriterende, fordi jeg tør ikke hive det hvite inn med de andre selv på 30. Og ikke faen om jeg gidder å vaske bare ett plagg om gangen. Bleh. At denne siden er som facebook og ikke har en "minus" knapp. Reddit is doing it right. Overfølsomme liberalister og folk som ikke tåler at andre er forskjellig fra dem selv. Edit: Og Sparebanken Sogn og Fjordane sine nettsider. Tregere dritt skal man lete lenge etter nå for tiden. Og venting. Venting er noe av det verste jeg vet. Uansett hva det er, så ser jeg på det som bortkastet tid. Greit nok at det var verdt å vente når det man venter på skjer, men den tiden fra man begynner å vente til man får det man venter på er uutholdelig og ofte kjedelig. Endret 28. september 2012 av Therawyn 1 Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Hvor dumme og naive folk kan være noen ganger. Alt oppstyret med facebook, der private meldinger visst skal ha kommet opp på veggen til folk. Nederst i kommentarfeltet er det flere som har opplevd dette, også er det et par stykker som ikke har det. Og de som ikke har opplevd det er bastante på at det ikke har skjedd noen overhode! Ikke snakk om å være litt åpen for at det kan ha skjedd andre. Her har dem ikke opplevd det selv, og derfor tar alle andre feil. Slike folk er desverre gjengangere alt for ofte, både på nett og IRL. Også så mye hat mot facebook, men alikevel brukes det flittig videre av samme personer som kritiserer det. Glad jeg slettet hele driten. Tar bare mye tid uansett. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Nei nei nei, ikke i dag! Please ikke i dag! For de som måtte lure: brygger på demotivasjon og lite arbeidslyst. Passer ypperlig dårlig når jeg faktisk må få gjort noe i dag. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 For de som måtte lure: brygger på demotivasjon og lite arbeidslyst. Passer ypperlig dårlig når jeg faktisk må få gjort noe i dag. Det er fredag. Ingen vil gjøre noe på en fredag. 4 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Bestemte meg for å klippe meg på impuls etter å ha levert no greier på biblioteket og så kostet det faen meg nesten 500 spenn wtf. Endte opp med en kul frisyre da så er ikke så farlig men hva faen. Fra nå av holder jeg meg til arabere/spør hvor mye det koster på forhånd. Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 FYFAEN, den dagens smil reklamen på max, før og etter hver. jævla. pause. Den er så irriterende! aaaargh! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) if you love something, let it go, if it comes back to you It's your, if it's doesn't, it never was.. Fra facebook. Endret 28. september 2012 av ikkespisgress 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå