djgudleif Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Definisjoner er menneskeskapte. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Definisjonen av brus er akkurat det du sier du drikker. Søt drikke med kullsyre i. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Definisjoner er menneskeskapte. No shit. Hvis vi ikke hadde veldefinerte ord, hvordan ville vi da kommunisert? snip Explain. Endret 27. september 2012 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Røyk en doobie så blir det nok lettere for deg å takle det enorme sosiale presset man opplever på videregående skole. Får deg til å tro dette "oppsto" på VG? Drikk 2-3 cider før framføringen. Det vil dempe nervøsiteten bittelitt. Ingen kan lukte på deg at du har drukket alkohol når du bare drikker cider. Nei. Er bare nervøs for å si noe feil, eller drite meg ut. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Explain. Captain obvious Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Røyk en doobie så blir det nok lettere for deg å takle det enorme sosiale presset man opplever på videregående skole. Får deg til å tro dette "oppsto" på VG? Jeg tror ingenting, jeg er bare en tøysekopp. Dersom du sliter såpass med sosial angst at det ikke holder å bare øve mye så finnes det piller for alt mulig nå i 2012, snakk med fastlegen om det og lykke til med presentasjonen my man Definisjoner er menneskeskapte. No shit. Hvis vi ikke hadde veldefinerte ord, hvordan ville vi da kommunisert? Har du ikke sett prompespråket på barnetv eller Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Fant ut at jeg traff deg på byen på lørdag, HEI. Dang så mye gøy dere på østlandet finner på da mens jeg bare sitter her på vestlandet og er helt aleine Møtet fant jo sted klokken 03, ute på byen da jeg var NOGET nede i Gin-flasken AKA SAKELIG opplegg. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Definisjoner er menneskeskapte. No shit. Hvis vi ikke hadde veldefinerte ord, hvordan ville vi da kommunisert? Hvem sier at vi trenger å kommunisere! hehe 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Løsning: Drikk vann fra springen hjemme. Slikker du å ende opp med diabetes 1, 2 eller 3. Neida, fordi du drikker ALDRI brus, ikke en gang innimellom. Han er fra Møre. Det er gratis vann i springen... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Slimda liker godt Oscar Syltes brus med pære eller ananassmak, det husker jeg fordi jeg snakket med han om det en gang. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Ananas og bringebær er best. Pære er litt daff. Viking sin pærebrus fra gamle dager var mye bedre. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Det kan godt være, men Oscar Sylte sin brus er fra møre og Slimda er som kjent militant patriot så han drikker vel ikke ting som er fra andre plasser. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Som vann i springen? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Jeg har laget en wifi-sone som er åpen for alle, med en ESSID som markerer min avsky mot systemet. Som du har kalt for? Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Irriterer meg at Autodesk programmer er så dyre... Skjønner ikke helt hvorfor, klart det tar tid å skrive ett sånt program, men å ta 25000 kr+++ per pers er overdrevent dyrt. Sikkert en grunn bak det, men den grunner irriterer meg. Irriterer meg mest fordi jeg vil bare lære hvordan man bruker 3ds Max og leke rundt med det, men 30 dagers trail er liksom ikke nok til å klare å bli vant med programmet da jeg sliter litt med å lage vaner med ting.. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Jeg har laget en wifi-sone som er åpen for alle, med en ESSID som markerer min avsky mot systemet. Som du har kalt for? °gratis. Fuck registrering!° 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Har en nabo som driver og spiller WoW på det åpne nettverket mitt, men det han ikke vet er at jeg kan endre på noen av filene på pcen hans, deriblant WoW mappen så neste gang han er på skal jeg legge inn en hjemmelaget addon som sender linker til forferdelige ting som goatse o.l i trade chat Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Det der drev en tidligere kollega av meg med og. Åpent nettverk --> spionerte på naboene. Ikke at der irriterer meg da, men. At jeg ikke sover nå gjør! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Har en nabo som driver og spiller WoW på det åpne nettverket mitt, men det han ikke vet er at jeg kan endre på noen av filene på pcen hans, deriblant WoW mappen så neste gang han er på skal jeg legge inn en hjemmelaget addon som sender linker til forferdelige ting som goatse o.l i trade chat Send han en lenke med eneste tekst: "Jeg følger med på deg." Legg gjerne ved ubehagelige bevis. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Jeg skulle på butikken og kjøpe en kurv nektariner. Kommer hjem med en pose plommer, 5 klementiner, en pose godteribiler og to Urge. Seriøst, hvordan klarer jeg dette hele tiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå