Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjekker nyhetene på vg om at facebook poster dine private meldinger. Tenker at dette garantert må være bullshit, men neida på universitet i dag finner jeg ut at det faktisk ligger noe i det. Stikker hjem og sjekker, og joda her ligger faen meg private samtaler fra 2010 over hele tidslinjen min. Er det fuckings mulig! Hva er det neste, at de skal vise hvilke profiler du har vært mest inne på? Det som irriterer aller mest er facebook benekter hele greia. Heldigvis var jeg heldig i mitt tilfelle, men tenk hvor utrolig mye dette kan ødelegge for folk. Nå er jeg seriøst nærme med å slette hele dritten, hadde det ikke vært fort at det er sosialt selvmord. Fuck.

Lenke til kommentar

Når ei venninna av deg har fått beskjed om å kjøpe sigg når hun var i Sverige på harrytur, og presterer å komme tilbake med tobakk. :realmad:

Om jeg får solgt de, går jeg i pluss. Noe jeg burde gjøre. Betalte bare 150 kr for 5 tobakkspunger.

Om det er ên ting jeg er sikker på så, så er det at hun ikke skal få handle for meg igjen. Gjør det heller selv. ARGH.

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar

Du er klar over at de fyller på hyllene bakfra, ikke sant? Så hvis du tar brus fra bakerst i et skap som nettopp er fyllt opp, så får du romtemperert brus.

Skal du ha kald brus, så tar du fra skapet som ikke er nylig fyllt, og du tar fra midten av rekkene. Er der kjølen blåser.

Har sett folk fylle inn fra framsida.

Lenke til kommentar

Har jobbet senvakter, og prøvde å få sovet litt lengre i dag. Men neida, telefonen skal ringe hele tiden slik at jeg blir vekt "tidlig" :cry:

Regner med du ikke har hørt om lydløs-funksjon?

Mange av skapene er ikke kalde, heller.

Det er fordi de nettopp har satt inn brusen. Ta brus som ligger lenger bak i skapet.

Dette er en fin regel for de fleste matvarer. Det som står fremst er ofte varmest/tørrest (pga lys)/mye tatt på etc.

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Når ei venninna av deg har fått beskjed om å kjøpe sigg når hun var i Sverige på harrytur, og presterer å komme tilbake med tobakk. :realmad:

Om jeg får solgt de, går jeg i pluss. Noe jeg burde gjøre. Betalte bare 150 kr for 5 tobakkspunger.

Om det er ên ting jeg er sikker på så, så er det at hun ikke skal få handle for meg igjen. Gjør det heller selv. ARGH.

Hahaha at det er mulig.

Fant ut at jeg traff deg på byen på lørdag, HEI.

Dang så mye gøy dere på østlandet finner på da mens jeg bare sitter her på vestlandet og er helt aleine :(

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hater fremføringer. Kvir meg over en minste ting. Selv om jeg skal kun prate i 2-3 mins, så er jeg alltid så forbanna nervøs. Ender opp meg at jeg blir nervøs og hele fremføringen går til helvete. :glare:

Drikk 2-3 cider før framføringen. Det vil dempe nervøsiteten bittelitt.

Ingen kan lukte på deg at du har drukket alkohol når du bare drikker cider.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

"Gratis" internett på flyplassen.

Hvis det er gratis, hva pokker skal de da med telefonnummeret mitt?

Sende spam? Logge og spionere på nettaktiviteten min når de vet navnet mitt?

Jeg logger meg aldri på slikt, og oppfordrer dere til det samme.

Nå har jeg stått over en time i kø for sikkerhetssjekken, og 3G-dekningen er så rævva at jeg omtrent ikke klarte å laste noe som helst.

Telefonen min fant flere tilgjengelige nett, men alle krevde innlogging.

Skjønner disse idiotene hvor kronglete det er å taste kode på mobilen mens man står i sikkerhetskø?

Smarttelefonen min kan fungere som portabel wifi hotspot.

Jeg har laget en wifi-sone som er åpen for alle, med en ESSID som markerer min avsky mot systemet.

Hvis du sitter i avgangshallen på Gardermoen og søker etter trådløse nett, vil du finne meg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...