Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan jeg spørre hva en burk er for noe?

Er du fra vestkanten av Oslo, eller kanskje Bærum?

I motsetning til hva dere østlendinger og de "folke"valgte liker å tro så finnes det folk som bor utenfor østlandet. Grunnen til at vi ikke harryhandler i Sverige er fordi det tar mer omtrent 8-9 timer hver vei og det er ikke akkurat billig å reise rundt for oss som ikke bor på østlandet og har blitt født med sølvskjei, flat jord og sølvskjei i ræven. Så derfor vet vi ikke hva en burk er for noe,

Endret av cowboy bob
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Når mamma har fri fra jobb og vekker meg om morgenen, spesielt når jeg har kveldsvakt.

Trenger ikke vekke meg fordi om du føler deg ensom and shiet, sett deg ned med strikkepinnene dine og hold kjeft. AARGH!

Har også ei venninne som mener jeg skal slippe alt jeg har i hendene og avlyse alt av planer jeg har for å møte henne, bare pga at det passer for henne. BItch please, slutt å tro deg, du kommer aldri til å få kontrollen over meg uansett. :tease:

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor de som gjør masse kødd på skolen, får lov og være vekke en dag og f.eks gå på kino? (som belløning) Er greit med de som sliter av ting som de ikke kan noe for (dysleksi, sosial angst osv), men hvorfor får folk som kødder seg belønning for det? Greit nok at dem som jobber hardt på skolen, får en fremtid men er likevell..

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor de som gjør masse kødd på skolen, får lov og være vekke en dag og f.eks gå på kino? (som belløning) Er greit med de som sliter av ting som de ikke kan noe for (dysleksi, sosial angst osv), men hvorfor får folk som kødder seg belønning for det? Greit nok at dem som jobber hardt på skolen, får en fremtid men er likevell..

Du skal ikke se bort i fra at en del av de som kødder har en grunn til å gjøre det, og at f.eks et kinobesøk nå og da, en fjelltur nå og da, et par timer med PS3-spilling eller noe er med å hjelpe på en ellers vanskelig skolegang for disse elevene. At de bare kødder trenger ikke å bety at de ikke sliter veldig med noe.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Mange av skapene er ikke kalde, heller.

Det er fordi de nettopp har satt inn brusen. Ta brus som ligger lenger bak i skapet.

Du er klar over at de fyller på hyllene bakfra, ikke sant? Så hvis du tar brus fra bakerst i et skap som nettopp er fyllt opp, så får du romtemperert brus.

Skal du ha kald brus, så tar du fra skapet som ikke er nylig fyllt, og du tar fra midten av rekkene. Er der kjølen blåser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...