Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har nok ikke du vært russ..

Man spleiser jo på bil eller buss.. det blir ikke mye pr. pers..

Jeg brukte studielån til å finansiere russefeiringa og angret aldri på det..

Den beste tia i mitt liv !!

 

Jeg har ikke vært russ fordi jeg synes det er bortkastede penger og teit å feire at man er ferdig med eksamen FØR eksamen?

Jo, det blir mye mer enn det hadde blitt dersom du ikke hadde brukt pengene.

Å bruke studielån på russefeiring er etter min (og forhåpentligvis mange andre sin) mening idiotisk. Studielån er til å betale studier. Ikke til å betale "fet bil med heftig bass og kule lys".

 

Edit: Og likevel klager studenter på at de får for lite penger til studiene.. Vel, bruk de på noe fornuftig, da, så kanskje de strekker til.

Endret av Diskutant
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Telefonen min. Prøver å taste inn pinkoden, men den bare slår inn random tall, for å så låse seg. Prøver å låse opp, men den henger seg bare opp. Burde levert den til reperasjon for lenge siden, men er alt for avhengig av smarttelefon. Ikke moro! Hele touchfunksjonen har gått til helvete. Ser ut som jeg må levere den inn før jeg drar til Danmark. :( Steinalder telefon next, FML

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Kommer ikke på noen måte å avatere ting jeg selger.. Har så mye stuff jeg vil ha bort for faen, men vet ikke hvor jeg skal legge det ut. Finn tar 25,- per annonse og kun med VISA eller faktureres over mobil.

Har 5-6 annonser jeg vil ha ut, omfg. Faen så vanskelig. :nei2:

 

Facebook har som regel kjøp/selg grupper. Og tror det er gratis å legge ut på finn, om det er noe du gir bort. Under gies bort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...