Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På skolen i dag, ved skapet. Tar ut nøklene fra jakkelomma, og tar deretter av meg jakka. Låser opp, tar nøkkelen ut av hengelåsen, og legger den tilbake i jakkelomma. Åpner skapet, legger jakka inn, lukker skapet, setter på hengelåsen, og fester den.

Sekundet etter:

"Hva faen gjorde jeg nå?"

:wallbash:

Endret av Vertical^
  • Liker 3
Lenke til kommentar

På skolen i dag, ved skapet. Tar ut nøklene fra jakkelomma, og tar deretter av meg jakka. Låser opp, tar nøkkelen ut av hengelåsen, og legger den tilbake i jakkelomma. Åpner skapet, legger jakka inn, lukker skapet, setter på hengelåsen, og fester den.

Sekundet etter:

"Hva faen gjorde jeg nå?"

:wallbash:

heh..heh..heh...

det fucka seg. Jeg irriterer meg når man er på gruppe med folk som ikke har forberedt seg en dritt. Shit vi har alle mye å gjøre, så forståelig at du henger litt etter på lesingen og slikt, men når du kommer uten å ha kjøpt boka. Damn. Også litt irriterende med folk som skal ta helt styringen og absolutt har den beste måten å fullføre oppgaven på uten å bry som å høre andre sine meninger og kanskje reflektere litt rundt temaet. Selv om det kan være chill noen ganger da.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar
Vi er en fin jentegjeng på 23 som begynner allerede nå å samle inn penger og prøver å få tak i dugnader til russebussen vi skal ha i 2015, vi er villige til å jobbe hardt for at vi skal få en super russetid, men det koster.. så hadde vært supert hvis dere likte denne siden og stemte på oss, hadde hjulpet oss veldig mye!!
Lenke til kommentar
Vi er en fin jentegjeng på 23 som begynner allerede nå å samle inn penger og prøver å få tak i dugnader til russebussen vi skal ha i 2015, vi er villige til å jobbe hardt for at vi skal få en super russetid, men det koster.. så hadde vært supert hvis dere likte denne siden og stemte på oss, hadde hjulpet oss veldig mye!!

hva skal de med russebuss når de er 26?

Lenke til kommentar

Naboer som ikke respekterer at det skal være stille mellom 23:00 og 07:00. Jeg er ikke veldig fisefin på det egentlig, kan godt spille litt musikk utover natta på fre/lør, men bråk etter 23:00 midt i uka er jævlig irriterende.

Update

Vel, var faktisk ikke naboer denne gangen, men en butikk i underetasjen som borret i søylene som holder huset oppe, så forplantet seg flere etasjer oppover. Herlig! :-)

Endret av Occi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...