Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahaha sjekk alle de umodne kommentarene jeg får. Herlig.

Enda en TWFA fanboy som lever for å fortelle andre hvor umodne de er. Må være kult å ha andre til å mene ting for seg.

Hva er det du babler om? Spesielt siste setningen. Men du har rett, jeg trenger egentlig ikke å si hvor umodne de er, kommentarene taler jo for seg selv.

Lenke til kommentar

FYFAEN SÅ JÆVLIG INTENST JEG HATER MANDARIN MED STEIN I! :wallbash:

For svarte da? det er klementin!!!! Kan ingen forskjellen!? Mandarin har ikke blitt solgt i norge på lenge! Og uansett, hvis du har en mandarin er det meningen at den skal ha steiner! hvis klementiner har steiner er det på grunn av feilpollinering fra bienes side.

FAKTA: KLEMENTIN VS. MANDARIN

¤ Det var munken Clement Rodier som dyrket fram den første klementinen, i Algerie i 1890. Den nye sitrusfrukten var resultatet av at han krysset mandarin med den bitre appelsintypen pomerans.

¤ Klementinen utkonkurrerte etter hvert mandarinen i Norge. Mandarinen har ikke blitt solgt i fersk form i Norge på tjue år.

¤ Klementin er søtere enn mandarin.

¤ Klementin har ikke steiner. Hvis den likevel har, skyldes det feilpollinering fra bienes side. Mandarin har mange steiner.

¤ Klementinene er lettere å skrelle enn mandarinene. Skallet er tykkere og sitter løsere.

¤ I fjor spiste nordmenn 26 000 tonn klementiner, over halvparten av dette spises i november og desember.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Da jeg trodde ting begynte å gå bra igjen så går alt faen meg til helvete. Dette skjer hver jævla gang jeg ting går bra i en måneds tid.

Jeg hater livet mitt. :cry:

Huffda. *klemme*

Lenke til kommentar

kjærlighetsorg?

Nei, kjærlighetsorg har jeg ikke opplevd, og håper jeg ikke opplever.

Slimda:

Det argumentet funker ikke særlig bra. Hvor dårlig det går med en person er relativt, men jeg tar poenget ditt.

Det har med en helt ødelagt fremtid og ustabilt liv å gjøre.

Huffda. *klemme*

Heh, virtuell klem. ;)

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Dagens irritasjoner: Har ikke hatt vann i dusjen her siden lørdagen. 5 fuckings dager. Å har ikke dusjet siden søndagen, går rundt som en boms. Jævla dritthus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...