Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Lakris-is Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Bytter nå fra Samsung Galaxy S III til iPhone 4. Dette irriterer meg Whyyyyy 4 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Jeg får skikkelig bank nå plutselig i Torchlight 2 og jeg forstår ikke hvorfor. Gruste nettopp en boss uten noen som helst problemer, går videre og nå blir jeg jo nærmest oneshottet hva faen. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) Ja wtf, man?! - til Kurio Irriterer meg over at døgnet er AAALT for kort! Dagene består stort sett av at jeg: er på jobb fra 06.15 til 16.30 (med kjøring), er på trening fra 17.30 - 20.30 (med kjøring), sitter på forum og slacke/spise det jeg makter fra 20.30 til 21.50 da jeg må hente dama på jobb på denne tiden, 22.10 - 23.00 bruker jeg på å lage mat /se på en episode av en serie imens jeg spiser. 23.00-06.00 sove. Har tilsammen ca 3 timer fritid hver dag, på denne tiden skal jeg game, onanere, ha sex, what ever. Det er ALT for liten tid! Får nesten aldri gamet nok, pluss at sosiallivet er intet-eksisterende i uken på grunn av liten tid. Endret 22. september 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Velkommen til voksenlivet. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Vært her en stund, men aldri tenkt over hvor lite tid jeg faktisk har før nå Hadde man bare kuttet ut trening, dama og gaming så hadde man hatt god tid. Men, det er vel de tre tingene livet handler om Lenke til kommentar
Myst Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Vel, for oss uten partner, blir kjærlighetsliv erstattet med jobbing og soving. Og glad for det egentlig, for har virkelig trengt god søvn de siste dagene. Ser at RE:R ikke kommer før desember, mens den allerede vises i samtlige land. Så kjip at norske kinoer er så trege med å hente inn filmer. 1 Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Bytter nå fra Samsung Galaxy S III til iPhone 4. Dette irriterer meg Whyyyyy Skal ikke spore helt av, men det er vell fordi iOS bare fungerer. Android kommer nok til å bli langt bedre når det blir stabilt, men er milevis langt fra iOS enda. Ontopic: Lørdagen går fort! Lenke til kommentar
Barnabas Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Gjøken på felleskjøkkenet som kaster skittent kjøkkenutstyr som ligger i oppvaskkummen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Gjøken på felleskjøkkenet som kaster skittent kjøkkenutstyr som ligger i oppvaskkummen. Kanskje han er irritert over folk som ikke vasker opp etter seg 3 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Skal ikke spore helt av, men det er vell fordi iOS bare fungerer. Android kommer nok til å bli langt bedre når det blir stabilt, men er milevis langt fra iOS enda. Dette er interessant. Hva baserer du dette på? Hvilke android-telefoner i samme klasse som sammenlignet iPhone har du prøvd? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Nei, det er ikke interessant i det hele tatt. Hvilken mobil som er best, operativsystem, datamus osv er jævelig kjedelig å høre om. Irriterende med folk som alltid skal kverulere om sånt 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Plis. Ikke en Android vs iPhone-tråd, uansett hvor lite hetet opp den er. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Når folk konsekvent krasjer barnevogna mot glasset i karuselldørene på vei inn eller ut av et kjøpesenter, og mekanismen dermed stopper opp og jeg blir fanget mellom to glassplater sammen med en gruppe idioter. Det skal ikke mer til for å utløse panikklidelser. Lenke til kommentar
Barnabas Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Gjøken på felleskjøkkenet som kaster skittent kjøkkenutstyr som ligger i oppvaskkummen. Kanskje han er irritert over folk som ikke vasker opp etter seg Og slik rettferdiggjør du tyveri? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Gjøken på felleskjøkkenet som kaster skittent kjøkkenutstyr som ligger i oppvaskkummen. Latterlig irriterende når en skal vaske opp at det ligger brukte stekepanner, tallerkner, bestikk osv som ikke tilhører deg.Ikke morsomt å vaske fordi en skal vaske opp. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 http://www.dagbladet.no/2012/09/22/nyheter/utenriks/nederland/facebook/fest/23538869/ Idiotar. "Hey, vi er 3000, la oss brenne og knuse ting for lulz!11" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Å komme hjem fra ferie med tusen bilder - nesten alle med irriterende flekker og merker, til tross for iherdig rensing av objektivene hver morgen. Ser ikke noe på speilet heller, men jeg antar det er de er. Og også å oppdage at minstesøss og typen har tatt seg til rette på rommet mitt mens jeg var borte, så jeg har for øyeblikket ikke noe seng å sove i i natt. Hele sove-delen er bomba og de er selvfølgelig på fest. >< Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Bruker du filter? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Uff.. Kjedelig å være blind i så ung alder -.- For et liv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå