Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg til å ta ferie!

Jobber som faen for å få nedbetalt gjelden til mamma, og ha nok penger til å bruke det på hva enn jeg vil når jeg er i Danmark i slutten av Oktober. Etter den turen skal jeg bruke penger på fyll og faen, og slappe av istedenfor å jobbe meg ihjel. Blir digg!

Lenke til kommentar

er du gammel nok til å drikke alkohol da

Det er ingen aldergrense på å drikke alkohol, bare hvem man kan selge det til. Si hva du vil! Men jeg har "vunnet" den disksujonen med polti, så jeg vet at ejg hare rett :D

Jobber som faen for å få nedbetalt gjelden til mamma, og ha nok penger til å bruke det på hva enn jeg vil når jeg er i Danmark i slutten av Oktober. Etter den turen skal jeg bruke penger på fyll og faen, og slappe av istedenfor å jobbe meg ihjel. Blir digg!

Så du jobber deg ihjel for at du kan gjøres sånn AT du ike skal jobbe deg ihjel! HAHA

Lenke til kommentar

er du gammel nok til å drikke alkohol da

Det er ingen aldergrense på å drikke alkohol, bare hvem man kan selge det til. Si hva du vil! Men jeg har "vunnet" den disksujonen med polti, så jeg vet at ejg hare rett :D

Så du jobber deg ihjel for at du kan gjøres sånn AT du ike skal jobbe deg ihjel! HAHA

Hørtes ganske dumt ut når det ble formulert slik, haha. Men uansett, greit å bli kvitt all gjeld, regninger og utgifter før reise. Og siden kakemot er student uten jobb enda, så har vi bare inntekten min, så jobber for at vi to skal få en fin reise. Gidder ikke å leve på et stramt budsjett på ferie, no way!

Lenke til kommentar

Skulle bestille en sånn poop scooper her om dagen til kattedoen, men den kostet bare 29 kroner og jeg fikk beskjed om at jeg måtte bestille for en minstesum på 180 og noe. Så skulle jeg kjøpe katteperler i dyrebutikken her, men det hadde de ikke. Så da bestilte jeg over nett. Alt til kroner 589, om jeg ikke husker feil. Hva glemte jeg? SPADEN. Så om jeg vil ha den nå må jeg bestille for nok et par hundrelapper. Grr.

Nettdyret er en grei butikk, men den regelen er litt teit.

Lenke til kommentar

Skulle lage pepperonipizza i kveld. Glemte å kjøpe mel. Dro på butikken og kjøpte mel. Kom hjem, manglet gjær. Dro på butikken og kjøpte gjær. Kom hjem, manglet pepperoni.

Nå sitter jeg her med en deig uten olje, ingen pepperoni, men 2 sekspakninger med pils. Sees i morgen.

Planlegging er ikke din sterke side, antar jeg?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Skulle lage pepperonipizza i kveld. Glemte å kjøpe mel. Dro på butikken og kjøpte mel. Kom hjem, manglet gjær. Dro på butikken og kjøpte gjær. Kom hjem, manglet pepperoni.

Nå sitter jeg her med en deig uten olje, ingen pepperoni, men 2 sekspakninger med pils. Sees i morgen.

Handleliste?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...