djgudleif Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 (endret) Når man er sliten og foreldre kommer innom. Går på reservetanken nå... Like før jeg går loddrett på veggen. MAAAAAAAAAAAAAAAAS!!!!! Endret 21. september 2012 av ikkespisgress 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 At jeg ikke vet hva jeg skal gjøre i morra. Bli med opp til Sunnmøre, eller være hjemme hele helgen og muligens ha folk over/fest? Synes huset er så lite for en fest.. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 er du gammel nok til å drikke alkohol da Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 (endret) er du gammel nok til å drikke alkohol da man trenger ikke drikke for å ha en bra fest altså Endret 20. september 2012 av Diskutant Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 (endret) Nei, men for at jentene skal tafse på deg må man det. Begynte først å drikke i sommer jeg (20), burde begynt før. Å få ting servert istedet for å arbeide for det er herlig. Endret 20. september 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Gleder meg til å ta ferie! Jobber som faen for å få nedbetalt gjelden til mamma, og ha nok penger til å bruke det på hva enn jeg vil når jeg er i Danmark i slutten av Oktober. Etter den turen skal jeg bruke penger på fyll og faen, og slappe av istedenfor å jobbe meg ihjel. Blir digg! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 (endret) Gir opp å surfe internett, kan tydeligvis ikke å bruke disse avanserte greiene her. Endret 20. september 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 er du gammel nok til å drikke alkohol da Det er ingen aldergrense på å drikke alkohol, bare hvem man kan selge det til. Si hva du vil! Men jeg har "vunnet" den disksujonen med polti, så jeg vet at ejg hare rett Gleder meg til å ta ferie! Jobber som faen for å få nedbetalt gjelden til mamma, og ha nok penger til å bruke det på hva enn jeg vil når jeg er i Danmark i slutten av Oktober. Etter den turen skal jeg bruke penger på fyll og faen, og slappe av istedenfor å jobbe meg ihjel. Blir digg! Så du jobber deg ihjel for at du kan gjøres sånn AT du ike skal jobbe deg ihjel! HAHA Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Den crap følelsen etter en power nap 6 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 er du gammel nok til å drikke alkohol da Det er ingen aldergrense på å drikke alkohol, bare hvem man kan selge det til. Si hva du vil! Men jeg har "vunnet" den disksujonen med polti, så jeg vet at ejg hare rett Gleder meg til å ta ferie! Jobber som faen for å få nedbetalt gjelden til mamma, og ha nok penger til å bruke det på hva enn jeg vil når jeg er i Danmark i slutten av Oktober. Etter den turen skal jeg bruke penger på fyll og faen, og slappe av istedenfor å jobbe meg ihjel. Blir digg! Så du jobber deg ihjel for at du kan gjøres sånn AT du ike skal jobbe deg ihjel! HAHA Hørtes ganske dumt ut når det ble formulert slik, haha. Men uansett, greit å bli kvitt all gjeld, regninger og utgifter før reise. Og siden kakemot er student uten jobb enda, så har vi bare inntekten min, så jobber for at vi to skal få en fin reise. Gidder ikke å leve på et stramt budsjett på ferie, no way! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Få vel dra til Sunnmøre... Ingen fest på meg.. :/ Lenke til kommentar
Kea Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Skulle bestille en sånn poop scooper her om dagen til kattedoen, men den kostet bare 29 kroner og jeg fikk beskjed om at jeg måtte bestille for en minstesum på 180 og noe. Så skulle jeg kjøpe katteperler i dyrebutikken her, men det hadde de ikke. Så da bestilte jeg over nett. Alt til kroner 589, om jeg ikke husker feil. Hva glemte jeg? SPADEN. Så om jeg vil ha den nå må jeg bestille for nok et par hundrelapper. Grr. Nettdyret er en grei butikk, men den regelen er litt teit. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Når du unsubscriber fra en nettside som sender deg mail, også sender de deg enda en mail for å bekrefte at de har tatt deg av listen. Vær så snill å bare stopp. 5 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Holder på å sovne av på jobb, måtte derfor gå til innkjøp av en halvliter redbull og new energy. Uaktelt å stå opp kl05 igjen med det første. Gjør det ikke bedre at det var mine siste kroner heller. Komatilstand ftw! Skal gå i dvale når jeg kommer hjem.. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Lyst å kjøpe meg Slanket siamese, men selvsagt er den ikke tilgjengelig i Norge og koster flesk å bestille fra utlandet. Teppet i seg selv er ikke dyrt, men fraktkostnadene tok kaka. Om noen kjenner til dette, tar jeg gledelig imot tips på PM. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Nei, men for at jentene skal tafse på deg må man det. Begynte først å drikke i sommer jeg (20), burde begynt før. Å få ting servert istedet for å arbeide for det er herlig. Mhm, kunne ha partya hardt med meg og mine storhaugbuds, fått hb og shit. Men neida! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Skulle lage pepperonipizza i kveld. Glemte å kjøpe mel. Dro på butikken og kjøpte mel. Kom hjem, manglet gjær. Dro på butikken og kjøpte gjær. Kom hjem, manglet pepperoni. Nå sitter jeg her med en deig uten olje, ingen pepperoni, men 2 sekspakninger med pils. Sees i morgen. 7 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 (endret) Lol, hvordan kan du klare å glemme å kjøpe pepperoni når du skal lage pepperonipizza? /facepalm Endret 21. september 2012 av TMB Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Skulle lage pepperonipizza i kveld. Glemte å kjøpe mel. Dro på butikken og kjøpte mel. Kom hjem, manglet gjær. Dro på butikken og kjøpte gjær. Kom hjem, manglet pepperoni. Nå sitter jeg her med en deig uten olje, ingen pepperoni, men 2 sekspakninger med pils. Sees i morgen. Planlegging er ikke din sterke side, antar jeg? 3 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Skulle lage pepperonipizza i kveld. Glemte å kjøpe mel. Dro på butikken og kjøpte mel. Kom hjem, manglet gjær. Dro på butikken og kjøpte gjær. Kom hjem, manglet pepperoni. Nå sitter jeg her med en deig uten olje, ingen pepperoni, men 2 sekspakninger med pils. Sees i morgen. Handleliste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå