Quote Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Været irriterer meg også. Første dagen med sol på tre, fire uker (ellers har det regnet nærmest konstant) - så skal jeg jobbe. Og det midt i jaktsesongen. : ( Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Vegsalting om vinteren. Snakk om unødvendig piss 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Helt enig med deg, Rolf! Og noe som irriterer meg.. En uberkristen faen som poster propaganda på facebook.. Blir kvalm Og la dere ikke lenger prege av den nåværende verden, men la dere forvandle ved at sinnet fornyes, så dere kan dømme om hva som er Guds vilje: det gode, det som er til hans behag, det fullkomne. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Så slett ham. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 (endret) De siste dagene hatt kraftig forkjølelse, og dette er 4 gangen på to dager jeg blør kraftig neseblod. Har visst brukt for mye sterk nesespray, og fått kutt i nesa eller lignende. (Er i hvert fall teorien). Er ikke vondt, og er ikke redd for blod, men er utrolig irriterende når det tar 15-20 minutter før det stanser å blø. Hang over dassen i 5 minutter i sted, dytta så et papir i nesa og tenkte "Dette holder vel". Etter 1 minutt kjente jeg nesa fylte seg opp med blod og la hodet så bakover. Helt jævlig når du kjenner det varme blodet renne tilbake i halsen Endret 19. september 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 De siste dagene hatt kraftig forkjølelse, og dette er 4 gangen på to dager jeg blør kraftig neseblod. Har visst brukt for mye sterk nesespray, og fått kutt i nesa eller lignende. (Er i hvert fall teorien). Er ikke vondt, og er ikke redd for blod, men er utrolig irriterende når det tar 15-20 minutter før det stanser å blø. Hang over dassen i 5 minutter i sted, dytta så et papir i nesa og tenkte "Dette holder vel". Etter 1 minutt kjente jeg nesa fylte seg opp med blod og la hodet så bakover. Helt jævlig når du kjenner det varme blodet renne tilbake i halsen Du kan dra til legen så du får brent blodårene i nesa om du sliter veldig med det. Bare å be om henvisning. Gull verdt! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Takk for tipset. Bare ren flaks at det ikke har skjedd på skolen. Det rare er at det bare kommer blod fra venstre nesebor. Om det ikke gir seg snart får jeg bare oppsøke lege. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Slik er jeg også, de gangene jeg ut av det blå begynner å blø neseblod så er det kun fra venstre nesebor. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Pinglete nesebor dere har. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Jeg blør bare neseblod når jeg ser på lettkledde damer på internett. 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Du er så kawaii, Slimda. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Er det som er unnskyldningen min når folk lurer på hvorfor jeg har tørkepapir nært dataen. 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Får ikke importert bokmerkene mine i Firefox Lenke til kommentar
CFM Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 At jeg alltid klarer å rote bort stativfestet til kameraet. Finner det aldri når jeg har bruk for det og ikke lærer jeg av det heller. Neste gang SKAL jeg la det være på stativet!!! Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Hardt for neseborene når man er allergisk for det meste av pollen, dyr ol. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Får ikke importert bokmerkene mine i Firefox Fra FF til en annen, eller fra en annen til FF? At jeg alltid klarer å rote bort stativfestet til kameraet. Finner det aldri når jeg har bruk for det og ikke lærer jeg av det heller. Neste gang SKAL jeg la det være på stativet!!! Mitt står konstant på kameraet. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Takk, du minte meg på at det kanskje satt på batterigrepet til den gamle 5D'n (mk1 som er sendt inn til rep. så grepet lå i en skuff her). Da kan jeg endelig teste åssen mk2 er i mørket! Endret 19. september 2012 av CFM Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Fra FF til en annen, eller fra en annen til FF? FF til FF. Tok backup før jeg reinstallerte Windows på en ny ssd, og nå finner ikke FF bokmerke filen jeg så pent har lagt på skrivebordet. Edit: Fiksa det. - Organize - View - Fjern haken for hide extensions for known file types - Skift navn på bokmerke fila til bookmarks-2012-09-19.json - Profit???? Endret 19. september 2012 av Mr. A Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Folk som deler sitt eget profilbilde på face... 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Folk som deler sitt eget profilbilde på face... Eller de som tagger seg i det om og om igjen i håp om å håve inn likes og kommentarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå