Anonym259235 Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 De fortjener en louisville slugger mot begge frontlykter. En hva? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 At jeg klarte å havne i vennesonen til en jente jeg liker godt.... Ahhh Noen jenter forstår bare ikke at du vil bli litt bedre kjent med de før man vet om man gidder å satse på de. Bare prøv, man angrer mer på ting man aldri gjorde. Sitat: "Jippi han sendte meg et hjerte, holder på å døø " Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 (endret) Empire Earth II er dritvanskelig. Egentlig er de fleste RTS-spill ganske vanskelige, fordi den datastyrte fienden kan multitaske som faen. Det er sant, men det er i mange tilfeller kanskje mer arbeidssomt enn vanskelig. Kunne sikkert ha klart å produsere mer enn computeren på normal, men da måtte det vært konstant bygging, oppgradering og spamming av units. Det blir bare altfor mye arbeid etter min smak. Dessuten er det teit hvordan vanskelighetsgradene fungerer på Empire Earth II. På hard så gjør fiendene f.eks mer damage. Burde heller være sånn at AI-en blir mer taktisk og sånt. Fått tiden til å prøve de to spillene jeg la igjen? Ikke enda. Har fri i morgen, så jeg blir nok å prøve de utover natta! Endret 17. september 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 De fortjener en louisville slugger mot begge frontlykter. En hva? 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Nice, enjoy! Half Life 2 Death Match var sykt awesome OT: Irriterer meg over at jeg burde legge meg til rett tid siden jeg ikke vet om jeg blir ringt opp på jobb imorgen eller ikke. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Sitat: "Jippi han sendte meg et hjerte, holder på å døø " Recent? I så fall nice, kjør på. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Noen jenter forstår bare ikke at du vil bli litt bedre kjent med de før man vet om man gidder å satse på de. Bare prøv, man angrer mer på ting man aldri gjorde. En jeg liker her også, og hu lå fææn være dum at hu ikke skjønner det. Eller så vil hun ikke skjønne det. Men, hvis jeg får videre (dette er en i klassen) og failer elns så blir det kleint resten av VGS. Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Våkna opp med at overgangen mellom nese- og munnhule var litt sår for ett par dager siden... Dette ble bare værre, frem til idag. Ingen smerter, men jeg begynner å bli forkjølet... Faen meg mange ikke-dødelige ting som er værre enn forkjølelser o.l. hostharksnørrfaenskap Lenke til kommentar
Populært innlegg Tåkefyrste Skrevet 18. september 2012 Populært innlegg Del Skrevet 18. september 2012 Jeg er drittlei muslimer verden over. Jævla huleboere. "Å nei dere fornærmet eventyrfiguren vår, som er den beste eventyrfiguren av alle, nå må vi tenne på alt vi ser og drepe så mange vi kan" 10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Sitat: "Jippi han sendte meg et hjerte, holder på å døø " Recent? I så fall nice, kjør på. Nope, var nok ikke meg hun siktet til, hun snakker om han hun liker til meg... Lenke til kommentar
Myst Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Lysvåken i hele i går kveld -> knapt 5 timer med søvn -> feeling like shit, man. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Lysvåken i hele i går kveld -> knapt 5 timer med søvn -> feeling like shit, man. Det du trenger er et par kanner med sterk kaffe. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Jeg glemte brillene mine hjemme i dag så jeg ble brilleløs på skolen. Faen at jeg er så distré, glemmer jo alt som er. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Min indre nerd gråter! 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Å være på jobb, når man helst vil være hjem å sove. 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Empire Earth II er et umulig spill. Selv i kamp mot en fiende på normal, så blir jeg eid uansett. Holder enda på med musketerer og kanoner, så kommer plutselig computeren med fuckings bombefly. Går tilbake til Age of Empires III... >Age of Empires III Doing it wrong. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Hva faen betyr det der med grønn tekst og sånn strek som dere gjør hele tiden?? 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Det vet du jævlig godt. 6 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Det er noe de kule kidsa har lært på 4chan. 3 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Morsomt at du påstår man må være en edgy 12-åring for å bruke 4chan. Det finnes andre boards enn /b/. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå