Sexylubb1 Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Litt av sjarmen med å flytte for seg selv det. Bo ut av esker og sitte på gulvet Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 (endret) Klarer ikke det. Jeg skulle helst hatt alt up and running i løpet av helga... Jeg må ha ting perfekt fort som mulig. Har brukt 2 timer idag på å finne et tv-bord som er perfekt i mål for sentrering i stua, og som passer akkurat inn med stikkontaktene slik at det ikke står mer enn 3-4cm fra veggen. Nå mangler det bare at de ikke har det på lager... Endret 17. september 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 De jeg har gruppearbeid med nå har klart å gjøre noe av det mest spennende jeg vet om til noe kjedelig. Skjønner ikke at folk får det til. Hadde vinklet oppgaven helt annerledes dersom det var individuelt arbeid eller en annen gruppe. Eller kanskje det bare er jeg som synes ting blir kjedelig når det er under tvang. Hvis oppgaven min var å hoppe i fallskjerm hadde sikkert det vært kjedelig også! 2 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Kjøp de høytalerene som er bedre da. Du leker jo ikke ungkar. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Kjøp de høytalerene som er bedre da. Du leker jo ikke ungkar. Kjøper det som tilfredsstiller behovene mine. De som er billigere klarer ikke spille den dype bassen, og de som er dyrere har jeg ikke sjangs til å få dratt ut skikkelig. Må ta litt hensyn til andre som bor i leilighetene på siden av. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Da burde du droppa høytalere og kjøpt headset. *irriterer seg over naboen* Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Kjøp de høytalerene som er bedre da. Du leker jo ikke ungkar. Kjøper det som tilfredsstiller behovene mine. De som er billigere klarer ikke spille den dype bassen, og de som er dyrere har jeg ikke sjangs til å få dratt ut skikkelig. Må ta litt hensyn til andre som bor i leilighetene på siden av. Du hører bare på Taylor Swift og andre loudness-raped sanger uansett, så hvorfor er du kresen? 4 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Jonas Kinge Bergland i denne videoen på vgtv, og alle tilsvarende. Jeg gleder meg til å se en morsom video av en som faller fra høyt oppe, og så kommer Jonas og leker morsom med sine morsomme kommentarer på den tidligere morsomme videoen. Kleint, fælt, og irriterende. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Kjøp de høytalerene som er bedre da. Du leker jo ikke ungkar. Kjøper det som tilfredsstiller behovene mine. De som er billigere klarer ikke spille den dype bassen, og de som er dyrere har jeg ikke sjangs til å få dratt ut skikkelig. Må ta litt hensyn til andre som bor i leilighetene på siden av. Du hører bare på Taylor Swift og andre loudness-raped sanger uansett, så hvorfor er du kresen? Virker som om du er forelsket azz, snart kaster du vel kongler på han og trekker han i håret Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 De jeg har gruppearbeid med nå har klart å gjøre noe av det mest spennende jeg vet om til noe kjedelig. Skjønner ikke at folk får det til. Hadde vinklet oppgaven helt annerledes dersom det var individuelt arbeid eller en annen gruppe. Eller kanskje det bare er jeg som synes ting blir kjedelig når det er under tvang. Hvis oppgaven min var å hoppe i fallskjerm hadde sikkert det vært kjedelig også! Du kan sikkert klage slik at du får gjort oppgaven alene. Noen ting egner seg ikke å gjøre i grupper. 1 Lenke til kommentar
Kjempesopp Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Paraply. Kan slås sammen, og tar liten plass. Ha det liggende på jobb og hjemme. Du kan takke meg senere. Vet du hva, jeg har ikke eid paraply siden min forrige knakk for ca 6 år siden. Jeg burde kjøpe en ny, det tenker jeg hver gang det regner men det blir med tanken. Sånn sett kan jeg takke meg selv, men du verden hvor godt det er å irritere seg. Når det er sagt minner det meg på hvor irriterende det er at tiden flyr fortere og fortere jo eldre man blir. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Jonas Kinge Bergland i denne videoen på vgtv, og alle tilsvarende. Jeg gleder meg til å se en morsom video av en som faller fra høyt oppe, og så kommer Jonas og leker morsom med sine morsomme kommentarer på den tidligere morsomme videoen. Kleint, fælt, og irriterende. Omtrent som "Ray William Johnson", altså. Kleint, fælt og veldig irriterende. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Nå vet ikke jeg om du har vært på vestlandet, Slimda, men det finnes steder her hvor paraply ikke virker. Født og oppvokst på sunnmøre, lille venn. Minner meg om den gangen jeg besøkte Brønnøysund på jobbtur da. Gikk ut av taxien, åpnet paraplyen og SNAP, så stod jeg der med bare håndtaket igjen, og et svææært overrasket ansiktsuttrykk. Det var egentlig veldig irriterende (men kollegaen min fikk latterkrampe. Jævelen.) Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Født og oppvokst på sunnmøre, lille venn. I know. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 At jeg klarte å havne i vennesonen til en jente jeg liker godt.... Ahhh Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Empire Earth II er et umulig spill. Selv i kamp mot en fiende på normal, så blir jeg eid uansett. Holder enda på med musketerer og kanoner, så kommer plutselig computeren med fuckings bombefly. Går tilbake til Age of Empires III... 2 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Få deg Age of Empires online, er drit gøy. Vet det er f2p, men det er gøy fordet om. Ting som irriterer: Folk som kjører med tåkelys og nærlys på mørkre veier. De fortjener en louisville slugger mot begge frontlykter. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Empire Earth II er et umulig spill. Selv i kamp mot en fiende på normal, så blir jeg eid uansett. Holder enda på med musketerer og kanoner, så kommer plutselig computeren med fuckings bombefly. Går tilbake til Age of Empires III... Empire Earth II er dritvanskelig. Egentlig er de fleste RTS-spill ganske vanskelige, fordi den datastyrte fienden kan multitaske som faen. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 At jeg klarte å havne i vennesonen til en jente jeg liker godt.... Ahhh Noen jenter forstår bare ikke at du vil bli litt bedre kjent med de før man vet om man gidder å satse på de. Bare prøv, man angrer mer på ting man aldri gjorde. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Empire Earth II er et umulig spill. Selv i kamp mot en fiende på normal, så blir jeg eid uansett. Holder enda på med musketerer og kanoner, så kommer plutselig computeren med fuckings bombefly. Går tilbake til Age of Empires III... Fått tiden til å prøve de to spillene jeg la igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå