WarpX Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 At dette er blitt Den Store Fjortistråden Har en følelse at mesteparten er 15-20 år her. Jævla unger. 6 Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Folk som gir plusser til uverdige innlegg. 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 At dette er blitt Den Store Fjortistråden Har en følelse at mesteparten er 15-20 år her. Jævla unger. Kryp tilbake til hullet du kom ifra du. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Så gå å heng i en sigarklubb, den lokale bingoen eller på nærmeste kro. Dette er et forum for alle, og om du føler deg så forbanna voksen så får du finne på noe voksent. 6 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) At dette er blitt Den Store Fjortistråden Har en følelse at mesteparten er 15-20 år her. Jævla unger. Edit: Så gå å heng i en sigarklubb, den lokale bingoen eller på nærmeste kro. Dette er et forum for alle, og om du føler deg så forbanna voksen så får du finne på noe voksent. Jeg tror en god start for han hadde vært å starte med å oppføre seg voksent. Endret 1. desember 2010 av Ajaco 3 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Eg trudde eit øyeblikk at eg var i 4chan-tråden. Deprimerande. Endret 1. desember 2010 av svelemoe 2 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 At dette er blitt Den Store Fjortistråden Har en følelse at mesteparten er 15-20 år her. Jævla unger. Retarderte innlegg som dette irriterer grenseløst. Mindreverdighetskomplekser, ja? 3 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hahaha sjekk alle de umodne kommentarene jeg får. Herlig. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Vi er her for deg. På alle mulige måter. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hør på Ajaco, ja. Om det er noe du vil prate om så må du bare sende en PM. Ingen er her for å være slemme mot deg. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Gi faen med dette pisset da 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Glemte å delta på julekalendere verden over Skrev meg bare opp på gamer.no sin. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 1. Geometri i matten 2. Mamma har privatisteksamen i morgen 3. Høretelefonene mine er ødelagt, og jeg må bruke rasket vi fikk på skolen. 4. Jeg skulle legge meg tidlig i dag. 5. Jeg har noen bøker jeg har lånt siden sommerferien (som jeg ikke har lest ennå). Ærefullt. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Har ingen penger til å betale regninger med... *sigh* Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hahaha sjekk alle de umodne kommentarene jeg får. Herlig. Enda en TWFA fanboy som lever for å fortelle andre hvor umodne de er. Må være kult å ha andre til å mene ting for seg. 5 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg fikk plutselig skikkelig lyst på napoleonskake. Og jeg har ikke napoleonskake. MEH. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Folk som ikke drikker brus irriterer meg. 3 Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Så verdiløst det er med internettforum. Som man roper i skogen.... Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Zlatan er svensk. Selv om hans foreldre ikke er det, så er han det. Han snakker svensk, er oppvokst i Sverige og har svensk pass. Det er det som betyr noe. Mohammed Abdalloue, Mohammed Fellah og Harmeet Singh er norske. Alle disse har utenlandske foreldre. Og, ja, du har rett i at Mullah Krekar ikke er norsk. Han har ikke norsk statsborgerskap, er ikke oppvokst i Norge, og kan bare brøkdeler av språket. Nej! Han är INTE Svensk. Han saknar Svenska gener. En invandrare kan aldrig bli Svensk, Dansk, Isländsk eller Norsk. Aldrig. Kalla mig idiot, om du vill. Men det är min mening. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå