Notelitten Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Sosiologi er det mange som har men det virker jævla kjedelig med diskusjoner osv. Dette skriver du på et diskusjonsforum? Tok selv sosiologi i statene, og syntes det var ganske interessant. 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Selv om dette blir litt off topic, så trives jeg godt med sosiologi. Diskusjoner er artig. Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Når madrassen i senga holder på å dette ned. ahh, har dobbeltseng så er et helvete og få den tilbake igjen 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 (endret) Skal opp klokka 7 i morgen* og finnes ikke trøtt. Yay. *i dag Endret 16. september 2012 av TMB Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Dette skriver du på et diskusjonsforum? Tok selv sosiologi i statene, og syntes det var ganske interessant. Selv om dette blir litt off topic, så trives jeg godt med sosiologi. Diskusjoner er artig. Hehe, mm. Diskusjoner er gøy det, men når læreren sier noe og det blir sånn: "hva synes du OLE om dette?" (ole random navn) så er det vanskelig å si noe på direkten. En kompis sa det var nesten slik de hadde det i klassen. Derfor er jeg usikker på sosiologi :/ Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Jeg irriterer meg grenseløst over bitches som avviser meg når jeg prøver sjekke dem opp på byen, hva faen liksom. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Og de irriterer seg nok grenseløst over at du prøver deg på dem. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Og de irriterer seg nok grenseløst over at du prøver deg på dem. Nigga plez hvem vil ikke ha servert småspydige, slibrige sjekkereplikker av en full nordlending med en halv kebab gnidd utover kvitskjorta før klokka er nådd 2300?? Nei du howard du howard. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 At jeg har spansk lekse til første timen om 6 timer, men har ikke tatt med meg bøkerne hjem. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Sosiologi er det mange som har men det virker jævla kjedelig med diskusjoner osv. Stick it out. Sosiologi er ett morsomt fag de fleste kan holde følge med, og det er utrolig enkelt å få en god karakter. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Og de irriterer seg nok grenseløst over at du prøver deg på dem. Nigga plez hvem vil ikke ha servert småspydige, slibrige sjekkereplikker av en full nordlending med en halv kebab gnidd utover kvitskjorta før klokka er nådd 2300?? Nei du howard du howard. Hey, kjekken. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 http://touch.vg.no/article.php?artid=10045748 Ting som dette irriterer meg. Stakkars jente Lenke til kommentar
Kjempesopp Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Det som irriterer meg mest er når regner om morgenen og jeg tar på regntøy for deretter at det skal være sol på vei hjem og vica versa. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Paraply. Kan slås sammen, og tar liten plass. Ha det liggende på jobb og hjemme. Du kan takke meg senere. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Nå vet ikke jeg om du har vært på vestlandet, Slimda, men det finnes steder her hvor paraply ikke virker. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Flytt fra vestlandet. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Mindre lønn pga. feil startlønn som lærling, ifølge lønnsansvarlig. FOR JEG TJENER JO SÅ BRA FRA FØR, TAKKER. Problemer med å få depositumet tilbake fra den gamle husverten, jeg vet hvor du bor! Mandager, lærlingetid, dårlige kollegaer, gamle dårlige biler, sutrete kjærester, alt kan brenne i helvete for min del. /rant Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Våkna først nå, siste fridag før jobb igjen. Må legge meg om 10 timer. Typisk! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 (endret) At butikkene har alt annet enn det jeg skal ha på lager... Sofaen kan komme om 2 uker til 2 måneder Stolene til kjøkkenet tar 2 uker (4 farger, har PLENTY av alle andre enn den jeg skal ha...) Høyttalerne tar en uke. (Selvfølgelig har de samme serie på lager bare bedre eller dårligere...) PIKK. Flytter om 4 dager, ikke gøy å leve på gulvet. Endret 17. september 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå