Gjest medlem-1432 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Når man snakker om unger, mødre som står og røyker rett ved barnevognen. Drittkjerringer. Greit att man røyker, men ikke at man utsetter andre for det, spesielt små unger som ikke kan få seg bort. Jævla kjerringer. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Skuffet over det nye albumet til the xx Coexist var nice. Enkelte låter høres litt ut som Burial, så det er jo et megapluss i seg selv. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Coexist hadde noen gode sanger men var litt kjedelig. Må kanskje gi hele albumet noen fler gjennomlytt. Tenkte ikke over det med Burial, men jeg merker det på sunset. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Spotify sin queue greie kan være så jævlig drit til tider. Har sånn fem sanger igjen før albumet jeg hører på er ferdig og etter den er ferdig vil jeg høre på Washed Out og/eller Boat Club mens jeg sovner, men det jeg prøver å sette opp i køen blir satt i feil rekkefølge og bleeeeeh. Kan bare sette opp en spilleliste til det, men det hadde vært greit om queue tingen hadde fungert bedre. Lenke til kommentar
ProjectA Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 å ikke klare å konsentrere seg på skolen Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 å ikke klare å konsentrere seg på skolen å ikke klare å konsentrere seg på skolen Ja, det tar på å ha trippeltime med matte! så, føler med deg! 4 Lenke til kommentar
ProjectA Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 å ikke klare å konsentrere seg på skolen å ikke klare å konsentrere seg på skolen Ja, det tar på å ha trippeltime med matte! så, føler med deg! Hehe, er sånn i alle timer.. Drømmer meg bort hele tiden ender opp med å spørre kompisen ved siden av meg om hva man skulle gjøre 2 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 åfyfaen. Bootycall av ei jeg har så JÆVLIG lyst til å prøve. Selvfølgelig har jeg "syndet" før idag, og nå blir jeg nervøs i tillegg. FAEN, kommer aldri til å våkne opp. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Du suger. For et jævla høl Lillehammer er. Lenke til kommentar
ProjectA Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 95% av gangene når en servitør spørr om hva jeg skal ha som drikke/mat så må jeg tenke i 5 sekunder selv om jeg visste hva jeg ville ha før servitøren kom. H¨åper alle skjønte dette Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Uttrykkene "Swag" og "Classy" Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Uttrykkene "Swag" og "Classy" Samt yolo. Når jeg hører sånt blir jeg like mye oppgitt hver gang. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 At jeg ikke er ute og danser akkurat nå... Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Uttrykkene "Swag" og "Classy" Liker de jeg. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Uttrykkene "Swag" og "Classy" Liker de jeg. Er du 14 år? 3 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Servitører som kommer bort AKKURAT i det du har stukket biffen inn i trynet og spør om maten smakte! 6 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) #YOLO Endret 15. september 2012 av Lami 1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Uttrykkene "Swag" og "Classy" Liker de jeg. Er du 14 år? Nope, bare classy. #swag 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå