sykkeliten Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Jenter som tror de er digge når de er ølstygge.. Nå skal ikke jeg si at jeg er super kjekk selv ,men har opplevd å ha ei jente som trodde hun fremdels var digg hengende etter meg,dødsirriterende. Nå var hun riktignok ganske pen til hun var 18-20,men jenter som ikke tar vare på seg selv blir ikke noe å se på senere,det at hun er frekk og ekkel i fylla er heller ikke noen turn on. Akkurat nå irriterer det meg at enkelte folk smser 3-4 ganger om at jeg må bli med ut på byen,selv om jeg svarer at jeg holder meg hjemme etter 14 dager med forkjølelse og halsbetennelse(har enda ett par dager med antibiotika igjen). Slutt å mas. Edit: Slår av smstelefonjævellyden. Nå er jeg faktisk ganske sur. Endret 14. september 2012 av sykkeliten 3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Er du pen så ser jeg ingen grunn til at du skal åpne kjeften. Bedre sånn. Jeg ser en grunn. Dette gjorde meg glad. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Feil tråd. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Irriterer det deg? 4 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) hvkæ Endret 15. september 2012 av Gjest Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Er du pen så ser jeg ingen grunn til at du skal åpne kjeften. Bedre sånn. Jeg ser en grunn. Touche Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 En jente som går i klassen min er så UTROLIG irriterende... Hun synger og lager så mye bråk at jeg liksom vil hive henne ut av vinduet.. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Har blitt mamma igjen Har blitt pappa igjen Igjen?! Hva gjorde de med den første ungen? Litt magi som gjorde at de aldri har hatt unger? Har du dratt på deg unger, så er du alltid mamma/pappa. Du kan ikke bli det igjen. Ja, du kan få flere unger, men tittelen øker ikke etter mengden avkom du har. Det er ikke som en krigsmedalje med fargekoder som du plastrer på brystet x antall medaljer du har. 4 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Helt enig. Det er et rart utrykk, og mange bruker det feil. Men bare for å pirke så kan man miste sitt første barn, og så få et til. Da kan man bli mamma igjen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Sant, sant Norwegians nett irriterer meg akkurat nå. Den eneste siden jeg klarer å laste er diskusjon.no, og selv det tar år og dag. Twitter, Facebook, NAV og Something Awful har så langt timet ut, og jeg tør ikke engang prøve meg på avisene. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Sist gang jeg var på Norwegian. Så brukte jeg bare IRC.. (tror port 6667 er stengt, så du må nok prøve 6669 etc) Endret 15. september 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 En kar ringte seint i går og spurte om jeg kunne ta vakta hans i dag. Jeg hørte bare 1/4 av det han sa, i tillegg hadde jeg aldri hørt navnet hans eller stemmen før. Derfor trodde jeg bare det var noen som skulle kødde med meg og lure meg på jobb i dag. Så jeg fikk bare sagt nei. Spurte også om han var sikker på at han var ansatt der... Nå derimot viser det seg at jeg tok grundig feil. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Sant, sant Norwegians nett irriterer meg akkurat nå. Den eneste siden jeg klarer å laste er diskusjon.no, og selv det tar år og dag. Twitter, Facebook, NAV og Something Awful har så langt timet ut, og jeg tør ikke engang prøve meg på avisene. Må være grusomt! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Helt enig. Det er et rart utrykk, og mange bruker det feil. Men bare for å pirke så kan man miste sitt første barn, og så få et til. Da kan man bli mamma igjen. Nei. En gang mamma, alltid mamma. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 At de nye leietakerne i underetasjen er like bråkete som de forrige. Får bruke resten av måneden på å rydde ut av hybelen og flytte ut. Dette er helt for jævlig. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Så en kvinne som mister barnet sitt på spebarnsstadiet vil være mamma resten av livet? Det høres rart ut. 2 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Så en kvinne som mister barnet sitt på spebarnsstadiet vil være mamma resten av livet? Det høres rart ut. Trodde det var det man brukte kvinnfolk til. Jeg mener, ser jo ingen annen grunn til å beholde de. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Skuffet over det nye albumet til the xx Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Lillehammer suger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå