Tåkefyrste Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) Hvordan er det hyklersk? Jeg fraråder ikke akkurat folk å kjøpe seg Macbooks. Endret 12. september 2012 av Apox Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Pakker skal alltid stoppe opp på terminalen på Midttun. FUCK OFF POSTTERMINAL! Dere skriver videresendt men den er faen smette meg ikke videresendt! Den ruger dere idioter forsatt på. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Haha, hadde det akkurat likkens når jeg bodde i bergen. Nå derimot driver jeg og river håret av hodet pga. hver jævla pakke skal ligge stille 2-3 dager på fauske før de sender den videre til meg. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Jeg hater Apple, men jeg elsker min Macbook Pro, hvilken kategori faller jeg under? Jeg vet hvordan du har det, for jeg vet godt at Apple lager kvalitet, men orker ikke tanken på å bli buttrapet av Apple og bruke *grøss* OSX. Avinstallerer jeg OSX så føler jeg at hele poenget med Macbook Pro forsvinner. Siden vi snakker om Apple så er det idiotisk at hele media hyper opp en fantastisk, revolusjonerende og nyskapende... Men middelmådig telefon. Alle nettavisene har blitt bipolar. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Haha, hadde det akkurat likkens når jeg bodde i bergen. Nå derimot driver jeg og river håret av hodet pga. hver jævla pakke skal ligge stille 2-3 dager på fauske før de sender den videre til meg. Hvis dette er nok til å at du river deg i håret må du ha lite hår Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Dere som hater Apple, men elsker deres Apple-produkt. Hadde det vært ønskelig at macbooks og iphone vokste på trær? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Dere som hater Apple, men elsker deres Apple-produkt. Hadde det vært ønskelig at macbooks og iphone vokste på trær? Nei, men det hadde vært ønskelig at Apple ikke var et så latterlig selvhøytidlig drittselskap. 2 Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Det som irriterer meg sykt, er systemoppretting som kommer hvert 10. min helt til du er uheldig og trykker på "start på nytt nå" fuuuuuu 2 Lenke til kommentar
hjelpendin Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Det som irriterer meg sykt, er systemoppretting som kommer hvert 10. min helt til du er uheldig og trykker på "start på nytt nå" fuuuuuu Hah, ja faen! Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Å måtte dra bandasjetape av hårete arm... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Dere som hater Apple, men elsker deres Apple-produkt. Hadde det vært ønskelig at macbooks og iphone vokste på trær? Ja. Tingen er at jeg gjerne skulle brukt 10K på en flott laptop, men konkurrentene fyller det hullet perfekt. Mitt neste kjøp blir nok Lenovo Ideapad Yoga, eller kanskje jeg utsetter enda mer om Haswell er rundt hjørnet. Hadde det ikke vært for økosystemet, OSX og faktumet at jeg støtter verdens største patenttroll så hadde jeg vært en fast kjøper av Macbook Pro. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Som du påpeker tror jeg den smått irriterende buttplugen OS X er en showstopper også. Den kan kjøre Arch, da. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Lenovo er et patenttroll de også. Jaja, vi velgere som har lagt opp til det Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Det som irriterer meg sykt, er systemoppretting som kommer hvert 10. min helt til du er uheldig og trykker på "start på nytt nå" fuuuuuu Den fra Windows Update mener du? Bare å velge "4 timer" og trykke utsett Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Det som irriterer meg sykt, er systemoppretting som kommer hvert 10. min helt til du er uheldig og trykker på "start på nytt nå" fuuuuuu le ultimate troll for le win oh wow lmao Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 At jeg knakk kleskapet mitt, forstuet tre fingre skar meg inn til benet på pekefingeren og slo kneet mitt gult og blått. Har ikke nok armer å ben til å sette opp et skap på denne måten alene. De må jo forstå at et normalt menneske ikke er i stand til å sette opp noe sånt? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 At jeg knakk kleskapet mitt, forstuet tre fingre skar meg inn til benet på pekefingeren og slo kneet mitt gult og blått. Har ikke nok armer å ben til å sette opp et skap på denne måten alene. De må jo forstå at et normalt menneske ikke er i stand til å sette opp noe sånt? Kan da umulig være så vanskelig...? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Tja... Noen store skap kan være litt tricky å sette opp alene. Men da pleier det gjerne stå i tegningene at man bør være to. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 (endret) Irriterer meg over at hadde en del tekstdokumenter og slikt på skolePCen som jeg tenkte jeg skulle ta vare på, og når jeg ikke kom innpå nettet (Windows kan ikke koble til....) så tenkte jeg å ta PCen i dvale og så på igjen. Så klikker faen meg driten, skjermen blir svart men PCen er forsatt på (OMFG!!). Ender opp med å ta batteriet uta, og voila, dokumentene vekke. Fuck deg HP drit av en skolePC!. Hadde du vært levende hadde jeg voldtatt deg 8 ganger med en pinne: Endret 13. september 2012 av Lami Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Irriterer meg over at hadde en del tekstdokumenter og slikt på skolePCen som jeg tenkte jeg skulle ta vare på, og når jeg ikke kom innpå nettet (Windows kan ikke koble til....) så tenkte jeg å ta PCen i dvale og så på igjen. Så klikker faen meg driten, skjermen blir svart men PCen er forsatt på (OMFG!!). Ender opp med å ta batteriet uta, og voila, dokumentene vekke. Fuck deg HP drit av en skolePC!. Hadde du vært levende hadde jeg voldtatt deg 8 ganger med en pinne: Så du brukar dvalemodus som restart og klagar over filtap når du kuttar straumen? Gratulerer, det er mest sannsynlig din feil. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå