Myst Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Ok, tok en overkill der. Syns bare at FPS skal spilles med mus og tastatur, prøvde med kontroller men funker bare ikke for meg. Sikkert bare en vanesak, men har jeg muligheten for m&t på PS3, så bruker jeg den gjerne. Har du MW3, kan vi gjerne ta en 1v1 på begge varianter og se hvilken som er best. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Dark souls MASSIVENERDRAGEASDASDASDHASULDAKSHDKASDAKSDGASKDAGDKLAGJSD Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Dark Souls er over grensen fra morrovanskelig til irriterende og plagsomt vanskelig. Gadd ikke tanken på å ta ned første boss så quitta til og med før jeg startet på den. Stå å slå på han 2-3 ganger og dodge. Rinse and repeat. Ikke et svar på et morsomt spill imo. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Det som er bra med Dark Souls er at når du dør, så veit du at det var din feil. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) Apple-hysteri irriterer meg. Lurer på hvor mye VG får betalt for å fylle hele forsiden med det pisset der. Endret 12. september 2012 av TMB 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Its like a whole new phone... Lenke til kommentar
Quote Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Er selv iPhone 4s-bruker, og var litt spent før lanseringen. Hadde jeg grunn til det? Nei. Skjønner ikke hvordan dette skal kunne konkurrere med f. eks. Galaxy S III. 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Apple-hysteri irriterer meg. Lurer på hvor mye VG får betalt for å fylle hele forsiden med det pisset der. Enig. Lest at folk jublet underveis i pressekonferansen når det ble vist diverse ting som ikke er spesielt revolusjonerende engang.. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) Irriterende at Steve Jobs er død, slik at Apple kommer til å slippe masse nye produkter som kun har små-forandringer, og lage slikt hysteri av det, ala iPhone 5. Endret 12. september 2012 av Banksy 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Akkurat som da han var i live? 3 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Det er mye verre nå. 3 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Apple-hysteri irriterer meg. Lurer på hvor mye VG får betalt for å fylle hele forsiden med det pisset der. Enig. Lest at folk jublet underveis i pressekonferansen når det ble vist diverse ting som ikke er spesielt revolusjonerende engang.. Helt sikkert publikum som er betalt for å rope og klappe. Ikke uvanlig i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Apple-hysteri irriterer meg. Lurer på hvor mye VG får betalt for å fylle hele forsiden med det pisset der. Enig. Lest at folk jublet underveis i pressekonferansen når det ble vist diverse ting som ikke er spesielt revolusjonerende engang.. Helt sikkert publikum som er betalt for å rope og klappe. Ikke uvanlig i det hele tatt. Publikum var "frittstående" presse såvidt jeg forstod. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Anti-Apple folk er langt verre enn folk som faktisk kjøper apple-produkter. 4 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Jeg hater Apple og jeg kjøper produktene dems. Jeg hater også meg selv og jeg pleier å sette meg i badekaret med alle de jævla apple-produktene mine men de lager aldri nok støt til at jeg dør så jeg bare fortsetter å kjøpe dem. 7 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Anti-Apple folk er langt verre enn folk som faktisk kjøper apple-produkter. Digger deg. 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Jeg hater Apple, men jeg elsker min Macbook Pro, hvilken kategori faller jeg under? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå