cowboy bob Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 At eg brukte 10k på ein tv i fjor, i staden for å spare 5k ekstra til dette: www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=650836 Er ikke vits i å bruke så mye penger på elektroniske duppeditter uansett, pengeøkonomien vil gå under etterhvert når eurokrisen eskalerer og da vil de kjøpene være bortkastet. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Hvordan får du den logikken til å passe? Hvis pengeøkonomien går under, er jo pengene man sparer ubrukelige? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Reklamepausene på Viasat 4. Det føles som jeg ser mer reklame enn programmer. Irriterer meg også at de hopper tilfeldig frem og tilbake i serier. For to uker siden var de på sesong 5 av The Simpspns, så hoppet de plutselig en dag frem til sesong 12. Og når jeg er inne på reklamer: den reklamen for "Spar - I kampen mot kjedelig mat" irriterer noe grenseløst. Jeg hater sangreklamer. Endret 11. september 2012 av Therawyn 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Reklamepausene på Viasat 4. Det føles som jeg ser mer reklame enn programmer. Irriterer meg også at de hopper tilfeldig frem og tilbake i serier. For to uker siden var de på sesong 5 av The Simpspns, så hoppet de plutselig en dag frem til sesong 12. Og når jeg er inne på reklamer: den reklamen for "Spar - I kampen mot kjedelig mat" irriterer noe grenseløst. Jeg hater sangreklamer. TV generelt irriterer meg. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 De som enda ikke har skjønt at Viasat 4 og TV3 er reklame med programpauser. 8 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Og når jeg er inne på reklamer: den reklamen for "Spar - I kampen mot kjedelig mat" irriterer noe grenseløst. Jeg hater sangreklamer. Hørte den akkurat nå, fy flate så kvalmt. Men det funker tydeligvis da siden folk husker den. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 En reklamesang påvirker mitt valg om jeg skal gå til den nærmeste butikken eller den lenger unna. Jeg tar avgjørelser basert på en sang på TV. 3 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg har ikke sett på kommersiell TV på mange år nå. Reklamepauser ødelegger et program så mye at jeg rett og slett måtte slutte å se på de kanalene. Er det en serie jeg bare må se, så kjøper jeg det på DVD når den tid kommer. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Og når jeg er inne på reklamer: den reklamen for "Spar - I kampen mot kjedelig mat" irriterer noe grenseløst. Jeg hater sangreklamer. http://www.youtube.com/watch?v=XD4_DiloWy0 1 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Kommunen kan lage så mange sanger de vil. Bryr meg mer om prosesseringstrid enn sangstemmene. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Hvis pengeøkonomien går under, er jo pengene man sparer ubrukelige? Har ikke alle langtidssparingen sin i sølvbarrer, drivstoff, våpen og ammunisjon? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 De fleste har nok det. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Mannlige og kvinnelige bitchez. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Vil ikke sove, for da må jeg plutselig stå opp. Men jo mer jeg drøyer det, jo verre blir det. Og når jeg er inne på reklamer: den reklamen for "Spar - I kampen mot kjedelig mat" irriterer noe grenseløst. Jeg hater sangreklamer. Eller den der resirkuleringsreklamen der alle bryter ut i allsang. Fuck, jeg hater allsang. Endret 11. september 2012 av ikkespisgress 2 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Begynt å se på Falling Skies. Klarer ikke slutte å se på det fordi det er så spennende. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) Spam. Lots of it. ;_; Er heldigvis søppelmailen min... Endret 12. september 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Hvordan klarer du det? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Sånn går det når du bruker mailen din overalt. Disse tredjepartsdrittsekkene får alltid tak i mailen selv om man får beskjed om at mailen ikke blir frigitt til andre. Derfor måtte jeg opprette ny konto og være forsiktig hvor jeg registrerer meg med den. Opprettet også en adresse for kommersiell bruk og funker som bare det. I gamle mailen kommer det spam hele tiden. Irriterer også at jeg ikke får meg til å slette den mtp om det faktisk kommer noe viktig en dag. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 l2spamfilter. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) Er som sagt søppelmailen min. Bruker den kun til useriøse steder. Hovedmailen min har null spam e: Kjører egen server og domene til vanlig. Online.no er pain. Endret 12. september 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå