Skurupu Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Kanskje du ser på obskure videoer? YouTube prioriterer båndbredde til ting som er populært. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Er så kult at selv om jeg har en mer enn rask nok linje. Så klarer jeg forsatt ikke å se YouTube videoer uten at den hakker(buffer). Har vært litt sånn hos meg også i det siste, og jeg har også raskt internett, så det er nok YouTube sin feil, ja. Kanskje du ser på obskure videoer? YouTube prioriterer båndbredde til ting som er populært. Det skjer på populære videoer også. I hvert fall hos meg. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 (endret) Kan det hende problemet ligger hos dere? Jeg kjenner meg i hvert fall ikke igjen i problematikken (gjelder alle videoer). Endret 10. september 2012 av Skurupu Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Jeg kjenner meg igjen. Youtube laster ofte videoer tregt hos meg. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 De lastes fort her, men de hakker litt av og til, selv om jeg har raskt nett. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Har hatt en del problemer med YouTube jeg også. Viste seg at jeg bare måtte oppdatere flash så ordnet det seg. Hang seg opp hver gang jeg skulle sette opp til 720p eller 1080p, og fullscreen ble bare svart. Bufringproblemer har jeg ikke sett noe av faktisk, men nå er jo også vår linje mer enn bra nok. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 De lastes fort her, men de hakker litt av og til, selv om jeg har raskt nett. I så fall er vel problemet hos deg? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 YouTube har vært veldig tregt her i dag. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 (endret) Hmm, hva kan det være da, hvis det eventuelt bare er hos meg? Har jo greit raskt nett, jeg? Flash er vel oppdatert også, det kan jeg dobbeltsjekke nå. Jepp, siste versjon har jeg. Endret 10. september 2012 av Banksy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Hos meg er youtube alltid tregt om kvelden - på dagtid går det fint. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Jeg liker at du fortsatt har avataren min, pm Irriterer at jeg er trøtt kl. 1700 og 1800 men ikke kl. 2200 og 2300 når jeg vil legge meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Jeg liker at du fortsatt har avataren min, pm Haha, ja - skulle egentlig bytte den etter jul. Men så glemte jeg det og tenkte: "Jula varer helt til påske". Men så glemte jeg å bytte da også - så nå har jeg den bare like greitt hele tiden. Er jo ikke lenge til jul igjen. 2 Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Er sykt vanskelig å legge seg tidlig, må opp til skolen... 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Timesfravær for 5 minutter forsentkomming! På grunn av trege billister som skaper sinnsyk kø om morgenen. Kjører forbi over femti biler hver dag på min awesome skuter. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 (endret) Skal opp i 6-tiden i morgen, men får ikke sove. Lys våken. Endret 10. september 2012 av Banksy Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Syk. Ikke så gale faktisk (:o), men når jeg er hjemme fra skolen en dag eller to, og skal dra seg på skolen igjen er det sånn at man liksom føler seg ikke bra nok til å gå på skolen. Selv om man ikke er så gale syk. At når man er hjemme en dag blir man liksom hjemmeværende helt til man er blitt heelt frisk Irriterende Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Timesfravær for 5 minutter forsentkomming! På grunn av trege billister som skaper sinnsyk kø om morgenen. Kjører forbi over femti biler hver dag på min awesome skuter. Kjør hjemmefra tidligere? Det er vel slik hver morgen. Lenke til kommentar
Leif.ross Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Aha, ser den! Er for tiden i førsteåret på dataingeniør, og de programmene vi bruker er det liten støtte for i linux, men kommer nok til å hoppe tilbake dit neste semester da vi ikke skal interface mellom matlab og diverse roboter! Cygwin er jo en helt ok erstatning i mellomtiden! Ehm, hvilke programmer bruker dere egentlig på dataingeniør? For det meste eclipse, visual og matlab med diverse plugins etc. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Hvordan har de ikke støtte på linux? Og hva kan du trenge Visual (jeg antar studio) til som du ikke kan få til på linux? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå