Gavekort Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Det er ingenting i veien med E36, så det var heller du som var uheldig. Du må være glad i å skifte toppakninger på de tidligste modellene og de kan bli litt slerkete i styringen, men ellers er det veldig holdbare biler. Jeg er ikke særlig glad i utseende til E36 da, ihvertfall ikke i forhold til E39. Endret 7. september 2012 av Gavekort Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (...)og at jeg ikke kan skrive det jeg vil på Facebook etter at jeg begynte å jobbe i avis, da folk ser det jeg skriver og så ringer og klager til redaktøren om at jeg drikker øl (...) Haha, kødder du eller? Jeg vet noen folk har voldsomt lite å gjøre altså, men hvis de faktisk gidder ringe for å klage på at du drikker øl ja da mistet jeg plutselig alt håp for menneskeheten. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Jeg er dessverre seriøs. Vi har slike gærne mennesker overalt, virker det som. >< Er dette grunnen til din minskende aktivitet og lengde på innlegg i DNFK? At du kjører dem i avisa i stedet, mener jeg? Ha-ha-ha. Nei. Det er fordi jeg fortsatt finner Something Awful mer interessant enn diskusjon.no. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Når det dukker opp sånne biler som dette på finn https://www.finn.no/...nnkode=37032813 Og jeg enda ikke har fått verken lønning eller stipend. Hvorfor kjøpe en bil som har gått så langt? o.O Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 får ikke opp prisen på mobilen, men en 320 går veldig langt om den får olje. snakker av erfaring :-) kjøpte den mamma hadde da jeg ble 18, den hadde da gått 290 000, jeg kjørte den hardt og brutalt helt til den hadde gått 350 000, den endte i grøfta, men motor å drivverk var like bra! de ruster endel tho.. Lenke til kommentar
Barnabas Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Dette er andre gang på under en uke jeg må ut med 500 kroner for veihjelp. Sure penger. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Det finnes forsikring for slikt, kan være en god investering. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 500 er egenandel så vidt jeg forstår. Lenke til kommentar
Barnabas Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Er 500 i egenandel, ja. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Inspirasjon, where you at? Skole i et nøtteskall. Endret 7. september 2012 av ikkespisgress 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Regnvær + scooter. Var lett duskregn da jeg dro på butikken. I det jeg hadde satt meg på scooteren for å kjøre tilbake på jobb, kom en helvetes eling fra intet (okay, jeg visste at den kom, bare ikke så fort), og vips var jeg våt overalt. Til og med t-skjorta, som var dekt av en stor og god regnjakke. Så nå sitter jeg på jobb og er våt og kald. Herlig. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Skulle koke vann, glemte av det. Når jeg kom på det, var det ikke en gang vann i kasserollen lenger. Wtf. Snakk om å være fjern. 2 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Skulle koke vann, glemte av det. Når jeg kom på det, var det ikke en gang vann i kasserollen lenger. Wtf. Snakk om å være fjern. Du kan være glad det bare var vann. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Landslaget i fotball. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Bjørn Helge Riise. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Forpulte trening&friluftsnarkoman av en gymlærer. Hadde utegym i går. Pissregn. 8-9grader med kraftig vind (Bergen yey). "Det skulle vært et tak her for lærerne å stå under...." sa han mens vi var ute å jogget. Fuck deg din dritt. Du skal ha utegym, så får du faen være ute og bli våt sammen med oss din pikk. Her har vi to gymsaler vi kan bruke, neida. Blir jeg selvfølgelig syk. Faen ta deg din dritt! Blir SÅ pissed!!! 3 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 "Ballen kom fra corner inn i straffefeltet der sto senterløperen og til han smelte ballen inn i hjørnet via keeperklørne Norge leder etter 10 minutt Men så kommer fienden i angrepshumør takles av en back og gjør han arbeidsufør Så en ball med snert i, frekt og ubarmhjertig inn i Norges mål med fynn og klem Ingen elleville noen tar en pille slik er fotballspillet Fra en kamparena med en grønn gresslette går det 20.000 hjem med hengeleppe rødt, hvitt, blått er utslått alt er trist og helgrått Honolulu slo oss 4-0 1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Snapchat klikker som helvette. Har fått 40 notification om mottakeren har tatt screenshot, ramler inn 10 notifications om gangen. Det kan ta en time før jeg ser at bildet jeg sendte, ble sendt, og samme med at mottakeren kan få det før eller etter denne tid. BRA APP. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Hvorfor kjøper vi ikke bare opp Island? Så slipper vi å møte de HVER ENESTE gruppespill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå