Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som ikke klarer å snyte seg anstendig!

Igjennom HELE skriveøkten i nynorsk i dag var det en idiot som satt og snufset på den samme snottklumpen. Forstår ikke folk at dette er uhyre irriterende, og ekstremt ekkelt?

Lærere har også en uvane med å snyte seg høyt og grundig i timen, og bare når folk er stille. EKKELT.

Raaaage.

Lenke til kommentar

Folk som ikke klarer å snyte seg anstendig!

Igjennom HELE skriveøkten i nynorsk i dag var det en idiot som satt og snufset på den samme snottklumpen. Forstår ikke folk at dette er uhyre irriterende, og ekstremt ekkelt?

Lærere har også en uvane med å snyte seg høyt og grundig i timen, og bare når folk er stille. EKKELT.

Raaaage.

Det är ju vinter!

Lenke til kommentar

[#103128] En administrator har satt en begrensning på anntall

CODE

innlegg du kan poste innenfor et kort tidsrom. Vennligst vent 2 sekunder før du svarer i eller poster et nytt emne.

argharghargh

edit: fix'd

Endret av CP-ape
Lenke til kommentar

[#103128] En administrator har satt en begrensning på anntall innlegg du kan poste innenfor et kort tidsrom. Vennligst vent 2 sekunder før du svarer i eller poster et nytt emne.

og btw, hvordan laget man sånn ! sak?

argharghargh

Får også det der av og til.

Edit: Du bare skriver

[advarsel]teksten din her[/advarsel]

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

[#103128] En administrator har satt en begrensning på anntall innlegg du kan poste innenfor et kort tidsrom. Vennligst vent 2 sekunder før du svarer i eller poster et nytt emne.

og btw, hvordan laget man en sånn madderføkkings ! sak?

argharghargh

:dremel:

post-187156-0-23614400-1291234925_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Noen utfordret meg til å skrive: Hvis 20 personer liker denne statusen skal jeg henge opp et bilde av Justin Bieber på veggen, et halvt minutt senere er jeg forpliktet til å henge opp et bilde av Justin Bever :(

Utfordrer dere til å gjøre det samme,,

Noen utfordret meg til å skrive: Hvis 20 personer liker denne statusen skal jeg henge opp et bilde av Justin Bieber på veggen, et halvt minutt senere er jeg forpliktet til å henge opp et bilde av Justin Bever :(

Utfordrer dere til å gjøre det samme,,

Lenke til kommentar

og btw, hvordan laget man en sånn madderføkkings ! sak?

argharghargh

post-187156-0-23614400-1291234925_thumb.jpg

post-187156-0-70895700-1291235936_thumb.jpg

Lenke til kommentar

http://www.vg.no/spo...?artid=10019908

Det irriterer meg.

Fy for en klyse. Verre enn Ronaldo. :nei:

Litt merkelig med hun kona, også. Hvem vil som 31-åring gifte seg med en selvopptatt, utagerende, 19-årig svenske?

Zlatan är inte Svensk. Mulla krekhar är inte Norsk.

Zlatan er svensk. Selv om hans foreldre ikke er det, så er han det. Han snakker svensk, er oppvokst i Sverige og har svensk pass. Det er det som betyr noe.

Mohammed Abdalloue, Mohammed Fellah og Harmeet Singh er norske. Alle disse har utenlandske foreldre.

Og, ja, du har rett i at Mullah Krekar ikke er norsk. Han har ikke norsk statsborgerskap, er ikke oppvokst i Norge, og kan bare brøkdeler av språket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...