SHHHKSHHHK Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 og btw... vennesonen irriterer! og vennesonen irriterer meg å! (ikke p.g.a.Arhm..) Jeg trives der, jeg… Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 [#2001] Beklager, serveren har for stor last til å tjene din forespørsel, vennligst prøv igjen om et øyeblikk Er ikke det bare supert. Trodde vi var ferdig med dette etter oppdateringen. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 og btw... vennesonen irriterer! Jeg trives der, jeg… vel, det gjorde jeg også til jeg fucka det. er bare å vente til imorra nå Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 http://www.vg.no/spo...?artid=10019908 Det irriterer meg. Fy for en klyse. Verre enn Ronaldo. Litt merkelig med hun kona, også. Hvem vil som 31-åring gifte seg med en selvopptatt, utagerende, 19-årig svenske? Zlatan är inte Svensk. Mulla krekhar är inte Norsk. 1 Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Folk som ikke klarer å snyte seg anstendig! Igjennom HELE skriveøkten i nynorsk i dag var det en idiot som satt og snufset på den samme snottklumpen. Forstår ikke folk at dette er uhyre irriterende, og ekstremt ekkelt? Lærere har også en uvane med å snyte seg høyt og grundig i timen, og bare når folk er stille. EKKELT. Raaaage. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Folk som ikke klarer å snyte seg anstendig! Igjennom HELE skriveøkten i nynorsk i dag var det en idiot som satt og snufset på den samme snottklumpen. Forstår ikke folk at dette er uhyre irriterende, og ekstremt ekkelt? Lærere har også en uvane med å snyte seg høyt og grundig i timen, og bare når folk er stille. EKKELT. Raaaage. Det är ju vinter! Lenke til kommentar
haakl Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) [#103128] En administrator har satt en begrensning på anntall CODE innlegg du kan poste innenfor et kort tidsrom. Vennligst vent 2 sekunder før du svarer i eller poster et nytt emne. argharghargh edit: fix'd Endret 1. desember 2010 av CP-ape Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) [#103128] En administrator har satt en begrensning på anntall innlegg du kan poste innenfor et kort tidsrom. Vennligst vent 2 sekunder før du svarer i eller poster et nytt emne. og btw, hvordan laget man sånn ! sak? argharghargh Får også det der av og til. Edit: Du bare skriver [advarsel]teksten din her[/advarsel] Endret 1. desember 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 [#103128] En administrator har satt en begrensning på anntall innlegg du kan poste innenfor et kort tidsrom. Vennligst vent 2 sekunder før du svarer i eller poster et nytt emne. og btw, hvordan laget man en sånn madderføkkings ! sak? argharghargh Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) CODE ... NEIVEILL FORBANNA KODEBOKS Endret 1. desember 2010 av Refsa Lenke til kommentar
haakl Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 [#103128] En administrator har satt en begrensning på anntall innlegg du kan poste innenfor et kort tidsrom. Vennligst vent 2 sekunder før du svarer i eller poster et nytt emne. og btw, hvordan laget man en sånn madderføkkings ! sak? argharghargh Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 [#103128] En administrator har satt en begrensning på anntall innlegg du kan poste innenfor et kort tidsrom. Vennligst vent 2 sekunder før du svarer i eller poster et nytt emne. og btw, hvordan laget man en sånn madderføkkings ! sak? argharghargh Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Noen utfordret meg til å skrive: Hvis 20 personer liker denne statusen skal jeg henge opp et bilde av Justin Bieber på veggen, et halvt minutt senere er jeg forpliktet til å henge opp et bilde av Justin Bever Utfordrer dere til å gjøre det samme,, Noen utfordret meg til å skrive: Hvis 20 personer liker denne statusen skal jeg henge opp et bilde av Justin Bieber på veggen, et halvt minutt senere er jeg forpliktet til å henge opp et bilde av Justin Bever Utfordrer dere til å gjøre det samme,, Lenke til kommentar
haakl Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 [#103128] En administrator har satt en begrensning på anntall innlegg du kan poste innenfor et kort tidsrom. Vennligst vent 2 sekunder før du svarer i eller poster et nytt emne. og btw, hvordan laget man en sånn madderføkkings ! sak? argharghargh Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Grow up? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Grow up? nei Bare litt? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Ganske irriterende å ikke få svar på meldinger/e-poster og lignende. Telefonen/RL er absolutt å foretrekke. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 http://www.vg.no/spo...?artid=10019908 Det irriterer meg. Fy for en klyse. Verre enn Ronaldo. Litt merkelig med hun kona, også. Hvem vil som 31-åring gifte seg med en selvopptatt, utagerende, 19-årig svenske? Zlatan är inte Svensk. Mulla krekhar är inte Norsk. Zlatan er svensk. Selv om hans foreldre ikke er det, så er han det. Han snakker svensk, er oppvokst i Sverige og har svensk pass. Det er det som betyr noe. Mohammed Abdalloue, Mohammed Fellah og Harmeet Singh er norske. Alle disse har utenlandske foreldre. Og, ja, du har rett i at Mullah Krekar ikke er norsk. Han har ikke norsk statsborgerskap, er ikke oppvokst i Norge, og kan bare brøkdeler av språket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå