Bruker-33331 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Hvorfor synke så lavt at du må ty til vold uansett? This, men hvis motparten tyr til vold må man jo forsvare seg selv. Du får bare håpe på at du har vitner / overvåkning der. Endret 6. september 2012 av Bundy Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Dersom du dreper vedkommende kan de ikke anmelde deg. 5 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 cowboy bob wins! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Jeg har faktisk et balltre liggende i bilen om noen skulle dunke borti meg å si "det er bare en bil". For det er nemmelig bilen til den andre personen etterpå også. Hvis du ikke klarer å unngå å dulte borti noen bare fordi man er i byen, da skal du faen meg ta bussen til byen også. Balltre i bilen er både ulovlig og teit, samt. det og dra frem et balltre vil kunne provosere fram uendelig mange farlige situasjoner, (Si han begynner kjefte når du drar frem balltreet samt begynner gå mot deg og du slår han, aner du hvor høy erstatningssum du kan få om du for eks. slår han invalid/død (noe som fort kan skje selv med ett relativt forsiktig kakk i hodet/rygg(lattelig mye))) Pleier parkere over to plasser om jeg kjører fin bil på de mest traffikerte parkeringsplassene, da slipper man somregel parkeringsbulker/riper, og blir du tatt er det bare 300kr eller noe sånt uansett. Og bare du slår han med knyttnever kan han kreve erstatning. Er folk virkelige så feige? At de må ha våpen i bilen? Jeg mister respekten for folk hvis de sier de bruker våpen/har våpen liggende. Pussies. Å herrejesus så dette tok av da. Jeg har ikke noe balltre liggende i bilen, det eneste farlige jeg har er tic-tacs som kan kvele deg om du får de i vrangstrupa. Jeg er virkelig ikke personen som bruker vold, ord derimot. Helvette jeg kan være kvass i kjeften Skikkelig arrogant drittsekk som kommer helt inn i hjerterota på deg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Jeg har faktisk et balltre liggende i bilen om noen skulle dunke borti meg å si "det er bare en bil". Å herrejesus så dette tok av da. Jeg har ikke noe balltre liggende i bilen kan du bestemme deg? Endret 6. september 2012 av Bundy 4 Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Det er vel åpenbart at han prøver å tøffe seg litt? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) No shit. Er ikke det poenget med internett da? Endret 6. september 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 No shit. Er ikke det poenget med internett da? 6 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Kan noen kjøpe litt avkjølende salve til å pleie noen alvorlige brannskader? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Ræv skum i trusa når du slipper en fis... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Tror du bør revurdere kostholdet ditt. 3 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Voksesmerter i beinet. Regna med at jeg ikke skulle vokse noe særlig mer nå, 17 år og 193/194... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Da jeg var på din alder fikk jeg bare voksesmerter i tissen lol 5 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) "Rævskum"? Seriously wtf! Endret 6. september 2012 av NgZ Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 "Rævskum"? Seriously wtf! Er du ikke tørr bak øra enda eller? Rævskum er når det ikke er en bæsj, men ikke akkurat en fis heller, men noe midt i mellom. Små skummete og bløtt. Rævskum. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Også kalt ukontrollert diare? Det er ikkje vanleg å fise væske. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Voksesmerter i beinet. Regna med at jeg ikke skulle vokse noe særlig mer nå, 17 år og 193/194... Er 23 og får slikt enda. Jævlig irriterende, spesielt om natten. Det + rastløse ben + natt = helvete. Det irriterer når det skjer. Endret 6. september 2012 av Therawyn Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Begynt å få "Postet Bilde" OVERALT, irriterer noe inn i granskauen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå