Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har faktisk et balltre liggende i bilen om noen skulle dunke borti meg å si "det er bare en bil". For det er nemmelig bilen til den andre personen etterpå også.

Hvis du ikke klarer å unngå å dulte borti noen bare fordi man er i byen, da skal du faen meg ta bussen til byen også.

Balltre i bilen er både ulovlig og teit, samt. det og dra frem et balltre vil kunne provosere fram uendelig mange farlige situasjoner, (Si han begynner kjefte når du drar frem balltreet samt begynner gå mot deg og du slår han, aner du hvor høy erstatningssum du kan få om du for eks. slår han invalid/død (noe som fort kan skje selv med ett relativt forsiktig kakk i hodet/rygg(lattelig mye)))

Pleier parkere over to plasser om jeg kjører fin bil på de mest traffikerte parkeringsplassene, da slipper man somregel parkeringsbulker/riper, og blir du tatt er det bare 300kr eller noe sånt uansett.

Og bare du slår han med knyttnever kan han kreve erstatning.

Er folk virkelige så feige? At de må ha våpen i bilen?

Jeg mister respekten for folk hvis de sier de bruker våpen/har våpen liggende.

Pussies.

Å herrejesus så dette tok av da. Jeg har ikke noe balltre liggende i bilen, det eneste farlige jeg har er tic-tacs som kan kvele deg om du får de i vrangstrupa.

Jeg er virkelig ikke personen som bruker vold, ord derimot. Helvette jeg kan være kvass i kjeften :fun: Skikkelig arrogant drittsekk som kommer helt inn i hjerterota på deg.

Lenke til kommentar

Voksesmerter i beinet. Regna med at jeg ikke skulle vokse noe særlig mer nå, 17 år og 193/194...

Er 23 og får slikt enda. Jævlig irriterende, spesielt om natten. Det + rastløse ben + natt = helvete. Det irriterer når det skjer.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...