Quote Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Tok en telefon og så hadde jeg hybel neste dag. Er vel snakk om flaks. Varierer selvsagt mye fra sted til sted. Har lett i et par uker nå, lei av å pendle 20 mil hver dag. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 lei av å pendle 20 mil hver dag. Stavanger-Porsgrunn hver dag? Oi. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Folk som inrømmer feil/svakheter hos seg selv. Lenke til kommentar
Barnabas Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 De som fornekter feil og svakheter ved seg selv er svake mennesker. 8 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) De som fornekter feil og svakheter ved seg selv er svake mennesker. *Folk som henger seg opp i feil og svakheter ved seg, som slacker på jobb/skole, som har så lav selvtillit at de nesten ikke klarer lage nok lyd til at andre skal kunne høre ordene som kommer luntrene ut kjeften dems og bare går rundt og klager over hvor deprimerte de er. Fuck that, speak teh fuck up n' quit being a lil bish!!. Edit: Får lyst til og bitchslappe enkelte tilbake ned på jorda. Du kan ikke forvente og få en jævla ting gratis. Livet suger kuk og eneste måten du kan endre på det er med blod, svette og tårer, er du ikke motivert til å gjøre noe med det selv kan du bare forsvinne, istedefor og rotne på en hybel på nav-penger fordi sånne folk trenger vi faen ta meg ikke. Edit: og kommer du forsent og jeg sier "skjærp dæ di fetta" ikke kom med en lang homoforklaring, hold kjeft og GTFO back to work. Endret 5. september 2012 av Primer4 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Så samme bil bli påkjørt på en parkeringsplass i et tidsrom på 10 minuter. Han første rygga bare ut og gjemte bilen lenger oppe. Nummer to så det først etter at hun ble gjort oppmerksom på det av meg. De som arbeidet der det skjedde fikk det også med seg, slik at de fikk nummeret og slikt som jeg skrev ned. Så skulle de ordne med eieren etterpå. Hadde jeg ikke hatt mormor med meg hadde det faen blitt noen gode strofer og fått ned politiet. HVEM FAEN STIKKER AV SLIKT. FAEN JEG HATER ROTTER! Represent slummen i stavanger. Skal aldri der igjen. Fy fader jeg var glad jeg parkerte bilen så langt mulig borte som mulig. Endret 5. september 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Jævla drittsekker. Bilen jeg lånte av mamma ble påkjørt inne på Oslo City sitt parkeringshus i fjor. Kom tilbake til herpa bil og ikke noe lapp eller noenting, hadde bare stukket fra. ~15.000 i omkostninger. Ga personen douchebag of the year-diplom for å ha gjort mamma sint. Heldigvis bare opplevd det en gang. Har blitt bulket i mens jeg kjørte (vikepliktbrudd) og da jaktet jeg ned drittsekken og tvang han til å skrive skademelding. Makan. Endret 5. september 2012 av Zeromac 4 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Jeg har faktisk hørt folk si at dersom du kjører bil midt i byen, så må man forvente litt bulking. Det er for drøyt, mener jeg. Man burde alltid legge igjen kontaktinformasjon. 5 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Jeg har faktisk hørt folk si at dersom du kjører bil midt i byen, så må man forvente litt bulking. Det er for drøyt, mener jeg. Man burde alltid legge igjen kontaktinformasjon. Jeg har faktisk et balltre liggende i bilen om noen skulle dunke borti meg å si "det er bare en bil". For det er nemmelig bilen til den andre personen etterpå også. Hvis du ikke klarer å unngå å dulte borti noen bare fordi man er i byen, da skal du faen meg ta bussen til byen også. Endret 5. september 2012 av Amberlamps 3 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Det er det som er så greit med å ha en allerede slitt bil. Det gjør ingenting om du får enda en ekstra ripe eller bulk. Endret 5. september 2012 av Kammizez 5 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Folk som ikke blinker. Eneste man må gjøre da er å lage en farlig situasjon for den som er bak/foran så at personen skjønner at det er OBLIGATORISK å blinke. Uansett om det gjelder Liv eller død. Gir rett og slett faen om dem dæver! Deres feil at de ikke blinker. Like mye farlige når dem ikke blinker. Endret 5. september 2012 av Laffe Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Jeg har faktisk et balltre liggende i bilen om noen skulle dunke borti meg å si "det er bare en bil". For det er nemmelig bilen til den andre personen etterpå også. Hvis du ikke klarer å unngå å dulte borti noen bare fordi man er i byen, da skal du faen meg ta bussen til byen også. Balltre i bilen er både ulovlig og teit, samt. det og dra frem et balltre vil kunne provosere fram uendelig mange farlige situasjoner, (Si han begynner kjefte når du drar frem balltreet samt begynner gå mot deg og du slår han, aner du hvor høy erstatningssum du kan få om du for eks. slår han invalid/død (noe som fort kan skje selv med ett relativt forsiktig kakk i hodet/rygg(lattelig mye))) Pleier parkere over to plasser om jeg kjører fin bil på de mest traffikerte parkeringsplassene, da slipper man somregel parkeringsbulker/riper, og blir du tatt er det bare 300kr eller noe sånt uansett. 2 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) lol, skal slå bilen ikke han as. Hadde nok bare notert meg reg.nummeret og tatt en liten visit når det ikke er vitner tilstede. (IGJEN, ikke snakk om å skade personer, kun materiell) Ikke parker på siden av meg altså, ikke kan jeg forstå folk som gjør det heller. Må jo gå JÆVLIG langt. Tar det kanskje som trim de også, hvem vet. Endret 5. september 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 La han slå deg først, så er det selvforsvar. 4 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 La han slå deg først, så er det selvforsvar. Tja, kan fort dukke opp noen gråsoner om du faktisk sto (bevepnet) og kjeftet og slo på bilen hans i utgangspunktet. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Står A og slår på bilen til B, er B i sin fiulle rett om han bruker den volden som er nødvendig (innenfor rimelighetens grenser) for å stoppe A. Voldn A blir utsattfor er dermed ikke et rettsstridi angrep, og A har da strengt tatt ikke anledning til å benytte seg av vold i selvforsvar. Om man tar nummeet på bilen, er det jo bare å sende inn skademelding til forsikringsslskapet, og ta bilder av både egen og hans bil. Ingen grunn til å gå over bilen hans med balltre hverken på stedet eller hjemme hos ham senere. 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Har lagt merke til det. Er ikke noe problem å ta arbeid på eget initiativ, det har jeg alltid gjort. Altfor rastløs til å sløve rundt. Har stortsett gjort det ganske bra uansett hvilken jobb jeg har, sålenge det er fysisk arbeid. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Jeg har faktisk et balltre liggende i bilen om noen skulle dunke borti meg å si "det er bare en bil". For det er nemmelig bilen til den andre personen etterpå også. Hvis du ikke klarer å unngå å dulte borti noen bare fordi man er i byen, da skal du faen meg ta bussen til byen også. Balltre i bilen er både ulovlig og teit, samt. det og dra frem et balltre vil kunne provosere fram uendelig mange farlige situasjoner, (Si han begynner kjefte når du drar frem balltreet samt begynner gå mot deg og du slår han, aner du hvor høy erstatningssum du kan få om du for eks. slår han invalid/død (noe som fort kan skje selv med ett relativt forsiktig kakk i hodet/rygg(lattelig mye))) Pleier parkere over to plasser om jeg kjører fin bil på de mest traffikerte parkeringsplassene, da slipper man somregel parkeringsbulker/riper, og blir du tatt er det bare 300kr eller noe sånt uansett. Og bare du slår han med knyttnever kan han kreve erstatning. Er folk virkelige så feige? At de må ha våpen i bilen? Jeg mister respekten for folk hvis de sier de bruker våpen/har våpen liggende. Pussies. Endret 6. september 2012 av Bundy Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Hvorfor synke så lavt at du må ty til vold uansett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå