Notelitten Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Jeg tjener 14000 og sparer 6000 kroner i måneden...2.6k går til bil. Resten til evnt uforutsette utgifter Inntekt: 14000. Leie: 8000 Bil:2600 spart: 6000 total: 16600 (ikke inkludert mat, strøm og diverse andre regninger). Bruker du samme kalkulator som de bruker i kommunen? 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Duh, jeg betaler ikke leie nå, jeg bor hjemme. Derfor kan jeg spare 6k Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Er det aktuelt for deg å flytte inn med en kompis? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Bo hjemme så lenge du kan. --- Irriterer meg igjen over misbruken av ordet "kjølvann" i avisene Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Har ingen venner lenger Noe som for øvrig også irriterer meg. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Hold nå kjeft om Sigrid-saken for faen. Vil jeg høre mas om det, så ser jeg heller på nyhetene. EDIT: Oida, en side for sen. slowpoke.png Endret 5. september 2012 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Blir litt irritert over andres irritasjon over det dem irriterer seg for. La dem irritere seg uten at det skal være noe problem. Er trossalt en tråd der man irriterer seg om ting man irriterer seg om. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Innlegget over irriterer meg. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Tror det irriterer seg selv også. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Irriterer meg over sub-en til naboen. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 ByLAN er utsolgt for helvete! SATAN! Var 87 før jeg dro på trening for svarte.. åh jeezez! Hadde lyst men var usikker Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Irriterer meg at 99ere(eller faktisk, folk generelt) går rundt og synger Gangnam Style. Endret 5. september 2012 av cfthompson Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Irriterer meg at 99ere(eller faktisk, folk generelt) går rundt og synger Gangnam Style. Hvorfor det? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Irriterer meg at 99ere(eller faktisk, folk generelt) går rundt og synger Gangnam Style. Hvorfor det? Fordi det er hans ting! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Fikk utdelt hansker etter skaden min, haha. HMS Systemet er tregt på Meny. Det vil jeg tro. Men man kan ikke gå å vente på noe, man må bare ta seg til rette. Nesten alt jeg har lært og fått på jobb har kommet etter eget initiativ. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Irriterer meg at 99ere(eller faktisk, folk generelt) går rundt og synger Gangnam Style. Hvorfor det? Fordi det er nå de fleste av oss går rundt og later som vi digger det. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Forbanna umulig å få seg leilighet eller hybel. Har sikkert kontaktet 4-5 utleiere, og alt er utleid. Ikke har jeg ventet lenge, én ringte jeg på to timer etter at annonsen ble lagt ut. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Tok en telefon og så hadde jeg hybel neste dag. Er vel snakk om flaks. Lenke til kommentar
Andoras Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Irriterer meg at 99ere(eller faktisk, folk generelt) går rundt og synger Gangnam Style. Enig. Det er sånn ekstremt teit humor jeg ikke forstår meg på. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 At jeg alltid havner bak en diger lastebil på trange, svingete veier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå