Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller ved å svare kun "ja" eller "nei" når man spør om noe som ikke bør enkeltsvares.

Glemte også å nevne at jeg burde ha lagt meg for lenge siden, men fikk plutselig en trang til å gå i skikkelig krig (MW3).

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Om du ikke har himert tilgjengelig så funker rød/white sprit fjell, ville dog styrt unna parafin/bensin/diesel og 22/40% vodka.

Man pleier da ikke å hovne opp, etter å ha skåret seg?

Gå til legen!

Ska me litjfenger uansett?, nei følg rådene mine også kapper du bare av faenskapen om han i verste fall begynner å rotne.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Hvad faen er det jeg lesar?

Så, folk som ikke engasjerer seg i noen form for veldedige organisasjoner, ad hoc-organisasjoner for diverse gode formål, frivillig arbeid eller noe annet, har ikke rett for å vise at de bryr seg om jenta ble drept?

De fleste har ikke hørt om hun før, da er det veldig fint at folk skriver hvil i fred, deler bilde av hun også videre, for å vise at de bryr seg.

Du må ikke tro at alle gjør det for å bygge sitt eget image.

Du mener jo denne jenta er mer verdt enn andre i Norge så du kan bare holde kjeft...

Lenke til kommentar

Humanitære sosialistfolk irriterer meg.

De skal bry seg om det aller fjerneste som skjer i Afrika og alle mennesker, men de bryr seg ikke om enkeltmennesker. Oppfører seg som pretensiøse drittsekker mot andre, men neida, de er så gode mennesker at. Begynner å kjefte bare fordi man bruker ordet "neger".

Slapp nå i helvete av, wtf...

Endret av ikkespisgress
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Presterte å lage et dypt kutt i lillefingeren når jeg fylte inn varer idag. Gikk litt for fort. Om det ikke har blitt bedre etter jobb imorgen må jeg nok på legevakta for å sy. Har hovnet opp and shiet.

Jeg skader meg hver dag på jobb. Men så jobber jeg som en maskin og.

Hansker hjelper litt da.

Lenke til kommentar

Det irriterer meg at jeg fikk lyst på boller da jeg leste bollediskusjonen for et par sider siden. Så irriterer det meg at hver gang jeg er innom her (noe som er sjeldent for tiden) ender jeg alltid opp med å lese en haug med sider med innlegg før jeg poster mitt, og som oftest får det meg til å glemme hvorfor jeg kom hit.

Fordommer irriterer meg også. Det er ikke nødvendig å skjære ALLE over én kam HELE tiden. Seriøst, det finnes gode og dårlige mennekser i hvert eneste folkeslag og hver eneste gruppe som finnes. Naturligvis har du enkelte grupper med sannsynlighet for at det finnes flere kriminelle/whatever enn skikkelige folk, men likevel er det unødvendig å sette folk man ikke vet en dritt om i bås. Jeg er så lei av å omgå mennesker med den fordomsfulle tankegangen, uansett hva eller hvem det gjelder.

Så irriterer det meg at hun som jeg en gang kalte min beste venninne ser ut til å kun huske at jeg eksisterer når hun trenger noe. Slike folk irriterer så grenseløst at jeg ikke har ord en gang. Jeg har vært hjemme i over ett år nå, og kun vært på besøk hos henne én gang. Siden har vi lagd planer om å finne på ting MINST 50 ganger og HVER BIDIGE GANG har det vært noe som kom i veien fra hennes side. Først tenkte jeg at unnskyldningene hennes var gyldige, men det går ei grense for hvor lenge man kan unngå en person før det blir for dumt med "jeg orker ikke, jeg er så sliten, det har vært så masse, BLA BLA BLA". Sånn har hun hørtes ut nesten hver gang, og historiene hennes ble bare dummere og dummere. Likevel har hun tid til/orker å ha besøk av og finne på ting med andre. Vil du ikke ha noe med meg å gjøre, greit. Men gi faen i å lyge om det. Har kuttet henne ut nå.

Edit: DER kom den egentlige grunnen til at jeg kom inn hit. Det var fordi jeg skulle rante om hvordan jeg irriterer meg over det at jeg savner WoW. Med det mener jeg ikke at jeg savner å spille WoW og ikke har muligheten. Jeg kan enkelt begynne igjen hvis jeg vil. Det jeg mener er at jeg savner tiden før MoP og Cataclysm. Da jeg aktivt raidet og faktisk hadde det kjekt i spillet. Dog, det var også tiden da jeg var så langt nede at jeg begravde meg i spillet, rett og slett. Men av og til savner jeg å kunne gjøre det igjen, da det finnes enkelte dager et fantasispill er et så mye sted å være enn virkeligheten. Som i dag, for eksempel. Men dessverre tror jeg ikke jeg noen gang kommer til å kunne gjøre det igjen. WoW er blitt en eneste kjedelig grind-fest med irriterende 10-14-åringer som syns det er hysterisk morsomt med anal/harry potter spam. Ikke det at det ikke var slik den gangen også, men siden MoP skal jeg vedde mye på at det er enda verre nå. Jeg kunne prøve Guild Wars 2, men meh... er ikke det samme.

Når jeg først er inne på det, så irriterer det meg også at jeg ikke lenger har noen lidenskap i livet. Ingenting som interesserer meg noe spesielt, ingen hobbyer, ikke noe. De få gangene jeg finner noe jeg virkelig liker å holde på med og som gjør meg glad skjer det ett eller annet som gjør at jeg mister interessen, og jeg likte det så godt at jeg ikke har lyst å prøve andre alternativer. Før var det WoW (selv om det gikk litt over styr en stund, men good times uansett). Da hadde jeg noe å drive med på fritiden (noe jeg har altfor mye av nå dessverre) som var gøy. Nå sitter jeg bare og glor på TV når jeg ikke er på jobb/skole. Sånn har det vært i mange måneder. Ikke engang datamaskinen har noe særlig å tilby meg lenger av en eller annen grunn. Noe som fører til kjedsomhet, som igjen fører til depresjon.

Edit igjen: Sorry for lang post. Var ikke meningen at det skulle bli SÅ mye. Men så er det jo heller ingen som tvinges til å lese. Ville bare få de irritasjonsmomentene ut av systemet. :)

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Likevel har hun tid til/orker å ha besøk av og finne på ting med andre. Vil du ikke ha noe med meg å gjøre, greit. Men gi faen i å lyge om det. Har kuttet henne ut nå.

Nå var du flink.

Folk som ikke gjør sånt med dårlige venner irriterer meg,bare få dem bort. :)

Endret av sykkeliten
Lenke til kommentar

Fatter ikke hvordan noen kan sitte å irritere seg over at noen sørger, uavhengig om det er ektefølt eller ikke. At noen bryr seg om sånt er forbi min fatteevne.

jeg irriterer meg ikke over sorgen, jeg irriterer meg over den åpenbare oppmerksomhetssyken.

TV2: Kjendisene sørger over Sigrid...

http://www.tv2.no/un...st-3868531.html

:nei2:

Endret av sykkeliten
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Presterte å lage et dypt kutt i lillefingeren når jeg fylte inn varer idag. Gikk litt for fort. Om det ikke har blitt bedre etter jobb imorgen må jeg nok på legevakta for å sy. Har hovnet opp and shiet.

Jeg skader meg hver dag på jobb. Men så jobber jeg som en maskin og.

Hansker hjelper litt da.

Jobber som en maskin, jeg og.

Fikk utdelt hansker etter skaden min, haha. HMS Systemet er tregt på Meny.

Lenke til kommentar

For noen idioter som er økonomiansvarlig på skolen min!

Ikke bare skal de ha 50 000 kroner i semesteravgift, men de skal ha et beløp i tillegg på kroner 1500 som er registreringsavgift. Hvorfor ikke bare mate det inn i semesteravgiften sånn at lånekassen dekker det?

Det er så deilig å være blakk på grunn av at noen tar dumme avgjørelser!

TV2: Kjendisene sørger over Sigrid...

http://www.tv2.no/un...st-3868531.html

:nei2:

Da var de artistene notert og boikottet.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaa

Folk skriver dette på wallen til han som er siktet nå:

303552_10152111721165602_30639252_n.jpg

Hva faen, det er jo ikke bevist en gang.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...