Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man trenger jo ikke noen av de kvalitetene for å være i eller innlede et forhold, kanskje bare ha humøret i orden.

Det er dog mye bedre å være i et forhold om man har det der i orden.

 

Det der er uansett kvaliteter som skaper en spontan attraksjon hos det motsatte kjønn, og er viktigere når det gjelder ONS og sjekking. Når man innleder et forhold går alt mye saktere, og man blir mer tiltrukket etterhvert uavhengig av førsteinntrykk.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Slimda irriterer med hvordan han påstår alt som trengs for å få kjæreste er og snakke mye, være glad og ha mye selvtillit og that's it liksom.

Jeg har aldri påstått det.

Jeg (og mange andre) har sagt at det øker sjansene dine betraktelig. Er du flink til å holde en samtale og å oppføre deg i sosiale lag, får du oppmerksomhet. Er du i stand til å "drite" deg ut og le av det, får du oppmerksomhet. Er du i stand til å stå for deg og din mening, får du oppmerksomhet.

 

Står du bortgjemt i et hjørne og hater alle fordi de ikke skjønner for hvilket vidunderlig menneske du er, så... ja... Du får oppmerksomhet, men da som "den rare som ingen snakket med?"

 

Lurt å ta dating-tips fra en enslig fyr som fapper til animè dagen lang.

Dagen lang for faen? Maks 4 timer uka!

Lenke til kommentar

Må kjøpe meg solkort imorgen. Eksemen min kommer oftere og oftere nå som det er kaldere i været.

Gå til hudlege og få gratis solarium ???

10 ganger sterkere en vanlig og du er aldri lengre en 1 min.

 

Må du ikke ha psoriasis for å få det? Tror ikke det holder med atopisk eksem.

Ah ok det visste jeg ikke, men har nettop vert i Thailand og fjernet Psoriasisen på armene, trur du faen ikke det begynner og komme tilbake etter 2 uker :p pokkers Norge og all denne kulden,

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Sitter og ser på naturbilder på stumbleupon og får ingen info om hvor det er eller noen ting. Veldig irriterende. Ser jeg noe som ser interessangt ut liker jeg og google det videre.

Lenke til kommentar

Micheal Clarke Duncan er gått bort. Likte faktisk han og hadde kul stemme.

 

Og så folk som må absolutt tygge tyggisen sin høyt. Smatt-smatt-smatt. Like ille som negler på tavle.

 

Edit: Vil også legge til at jeg må slutte å høre på film-musikk i arbeidstiden. Man blir helt på gråten jo. :cry:

Endret av Myst
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...