Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei. Det er bare du som skaper ditt eget problem. Det er som de kjærlighetsløse som ikke tør å løfte en finger fordi de er genetisk født til å være tapere.

Jeg ser poenget ditt, og jeg tror for all del ikke at det skyldes en "genetisk defekt". Problemet er at jeg tviler på at apati kan kureres av seg selv.

Derfor kan det være greit med noe som kickstarter hele greia. :new_woot:

Skal ta en titt på videoen. Jeg har alltid vært nysgjerrig på psykadeliske stoffer. Ikke at jeg tør å prøve det ennå...

Lenke til kommentar

Skeptisk.

Snakker av erfaring.

Første gang jeg ble dumpa dro jeg ut på byen tre dager etterpå, mutters alene. Fikk livsgnist og motivasjon, nå skulle jeg endre meg. Approacha mange jenter, endte opp sammen med en av de.

Viste seg at det forholdet var så destruktivt som man kan få det, all den endringa jeg gjorde med meg selv ble tilbakestilt, og ble til slutt bare apatisk. Heldigvis er jeg med folk som drar meg opp nå.

Lenke til kommentar

Vel, se på ansiktene deres. Smiler de mye? Eller er de "nøytrale"? Du vet hvordan du ser forskjellen på et ekte og falskt smil?

Glede er smittsomt, men når man er apatisk bryr man seg oftest ikke nok til å bli påvirket. Det gjelder faktisk gjesping også. Jo oftere gjesping smitter, jo mer følelsesmessig aktiv er du.

Lenke til kommentar

Derfor kan det være greit med noe som kickstarter hele greia. :new_woot:

Begynner å bli noe OT, men det kan være greit å tenke litt utenfor boksen når det kommer til slike "tilstander". En venn av meg har aldri lært så mye om seg selv og sine evner som etter å ha prøvd speed. Det fungerte i praksis som en kickstarter. Det er en klisje, men det åpnet øynene hans. Det ble med den ene gangen, men han kan med hånden på hjertet si at det forandret livet hans til det bedre.

Forsøk noe nytt, det kan være man lærer noe av det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, se på ansiktene deres. Smiler de mye? Eller er de "nøytrale"? Du vet hvordan du ser forskjellen på et ekte og falskt smil?

Glede er smittsomt, men når man er apatisk bryr man seg oftest ikke nok til å bli påvirket. Det gjelder faktisk gjesping også. Jo oftere gjesping smitter, jo mer følelsesmessig aktiv er du.

Jeg aner ikke. Det er umulig for meg å svare på om jeg ikke aktivt prøver å legge merke til det.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke særlig stor fan av selvdiagnosering, Kakemot. Stikk innom legen eller en psykolog, så kan de nok komme med en passende merkelapp eller to.

Vel, er 100% sikker, har hatt det av og på i to år.

Jeg vet godt hvordan verden egentlig skal føles ut og hvordan diverse inntrykk kjennes ut, det er ikke sånn.

Alt er drømmeaktig.

Er ikke bare å stikke innom en psykolog. :p

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...