Kammizez Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Det er ikke opp til meg. Er kjemien i hjernen min som ikke er i balanse. Får bare vente på at den blir i orden og at dopaminet kommer tilbake, slik at jeg kan gjøre ting igjen. Piller kan kurere det meste. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Kuttet kontakt med folk jeg kjente godt fra før. Noe feiler meg. Har helt mistet personligheten. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Piller kan kurere det meste. Yep. Det hjelper å få i seg noe tryptaminer også. Midlertidig hvertfall. Kuttet kontakt med folk jeg kjente godt fra før. Noe feiler meg. Har helt mistet personligheten. How so? Endret 3. september 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Det er det jeg ikke vet. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Går gjennom noe lignende, og har vært gjennom det før. Til tider så ille at jeg ikke kan kjenne meg igjen i speilet. Noen ganger føler jeg at jeg ikke er tilstede når noen snakker til meg, føler meg som luft og lurer på om de snakker med noen som står bak meg. Kan plutselig ikke relatere til barndomsminner, det føles fjernt og lite ekte. Lønner seg å redusere stress og angst, da går det seg til etterhvert. Det er bare hjernen som kobler helt ut dersom det blir for mye som foregår. Er ikke sikkert at det er det samme som feiler deg eller at du kjenner deg igjen, men det var det som slo meg. EDIT: Det irriterer meg litt for mye når folk lager facebook-pages for senga si. Endret 3. september 2012 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Yep. Det hjelper å få i seg noe tryptaminer også. Midlertidig hvertfall. Hva er tryptaminer? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Hva er tryptaminer? http://en.wikipedia....ning_tryptamine Diverse psykedeliske planter og substanser inneholder tryptaminer. Serotonin, og melatonin er tryptaminer. Tryptaminer som man finner i flein og DMT ligner veldig mye på disse, og metaboliseres på samme måte. Det spekuleres jo om at DMT er den ultimate kur for blant annet heroinmisbrukere. Endret 3. september 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Barnabas Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Pretty much over alt. Storrutede, "grove" skjorter. Men for all del, folk må få gå i hva de vil. Irritasjonen bunner egentlig i at jeg ikke fant noe bra skjorte i butikker siden det kun er ruter som er the shit nå. Rutete skjorter er ofte kjipe, men du leter på feil steder om du ikke finner noe annet. Kuttet kontakt med folk jeg kjente godt fra før. Noe feiler meg. Har helt mistet personligheten. Tja, jeg har så og si kuttet kontakten med alle jeg noen gang har kjent, men det er mer et utrykk for personligheten min enn at jeg har mistet den. Det er ikke nødvendigvis et onde. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Hva er tryptaminer? http://en.wikipedia....ning_tryptamine Diverse psykedeliske planter og substanser inneholder tryptaminer. Serotonin, og melatonin er tryptaminer. Tryptaminer som man finner i flein og DMT ligner veldig mye på disse, og metaboliseres på samme måte. Det spekuleres jo om at DMT er den ultimate kur for blant annet heroinmisbrukere. Så du mener at dette hjelper mot manglende motivasjon og inspirasjon? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Pretty much over alt. Storrutede, "grove" skjorter. Men for all del, folk må få gå i hva de vil. Irritasjonen bunner egentlig i at jeg ikke fant noe bra skjorte i butikker siden det kun er ruter som er the shit nå. Rutete skjorter er ofte kjipe, men du leter på feil steder om du ikke finner noe annet. Joda, finner noe annet. Er bare litt mindre utvalg. Også er jeg sikkert litt for kresen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Så du mener at dette hjelper mot manglende motivasjon og inspirasjon? Yep, men man er tilbake der man slapp etter maks et par dager. Har hørt om folk som er frie for depresjoner i opp til en måned, av en eneste intens DMT-trip. Vet ikke hva jeg skal tro, men det kan godt ha noe med selve opplevelsen å gjøre, ikke det kjemiske aspektet. Uansett, man bør fikse psyken uten hjelp av psykedeliske stoffer, egentlig før man i det heletatt tenker på å innta slike ting. Endret 3. september 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Yep, men man er tilbake der man slapp etter maks et par dager. Har hørt om folk som er frie for depresjoner i opp til en måned, av en eneste intens DMT-trip. Vet ikke hva jeg skal tro, men det kan godt ha noe med selve opplevelsen å gjøre, ikke det kjemiske aspektet. Interessant. Skulle gjerne hatt en medisin mot manglende motivasjon og viljestyrke selv. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Tror det heter disiplin. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Yep, men man er tilbake der man slapp etter maks et par dager. Har hørt om folk som er frie for depresjoner i opp til en måned, av en eneste intens DMT-trip. Vet ikke hva jeg skal tro, men det kan godt ha noe med selve opplevelsen å gjøre, ikke det kjemiske aspektet. Interessant. Skulle gjerne hatt en medisin mot manglende motivasjon og viljestyrke selv. Anbefaler deg å se dokumentaren "DMT - The spirit molecule". http://www.youtube.com/watch?v=N4T5LduZ9vg Endret 3. september 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Tror det heter disiplin. Vel, da trenger jeg det også. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Det må du nesten skaffe deg selv, på den naturlige måten. Begynn med å endre personligheten din. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 14 timer med jobb ferdig, så rett i seng sånn at jeg får 6 timer søvn før det er jobb igjen... FML Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Det må du nesten skaffe deg selv, på den naturlige måten. Begynn med å endre personligheten din. Som da krever viljestyrke. Ser du problemet? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Nei. Det er bare du som skaper ditt eget problem. Det er som de kjærlighetsløse som ikke tør å løfte en finger fordi de er genetisk født til å være tapere. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Som da krever viljestyrke. Ser du problemet? Derfor kan det være greit med noe som kickstarter hele greia. Nei. Det er bare du som skaper ditt eget problem. Nei, det har nok heller med apati å gjøre. Å løse et problem krever at man har motivasjon til å løse det. Motivasjonen kommer av at man ser fram til at problemet er løst. Apati gjør at man ikke bryr seg om problemet er løst eller ikke, fordi man har det verken bra eller dårlig der man befinner seg. Er ikke rart at folk begynner å endre seg først når noe brutalt skjer, som f.eks at de blir dumpet. Da hender det at man har det så dårlig at man får magisk motivasjon til å endre på ting. Endret 3. september 2012 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå