Sexylubb1 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Betyr dette at eg er heit om eg tar på meg den rutete flanellskjorta mi? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Se for deg at din mor sier at du ikke skal røyke sigaretter når hun driver på med det selv, hva slags posisjon setter det henne i? Maktmisbruk, korrupsjon og hykleri. Er dette riktig av en leder? Hva er Forsbergs syn på saken? Mener han at man bør straffe rusbrukere? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Låner en bil som er nesten lik min egen, men mangler AUX-inngang. Blir nødt til å kjøre med bilradio i stedet for mp3-spiller. Radio irriterer kraftig! "Variert musikk fra de siste fire tiår", påstår de, og spiller to-sekunders utdrag fra noen gode, klassiske låter. Men når reklamen er over og de begynner å spille musikk, er det ikke en av dem som de gav en smakebit av, men en døll drittsang som jeg ikke har hørt før, og ikke liker. Den eneste gangen de begynner å spille en bra sang, er fem sekunder før jeg skal parkere, eller når jeg kjører i et område med elendig dekning. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 "Variert musikk fra de fire siste tiår" må være den største løgnen jeg har hørt. "Variert musikk" er tydeligvis "Beds Are Burning" og Bruce Springsteen på repeat. 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Jeg lurer jævlig på hvem som har den stemmen som sier det der. Liker den stemmen ganske godt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Jeg trur det er Johan Golden. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Radio Norge er hakket bedre enn P4, men man blir så jævlig fort lei av den "varierte" musikken deres. (my ass...) Endret 3. september 2012 av TMB Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Hmmm, kanskje jeg tar feil. Jeg trudde faktisk P4 og Radio Norge var den samme kanalen. Hører ikke kommersiell radio. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Hva forventer dere? Omtrent hele norges befolkning har hørt, eller hører på kommersiell radio. Innholdet er tilpasset alt for mange mennesker. Radio og TV appellerer til "Lowest common denominator": The most basic, least sophisticated level of taste, sensibility, or opinion among a group of people. Endret 3. september 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Jeg skrur av radio når jeg kjører bil. Skal jeg høre på musikk bruker jeg ørepropper + mobil. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Jeg skrur av radio når jeg kjører bil. Skal jeg høre på musikk bruker jeg ørepropper + mobil. Ingen AUX eller USB i radioen? Hah, taper. 7 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Løsningen for meg ble å stappe denne inn i kassettspilleren: Overraskende god lydkvalitet. Fin nødløsning hvis du kjører bil fra nittitallet med kassettspiller. Endret 3. september 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Ingen AUX eller USB i radioen? Hah, taper. Jeg har i hvert fall bil! Og jo, har AUX, men kvaliteten er laber. Bruker heller kvalitetsprodukter som jeg har tilgang til enn et dårlig bil-anlegg. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Noe spent på hva slags utesteder du går på og hva man har på seg på en Lumberjack Convention. Pretty much over alt. Storrutede, "grove" skjorter. Men for all del, folk må få gå i hva de vil. Irritasjonen bunner egentlig i at jeg ikke fant noe bra skjorte i butikker siden det kun er ruter som er the shit nå. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Pretty much over alt. Storrutede, "grove" skjorter. Men for all del, folk må få gå i hva de vil. Irritasjonen bunner egentlig i at jeg ikke fant noe bra skjorte i butikker siden det kun er ruter som er the shit nå. Vil du heller ha blomster på dem? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Nei, trenger ikke være så mye på dem. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Veggen. Går snart på den. Ingen ting som motiverer eller inspirerer, sitter bare her og kan ikke foreta meg noe. Trenger GTA V nå. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Veggen. Går snart på den. Ingen ting som motiverer eller inspirerer, sitter bare her og kan ikke foreta meg noe. Trenger GTA V nå. Lag deg ei kake. Eg irriterer meg over at eg aldri klarer gå til sengs til fornuftig tid. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Veggen. Går snart på den. Ingen ting som motiverer eller inspirerer, sitter bare her og kan ikke foreta meg noe. Trenger GTA V nå. Jo. Det kan du. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Kake er kvalmt. Jo.Det kan du. Det er ikke opp til meg virker det som. Er jo kjemien i hjernen min som ikke er i balanse. Får bare vente på at den blir i orden og at dopaminet kommer tilbake, slik at jeg kan gjøre ting igjen. Er sikkert mulig å overstyre det, men jeg er ikke i stand til det. Endret 3. september 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå