Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Se for deg at din mor sier at du ikke skal røyke sigaretter når hun driver på med det selv, hva slags posisjon setter det henne i? Maktmisbruk, korrupsjon og hykleri. Er dette riktig av en leder?

Hva er Forsbergs syn på saken? Mener han at man bør straffe rusbrukere?

Lenke til kommentar

Låner en bil som er nesten lik min egen, men mangler AUX-inngang.

Blir nødt til å kjøre med bilradio i stedet for mp3-spiller.

Radio irriterer kraftig!

"Variert musikk fra de siste fire tiår", påstår de, og spiller to-sekunders utdrag fra noen gode, klassiske låter.

Men når reklamen er over og de begynner å spille musikk, er det ikke en av dem som de gav en smakebit av, men en døll drittsang som jeg ikke har hørt før, og ikke liker.

Den eneste gangen de begynner å spille en bra sang, er fem sekunder før jeg skal parkere, eller når jeg kjører i et område med elendig dekning.

Lenke til kommentar

Hva forventer dere? Omtrent hele norges befolkning har hørt, eller hører på kommersiell radio.

Innholdet er tilpasset alt for mange mennesker.

Radio og TV appellerer til "Lowest common denominator":

The most basic, least sophisticated level of taste, sensibility, or opinion among a group of people.
Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Noe spent på hva slags utesteder du går på og hva man har på seg på en Lumberjack Convention.

Pretty much over alt. Storrutede, "grove" skjorter.

Men for all del, folk må få gå i hva de vil. Irritasjonen bunner egentlig i at jeg ikke fant noe bra skjorte i butikker siden det kun er ruter som er the shit nå.

Lenke til kommentar

Kake er kvalmt. :p

Jo.

Det kan du.

Det er ikke opp til meg virker det som.

Er jo kjemien i hjernen min som ikke er i balanse. Får bare vente på at den blir i orden og at dopaminet kommer tilbake, slik at jeg kan gjøre ting igjen.

Er sikkert mulig å overstyre det, men jeg er ikke i stand til det.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...