Kakelagringsdirektivet Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Herpderp, Qs er best Spas og inter er elsk<3 Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 BAZINGA!! lololol... fffuuu Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Utviklingen i denne tråden irriterer meg. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 At Arhm tydeligvis ble turned down.. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Kvinner i action filmer som er bedre en men, eller som banker men! Som Salt eller Natasha Romanoff ( Iron Man 2 ) Men så blir jeg litt glad igjen fordi jeg tenker på at skuespilleren ( fleste tilfeller ) bare poserer med et "wannabe" badass ansikt, etter at stuntkvinnen har gjort all jobben Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Folk som står på venstre side i rulletrappa! Spesielt når det er gamle folk som står på venstre side, det er jo de som klager på at ungdommen står der!! Det irriterer! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 At Arhm tydeligvis ble turned down.. Hvorfor skal det irritere deg? har ikke blitt turned down, bare funnet ut av at jeg har havnet i vennesonen! og btw... vennesonen irriterer! Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 fordi jeg syntes synd på deg! og vennesonen irriterer meg å! (ikke p.g.a.Arhm..) Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Fibernettet fikk dårligere resultat på speedtest enn det forige nettet.. wtf? noe må være galt Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Tror jeg skal bli lege. Dette skjedde nettopp: *Leker hobbylege, stiller diagnose for venninne* *Venninne drar til lege, får annen diagnose* *Litt tid går, venninne blir ikke bedre av medisinen hun fikk* *Ber hun om å snakke med lege igjen og spørre om min diagnose kunne være faktum* *Legen sier nei.* *Venninne blir lagt inn på sykehus. Min diagnose stemte after all.* Dagdrømmer du igjen , nå? Haha nei, det er fakta. Faktisk! Tror jeg skal bli lege. Dette skjedde nettopp: *Leker hobbylege, stiller diagnose for venninne* *Venninne drar til lege, får annen diagnose* *Litt tid går, venninne blir ikke bedre av medisinen hun fikk* *Ber hun om å snakke med lege igjen og spørre om min diagnose kunne være faktum* *Legen sier nei.* *Venninne blir lagt inn på sykehus. Min diagnose stemte after all.* *Then I got laid* Stemmer, det var derfor det var ekstra viktig å få henne frisk så fort som mulig! I motsetning til faktiske leger hadde jeg nettopp denne motivasjonen, og gjorde grundig research da jeg stilte diagnose. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Fibernettet fikk dårligere resultat på speedtest enn det forige nettet.. wtf? noe må være galt Du spiser ikke nok fiber Høhøhø 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 At det var to episoder av den unge Fleksnes i dag. Hele pointe med julekalender-serie er at det skal være en episode per dag. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Fibernettet fikk dårligere resultat på speedtest enn det forige nettet.. wtf? noe må være galt Du spiser ikke nok fiber Høhøhø høhø- Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Gikk glipp av unge fleksnes. Var det bra? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Gikk glipp av unge fleksnes. Var det bra? Så bare 5 min av siste episode. Var toppers. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hvilken kanal går unge Fleksnes på? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg er så distré for tiden, dvs de siste dagene. Er så jævlig masete å ikke være sikker på om jeg har spist, hvor jeg la osten og så videre. Irriterer meg også over at nettet ble brått treigt, som i helvettes treigt og at jeg har glemt hva mer det var som irriterte meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hvilken kanal går unge Fleksnes på? TvNorge. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hvilken kanal går unge Fleksnes på? TVNorge tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå