Lycantrophe Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Amberlamps ser ut til å være uenig. 4 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Første gang jeg bruker en fysisk proxy og pakken kommer ikke frem! Nå gikk 600 kr rett i vasken. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Bloggen til Amberlamps. Hehe. Du vet, når man har hendene fulle av ting skal ordnes, og mennesker som skal tilfredsstilles sine behov om dagene. Ja, da kan det bli litt klaging. Det et ikke hver dag internetbrowseren din klikker, så da har du ikke så mye å klage over kan jeg tenke meg. Se ut vinduet, verden er irriterende. 2 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Åh, jeg tar nok del i den, men takler den elegant. Lenke til kommentar
hun Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Veps og fugler på soverommet når man ligger i en digg sovestilling og det er iskaldt i rommet 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Fugler. Det har jeg ikke opplevd før. Høres irriterende ut, ja. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Første gang jeg bruker en fysisk proxy og pakken kommer ikke frem! Nå gikk 600 kr rett i vasken. hvem brukte du? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Randomkoreandude Ja, jeg vet... Han har fått masse god kritikk, både fra MoV og SF, men pakken min skulle ta 10 dager, men den har ennå ikke kommet. Sporingsnummeret fungerer heller ikke hos posten.no. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Har du prøv sporingsnummeret på USPS? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Jepp, siste stopp var Chicago, og siden 20. august har den ikke oppdatert seg. Jeg har snakket med en annen forummedlem som brukte RDK samtidig som meg, og han ga meg sporingsnummeret sitt og jeg fikk sammenlignet statistikkene, og det viste seg at våres pakker ble sendt samtidig fra RDK til Chicago, men min ble ikke videresendt fra Chicago og det ble hans. Han fikk sporet opp sin pakke hos posten.no, men ikke jeg. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Ny og fin router i hus, men det er ikke problemet. Problemet er at mitt gamle nettverkskort ikke er kompatibelt lenger. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Har du prøvd å spørre i dataforumet? Det er mange der som er flinke med data. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 mange der som jobber innen datateknikk og sånt, greit å høre med noen som har peiling Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Jeg begynte på en ny bok nå som jeg hadde lastet ned til Kindlen min da jeg innså noen sider uti at jeg har jo lest denne boken før. Hater når sånt skjer. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 (endret) Og pakken er merket under mva-gensen og du har ikke egen pakkeforsikring? Endret 2. september 2012 av NgZ Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Må henge opp klær. Jeg kan GODT gjøre det for deg. Kosearbeid Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 (endret) Og pakken er merket under mva-gensen og du har ikke egen pakkeforsikring? Haha, lol. Jeg gikk nettopp for å sjekke postkassen, og der var det en hentelapp for pakken. Jeg må betale moms, toll og utleggsprovisjon for pakken. Jeg sa til han at han skulle markere den som orignalpris, som var $75, og merke den som gave (fordi alt under 1000 kr for gavesendinger er mva- og tollfritt). Da skjønner jeg ikke hvorfor jeg må betale toll og moms for den. Vel.. jeg har ingenting å klage på, fordi jeg "tjente" 200 kr på å bruke han. Nå er jeg ikke irritert over min første post, men denne posten. Edit: Er også irritert over at lyden på PCen ikke fungerer. Ja... da blir det nok undertekst for hørselshemmede neste gang jeg skal se på film. Endret 2. september 2012 av Eksboks Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Stavagerfolk som skriver "Gratla!". Fuck off! 1 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 at jeg ikke kan kjenne forskjell på kranvannet her og basengvann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå