Amberlamps Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 (endret) Noe drama hos nabojenta, står å skriker på engelsk fordi kjæresten er polakk. Nå ruller det masse slitne polen-regga mercedeser inn. Skam for nabolaget. Håper de stjeler A8n til pappaen hennes. Har ikke hørt et menneske rope her så lenge jeg har levd. Endret 1. september 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Noe drama hos nabojenta, står å skriker på engelsk fordi kjæresten er polakk. Nå ruller det masse slitne polen-regga mercedeser inn. Skam for nabolaget. Håper de stjeler A8n til pappaen hennes. Har ikke hørt et menneske rope her så lenge jeg har levd. Hehe, ja hardt og bo i montebello nå kan jeg forestille meg. 3 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 At folk som leverer gratisaviser ikke greier å lese "Nei takk til gratisavis"-klistremerket og like gjerne putter hele 2 aviser ned i postkassa. Samme med de som leverer random reklame. Tror de at jeg har klistret disse merkene for moro skyld eller? 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Er vel kun Posten som "må" følge de merkene. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 For ingen andre enn google overvåker internettrafikken Han har ikke sagt noe annet heller, men dette er fortsatt ting som er innebygd i Chrome enten om du vil eller ikke og som du slipper med Firefox. Har brukt Google Chrome siden første beta og har aldri hatt problemer med den nettleseren. Installerer Firefox for å teste det og dritten fryser, kræsjer og henger seg i hytt og pine. Jeg brukte Chrome og Chromium i flere måneder og du får det til å høres ut som den solsinnshistorien, men det er det faktisk ikke. Hadde oftere total heng på Chrome enn jeg har hatt på Firefox det siste året, og det er fortsatt et problem når jeg bruker den innimellom. Og hva skal jeg med modifiserbart UI? Chrome er enkelt og inneholder alle funksjoner en har bruk for. Om du vil kan du jo bare laste ned Chromium prosjektet som er gratis og mekke dit eget UI 100% modifiserbart der? "Hva skal jeg med instillinger". Håper du selv ser hvor idiotisk dette høres ut? Du vil faktisk ikke ha muligheten fordi du ikke bruker den? Enig at standard Chrom{e,ium} ser ganske greit ut, men det tar for mye plass i høyden, har stygge farger og det er seriøst vanskelig å finne fine themes til Chrome, noe som er enkelt om du er dreven i Firefox. Og du er pån igjen med farger og tekst rendering og annet pisspreik. Ingen merkbar forskjell har dukket opp hos meg på noen av monitorene jeg har. For å støtte opp Kaymeerah har vil jeg bare nevne at dårligere farger og tekst rendering har vært et STORT problem for meg på Chromium (men ikke Chrome). Det har vært en bugreport på dette som har vært i over ett år, og det er fortsatt ikke fikset! Men sure. Firefox fanboysa har alltid noe å klage på på andre nettlesere. Først hadde ikke Chrome plugins og da var jo det elendig. Så fikk det plugins og nei, da var det en plugin som har null funksjonalitet, men som man MÅTTE ha som ikke var der. Men det er jo sant, plugins til chrome har ikke på langt nær like kraftig funksjonalitet som Firefox. Jeg slipper ihvertfall å kuke med restart av nettleser, treg oppstart og stygt design når jeg bruker Chrome. Jepp, er drit å måtte restarte for å installere addons, men heldigvis gjør man det sjeldent og det er flere og flere addons som har no-restart. Er ikke treigere oppstart hos meg, hverken på Windows eller Linux. At det er styggere default design på Firefox kan jeg til dels si meg enig i, men det er fullt mulig å endre med CSS. Her er min Chrome vs. Firefox på Windows. Det var det mest minimalistiske dark-themet jeg fant til Chrome... Noen av oss forventer mer av nettleserne våres. Å kritisere det er ganske banalt. At folk som leverer gratisaviser ikke greier å lese "Nei takk til gratisavis"-klistremerket og like gjerne putter hele 2 aviser ned i postkassa. Samme med de som leverer random reklame. Tror de at jeg har klistret disse merkene for moro skyld eller? Selv har jeg "nei takk til reklame" på postkassa og slipper det, men får gratisaviser og noen ganger reklamekataloger på døra i stedet, minst like irriterende at en jævla avis blir presset ut av døra når jeg går ut om morgenen for at jeg så må gå å kaste den. Gir vel greit faen i om det har kommet en ny barnehage på tøyen og slikt som de skriver om i lokalavisa her i Oslo.. 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 (endret) For ingen andre enn google overvåker internettrafikken Det gir jeg 100% faen i når jeg krangler om nettlesere, jeg synes ikke de andre partiene burde overvåke internettrafikken heller, men det er en helt annen diskusjon. Trekk opp skikkelige argumenter eller hold kjeft. Funksjonen som overvåker deg i Chrome kan slås av, men den burde være av by default, og kanskje ett tips om å skru den på hvis Google virkelig vil at folk skal bruke den. Har brukt Google Chrome siden første beta og har aldri hatt problemer med den nettleseren. Installerer Firefox for å teste det og dritten fryser, kræsjer og henger seg i hytt og pine. Min Firefox Nightly har kjørt stabilt i 14 dager. Come at me. Dette er forøvrig noe som fint kan være ett problem ett annet sted, feks. Flash som er kjent for akkurat dette (som igjen, du ikke burde hatt installert i det hele tatt, men det er en annen diskusjon). Og hva skal jeg med modifiserbart UI? Chrome er enkelt og inneholder alle funksjoner en har bruk for. Om du vil kan du jo bare laste ned Chromium prosjektet som er gratis og mekke dit eget UI 100% modifiserbart der? Chrome er bare basert på Chromium og du har flere nettlesere som også baserer seg på Chromium. Og du er pån igjen med farger og tekst rendering og annet pisspreik. Ingen merkbar forskjell har dukket opp hos meg på noen av monitorene jeg har. For det første, Tree style tabs er rimelig glorious, for det andre så har ikke Chromium noe mer UI customization enn Chrome, og for det tredje er jeg på an igjen med bildefarger fordi det er en forskjell, og det gjelder alle WebKit-browsere, de treffer ikke fargene riktig. Firefox har sine egne problemer med bildeskalering, og det er noe jeg misliker med Firefox. Til sist >Og hva skal jeg med modifiserbart UI? Som jeg sa tidligere, kom med skikkelige argumenter eller hold kjeft. Det at programvaren mangler en veldig praktisk funksjon er ett minus for programvaren, du kan ikke bare forklare det vekk med at "ingen trenger det". Men sure. Firefox fanboysa har alltid noe å klage på på andre nettlesere. Først hadde ikke Chrome plugins og da var jo det elendig. Så fikk det plugins og nei, da var det en plugin som har null funksjonalitet, men som man MÅTTE ha som ikke var der. Den har fortsatt en shitty pluginarkitektur. Forøvrig har Firefox sine problemer den også, men det positive med Firefox veier opp for det for meg ihvertfall. Jeg slipper ihvertfall å kuke med restart av nettleser, treg oppstart og stygt design når jeg bruker Chrome. Det der har jeg aldri hatt problemer med. Forøvrig er hele poenget med customizing av UI at du kan få det til å se pent ut om du vil, noe som er umulig hvis du ikke liker Chrome eller IE sitt design. Som avsluttende ord så må jeg si at jeg gir faen i hva slags nettleser du bruker så lenge du ikke er helt faggot og uttaler deg slik. Endret 1. september 2012 av Kaymeerah 2 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Jeg har levert bilen min på EU-kontroll i dag, og haiket hjem fra verkstedet. Hva feiler det alle de som kjører forbi og ikke gidder å plukke opp en haiker? Min erfaring som haiker er at de fleste som plukker meg opp er enten innvandrere, eller eiere av eldgamle biler. Gjerne begge deler. Hva feiler det rike nordmenn i Mercedesene sine, som ikke makter å plukke opp en stakkars haiker? I dag fikk jeg haik med to biler. En snill polakk kjørte meg inn til sentrum ien 18 år gammel Opel, og en annen, snill araber kjørte meg enda et stykke hjemover. Hvorfor er det kun innvandrere som greier å plukke opp haikere? Jeg er takknemlig for disse folkene som tar med haikere, men irriterer meg over alle disse matpakkekjørerne som ignorerer tommelen min og bare kjører forbi. Når jeg ser en haiker, tar jeg ham med. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Haikere er farlig, vøtt. De kan drepe deg. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 (endret) @Browserwar^ Slutt å lag lange diskusjoner om ting i denne tråden. Så lenge folk ikke bruker IE burde vi alle være fornøyd. Ta dere en kjeks og hold kjeft eller lag en egen tråd. Endret 1. september 2012 av Mr. A 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Har aldri skjønt hva som er så galt med IE? Jeg synes det er helt greit og jeg prøvd både Firebox og Chrome. Folk får det til å høres ut som om det er på liv og død, det er jo bare nettlesere. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 viser en kamp med brasiliansk/portugisisk fotball på hver kanal? Snakker du om Tippeligaen? For det er den eneste gangen jeg har sett at de sender noe på alle kanalene. Åja, jeg trodde du mente PL-kanalene, luls Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Hvis du bruker IE er du ekstremt sårbar for virus. Mulig nyeste versjon av IE er bedre, men alle eldre versjoner er ekstreme sikkerhetsrisikoer. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 TV2 sine kanaler i dag akkurat nå (lørdag). TV2 SPORT 1: Sportshjulet TV2 SPORT 2: Ingen sending TV2 SPORT 3: Ingen sending TV2 SPORT 4: Ingen sending TV2 SPORT 5: Ingen sending Når i alle dager har du sett at de viser en kamp med brasiliansk/portugisisk fotball på hver kanal? Snakker du om Tippeligaen? For det er den eneste gangen jeg har sett at de sender noe på alle kanalene. Disse kanalene er opprettet slik at de kan sende alle tippeligakampene parallelt ja. Har vel aldri sett noe annet på dem, utenom Sport 1. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Hva feiler det alle de som kjører forbi og ikke gidder å plukke opp en haiker? Ingenting, vil jeg tro. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Skjønner godt at folk ikke plukker opp haikere, men det va fremdeles jævlig kjipt å haike når ingen plukket deg opp. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 (endret) Ingenting, vil jeg tro. Da burde de klare å plukke opp haikere. Det er ikke vanskelig. Endret 2. september 2012 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 De trodde gjerne du var en rumener som hadde et par kompiser gjemt i buskene klare til å overfalle dem? Ta bussen neste gang, du. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Dette: Fuck alle mobberne. Anbefaler å se videoen altså.. 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 >Og hva skal jeg med modifiserbart UI? Som jeg sa tidligere, kom med skikkelige argumenter eller hold kjeft. Det at programvaren mangler en veldig praktisk funksjon er ett minus for programvaren, du kan ikke bare forklare det vekk med at "ingen trenger det". Dette er faktisk argumentet til ein i klassa for å kjøpe iPhone 5. Han innrømmer at den sikkert har færre valg og er lite modifiserbar, men den er jo "perfekt frå før, så kvifor forandre noko?" 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Pleier slippe på jenter som haiker, når det gjelder menn/gutter så har jeg nok kompiser fra før av. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå