Pubé Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Aldri vært på jobb før klokka er 09:30 i mitt liv, og nå begynner jeg 07:00. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 what? hva jobber du med da? siden du alltid starter så sent:P hørtes digg ut, da det å stå opp kl 6 er unaturlig tidlig.. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Når innlegg blir moderert uten kommentar. Får man innlegget sitt redigert, bør vi også få vite hvorfor. 4 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Dama til treningskameraten min SKAL absolutt være med for å trene hver gang. Hun er av typen som må sminke seg og finne passende klær for å trene, og bruker fort tre kvarter på dette. Hvordan i helvete er det mulig? Jeg tar det mest komfortable jeg finner og løper bort på fem minutter. En skal da faen ikke se bra ut mens man trener. 3 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 http://got.alephun.com/ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Vi skulle sjøsette båten idag (første høstdag, jeg vet) og endte opp med to svidde dekk, en svidd kløtsj, to druknede motorer og en ødelagt båt-tilhenger. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Høres ut som en god sjåfør! Neida, surt da! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Var min mor og far som var sjåfører. Jeg beskriver det litt verre enn det det faktisk var, og sjåførene var mye flinkere enn det jeg noensinne kunne klart. Vi skulle sjøsette en ~2 tonn båt med båthenger, som endte med at bil nummer 1 fikk ræva løftet i været og spant noen stygge spor i dekket, bil nummer 2 som tauet bil nummer 1 sluret kløtsjen og endte opp i røyk, båten fikk motorene under vann, som var grunnen til at vi måtte avbryte sjøsettingen og den manuelle vinsjen (som jeg og min far måtte slite med) ble alvorlig bøyd og ubrukelig for den typen båt. Så nå skal vi bestille heisekran istedet. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Så... dere dro en henger med en 2 tonns båt på med en personbil? 7 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Ja. Og det ville fungert utmerket om båten ikke tok inn vann. Vi har brukt metoden på båter som en et snev lettere, uten problemer. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 what? hva jobber du med da? siden du alltid starter så sent:P hørtes digg ut, da det å stå opp kl 6 er unaturlig tidlig.. Har bare deltidsjobber, da jeg går på VG2. Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Får ikke kjøpt Borderlands 2 Season Pass på steam fordi det står jeg ikke eier spillet, enda jeg kjøpte det første dagen det var mulig å forhåndsbestille på Steam.. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 EU-kontroll. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Jeg har enda ikke fått lønning Eller lån og alle de gode, billige e36/190'ene som dukker opp på finn/autodb blir solgt iløpet av noen få timer. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 TV2 Sport og deres "Hey, vi viser Brasiliansk og Portugisisk fotball!" Nei, det gjør dere ikke. Dere viser en kamp annenhver uke. Det er som å reklamere med å vise fotball-VM for så å kun vise Angola mot Peru. En kamp annenhver uke telles ikke. Dere har 5 sportskanaler for h*****! BRUK DEM! Si meg, da TV2 bestemte seg for å sette opp disse fem (5!) kanalene, glemte de at de kanskje måtte betale et par kroner for å i det hele tatt vise noe der? Eller planla de å fylle opp hele tidsskjemaet med repriser av Viking-Fredrikstad? 3 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 dafuq Du har vel ikke vært innom en lørdag der og sett at alle kanaler viser hver sin kamp ? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 TV2 sine kanaler i dag akkurat nå (lørdag). TV2 SPORT 1: Sportshjulet TV2 SPORT 2: Ingen sending TV2 SPORT 3: Ingen sending TV2 SPORT 4: Ingen sending TV2 SPORT 5: Ingen sending Når i alle dager har du sett at de viser en kamp med brasiliansk/portugisisk fotball på hver kanal? Snakker du om Tippeligaen? For det er den eneste gangen jeg har sett at de sender noe på alle kanalene. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Grenseløst irriterende at den eksterne disken all underholdning (som heldigvis ikke er uerstattelig) ligger på konker når man trenger den mest. Mer irriterende er det strengt tatt at det er strømforsyningen som sa takk for seg, og at dette er et kjent problem. ...at disken er gammel nok til at 1TB=2x500GB i RAID-oppsett var den beste løsningen er desto verre, og at brukerstøtten til LaCie kun er på engelsk, hvilket jeg føler på meg at kommer til å koste noen kroner i frakt om de skulle være så ålreite å sende en ny strømforsyning i posten. Ville heller ikke overraske om det skulle være umulig å få tak på en strømforsyning som har riktig plugg, riktig oppsett og kapasitet til å forsyne to disker. Faens kompliserte møkk. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 (endret) Ctrl-B for å få frem listen. Noen burde strengt tatt ikke få lov til å bruke en maskin. Og dette kom du frem til nå? Problemet er vel firefox og ikke selve bokmerke listen... Hvis du liker browsere som overvåker deg¹, inkluderer Flash¹ (noe som burde vært tvunget av markedet i favør for WebGL og HTML5), har en dårlig plugin arkitektur², har lite til null customizing av UI², og på toppen av det hele ikke gir skikkelige farger³, så får du gjerne bruke noe annet. ¹ Chrome ² Så langt som jeg vet alle browsers som ikke er Firefox-baserte ³ WebKit Endret 1. september 2012 av Kaymeerah 2 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 For ingen andre enn google overvåker internettrafikken Har brukt Google Chrome siden første beta og har aldri hatt problemer med den nettleseren. Installerer Firefox for å teste det og dritten fryser, kræsjer og henger seg i hytt og pine. Og hva skal jeg med modifiserbart UI? Chrome er enkelt og inneholder alle funksjoner en har bruk for. Om du vil kan du jo bare laste ned Chromium prosjektet som er gratis og mekke dit eget UI 100% modifiserbart der? Chrome er bare basert på Chromium og du har flere nettlesere som også baserer seg på Chromium. Og du er pån igjen med farger og tekst rendering og annet pisspreik. Ingen merkbar forskjell har dukket opp hos meg på noen av monitorene jeg har. Men sure. Firefox fanboysa har alltid noe å klage på på andre nettlesere. Først hadde ikke Chrome plugins og da var jo det elendig. Så fikk det plugins og nei, da var det en plugin som har null funksjonalitet, men som man MÅTTE ha som ikke var der. Jeg slipper ihvertfall å kuke med restart av nettleser, treg oppstart og stygt design når jeg bruker Chrome. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå