cowboy bob Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Problemet er ikke at penger blir gitt bort i U-hjelp, men at det ikke blir investert tilstrekkelig med penger i utdanningssektoren og at de pengene vi bruker på utdanning blir brukt feil. Andre sektorer er selvfølgelig også veldig viktige, men utdanning er selve grunnpillaren i det moderne samfunnet og er derfor viktigst. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Tenkte jeg skulle høre på rå barndomsmusikk, Reptiles theme fra MK, men får bare opp Skrillex remixer. Childhood ruined. 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 (endret) Irriterer meg at jeg tror kontaktlæreren min har fått et dårlig førsteinntrykk av meg. Sitter hjemme og er irritert på meg selv. Må rette det opp neste uke Endret 31. august 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Helt utrolig at det bl.a kastes bort 28 milliarder i året til uhjelp, mens vår egne Norske studenter blir nedprioritert. Men politikerne skjønner vel ikke at godt utdanna folk er en investering for Norge i form av at de somregel får seg godt lønna jobber og holder seg unna NAV. De hadde sikkert skjønt det hvis de hadde vært studenter selv, men som kjent så kreves det jo ikke noe utdanning for å lede landet. Kastes bort? Nei, det skulle bare mangle at vi i Norge ga bort masse penger til u-hjelp. Det er vår plikt som et av verdens rikeste land. Bullshit. Hvis jeg jobber hardt for mine penger og blir rik, er jeg på ingen måte moralskt pliktig til å gi bort til de som har mindre. Det er mitt eget valg. Bare fordi noen har mulighet til å hjelpe betyr det ikke at de må. Er ikke noe galt i å være rasjonell egoist. Man må handle etter sitt eget verdisystem. Er jo det staten gjør også. Noen finner verdi i å hjelpe folk i Afrika, andre finner verdi i å være sin egen lykkes smed. Ingen har noe medfødt ansvar for andre enn seg selv, det gjelder nasjoner også. Høres kanskje ut som en hykler ettersom staten tar ansvar for meg og jeg benytter meg av mange goder, og det er jo flott det, men jeg har aldri bedt om den muligheten, dessuten betaler jeg skatt. Bryr meg fint lite om regjeringa og hvor mye penger de gir bort, det berører ikke meg i stor grad. Tingen er at før man kan gi så mye til andre land så må man nesten forvente at alt står bra til her hjemme, og det gjør det ikke nødvendigvis alltid (skoler, sykehus, gamlehjem, veier etc.). Dessuten så er man avhengig av at u-landene gjør endringer selv, for slik det er nå så er de bare et evig stort pengesluk, og da synes jeg det blir ganske bortkasta og kaste penger på dem år etter år. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Snakket deres minner meg på operasjon dagsverk som vil komme iår. Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Forkjølet med halsonde når jeg hadde planlagt å dra på ett arrangement denne helga,svetter som en gris gjør jeg også. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Ein skal faktisk vere EKSTREM idiot for å syns noko slik er verdt 2.6 fuckings tusen kroner. 7 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Har sånn allerede jeg, men kult med nordic edition da. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 TOTUSENSJUHUNDREFUKKINGSKRONER???? Invalide folk! 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 (endret) Var jo SYKT fett da. How about NEI. Kan du venlegst forklare kva i hellvette som gjer dette bedre enn kva som helst slags tastatur til 500-1000kr? Plast, plast og plast. Gimmicks og drit. Ikkje ein gong mekaniske tastar. Endret 31. august 2012 av svelemoe Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Sanger/CDer som kommer med bråe og høye lyder. Jeg sovnet mens jeg hørte på Aphex Twin og så plutselig kom et rop elns så jeg spratt opp og trodde det brant eller var innbrudd eller noe. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 TOTUSENSJUHUNDREFUKKINGSKRONER???? Invalide folk! Hvem har du snylta nå? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 (endret) http://www.facebook....436903709686811 Ein skal faktisk vere EKSTREM idiot for å syns noko slik er verdt 2.6 fuckings tusen kroner. Hva er dette? Dvs. gi meg en link som ikke er facebook. EDIT: Resolving www.facebook.com... 69.171.247.21, 2a03:2880:10:1f03:face:b00c:0:25Connecting to www.facebook.com|69.171.247.21|:80... connected. HTTP request sent, awaiting response... 302 Found Location: http://www.facebook.com/unsupportedbrowser [following] --2012-08-31 20:57:41-- http://www.facebook.com/unsupportedbrowser Reusing existing connection to www.facebook.com:80. HTTP request sent, awaiting response... 200 OK Length: unspecified [text/html] Saving to: ‘436903709686811’ Neivel. Endret 31. august 2012 av Kaymeerah Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=761405 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Oh god what the fuck Hvem faen vil ha det der? Ikke engang mekanisk for den prisen, og ser ut som noe en 12-åring ville synes var kult. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Ettersom beskrivelsen av produktet er et bilde kan jeg ikke copypaste beskrivelsen, men det står no om membrane blablah mimic mechanical tactile feeling blahblah, så hva er greien? Nesten som mekanisk bare dårligere, som mekanisk bare at knappene blir utslitt eller hva. Og greien med det produktet er baksiden av det frie markedet; dersom nok idioter med penger er villig til å kjøpe produktet så spiller det ikke noen rolle om det er noe bra, de tjener greit uansett bare på å produsere det dyreste på markedet. Eventuelt så flopper det og de taper en haug med penger på å lage dritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå