Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Jeg vet fortsatt ikke hvem som er jenta og hvem som er gutten av Kakemot og Cakenommy. Irriterende.

Er jo ikke sånn kjempevanskelig å finne ut av... :p

Hvor står det at lånekassen ikke har mottatt gjeldsbrevet mitt? Signerte det og sendte forrige torsdag...

Husket du å sette på frimerke? Mitt tok vel kanskje 2-3 dager elns.

Ja, husker at jeg skulle til å postlegge det før jeg akkurat kom på det.

Hvis de ikke har mottatt det i morra, fuck.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter å innstallerer 24 jævla tynnklienter for far. Helt utrolig kjedelig... glad jeg aldri skal jobbe med noe datarelatert

Det er jo gjort på 45min med en server og network boot.

Sa meg lite.

Pakke opp alle maskinene

Pakke opp alle skjermer, tastaturer etc

Innstallere antivirus

Fjerne alt gammelt utstyr på kontorene

Sette inn nytt

Han hater også ledningsrot, så jeg må ligge under kontorpultene og få festet alle de helsikkens ledningene... Oh well, koser meg med god musikk og er helt alene.

Lenke til kommentar

At jeg er fryktelig dårlig til å planlegge tining av kjøtt, og ofte er for lat og/eller glemmer å pakke det i poser som tilsvarer enkeltmiddager når jeg kjøper det, og derfor må kanskje steke en hel pakke kjøttdeig for å så varme den opp igjen dagen etterpå vs. at jeg hadde kuttet den opp etter at jeg kom hjem fra butikken og så bare kunne trengt å tine/steke halve. Bruker mye mer tid på å tine kjøttet enn det hadde tatt å gjøre dette, men går på den blemma hver eneste gang : |

Endret av Occi
Lenke til kommentar

Nei, det er det faktisk ikke. Du leste nettopp før du skrev svaret ditt til NgZ, Et moderne menneske som deg leser hver eneste dag, å lese er det viktigste man lærer i løpet av barndommen utenom elementære ting som å puste, gå et chetera.

Jeg vil faktisk påstå at det å lese er viktigere enn det å gå.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, det har du vel egentlig rett i med tanke på hvor mange som kan å lese men som ikke kan å gå. Jeg skrev bare de første tingene man lærer i livetuten å tenke nøye gjennom hvilke eksempeler jeg brukte så jeg slapp at det kom en kverulant ala meg og postet noe om å puste eller å tenke ellerno.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...