djgudleif Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Jeg vet fortsatt ikke hvem som er jenta og hvem som er gutten av Kakemot og Cakenommy. Irriterende. Er jo ikke sånn kjempevanskelig å finne ut av... Hvor står det at lånekassen ikke har mottatt gjeldsbrevet mitt? Signerte det og sendte forrige torsdag... Husket du å sette på frimerke? Mitt tok vel kanskje 2-3 dager elns. Ja, husker at jeg skulle til å postlegge det før jeg akkurat kom på det. Hvis de ikke har mottatt det i morra, fuck. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Sitter å innstallerer 24 jævla tynnklienter for far. Helt utrolig kjedelig... glad jeg aldri skal jobbe med noe datarelatert Det er jo gjort på 45min med en server og network boot. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Sitter å innstallerer 24 jævla tynnklienter for far. Helt utrolig kjedelig... glad jeg aldri skal jobbe med noe datarelatert Det er jo gjort på 45min med en server og network boot. Sa meg lite. Pakke opp alle maskinene Pakke opp alle skjermer, tastaturer etc Innstallere antivirus Fjerne alt gammelt utstyr på kontorene Sette inn nytt Han hater også ledningsrot, så jeg må ligge under kontorpultene og få festet alle de helsikkens ledningene... Oh well, koser meg med god musikk og er helt alene. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Jeg vet fortsatt ikke hvem som er jenta og hvem som er gutten av Kakemot og Cakenommy. Irriterende. Kakemot er bitcha, men gutten. Cakenommy er sjefen, men jenta. Såvidt jeg har forstått. 6 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Er det nå jeg skal si at kakemot får juling om han ikke kommer hjem med sjokoladen min? 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 (endret) Nei, det er nå jeg kommer med en kjedelig morsomhet om at du får si fra når du blir singel. (Jeg irriterer meg over at jeg er singel, for å holde det OT). Endret 29. august 2012 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Nei, det er nå jeg kommer med en kjedelig morsomhet om at du får si fra når du blir singel. Øy, driver du å tar over jobben min med å flørte med alle forumjentene? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 (endret) De foretrekker sikkert en 25-åring fra Oslo over en creepy 30 år gammel stril uansett. (Dette irriterer meg, for å holde det OT). Endret 29. august 2012 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Nå er jo tittelen min litt avskrekkende da. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Er det nå jeg skal si at kakemot får juling om han ikke kommer hjem med sjokoladen min? :!: Sorry, spiste opp sjokoladen din ved et uhell! Lenke til kommentar
Occi Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Dette er ikke DNFK folkens. Tilbake til trådens tema. 3 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 (endret) At jeg er fryktelig dårlig til å planlegge tining av kjøtt, og ofte er for lat og/eller glemmer å pakke det i poser som tilsvarer enkeltmiddager når jeg kjøper det, og derfor må kanskje steke en hel pakke kjøttdeig for å så varme den opp igjen dagen etterpå vs. at jeg hadde kuttet den opp etter at jeg kom hjem fra butikken og så bare kunne trengt å tine/steke halve. Bruker mye mer tid på å tine kjøttet enn det hadde tatt å gjøre dette, men går på den blemma hver eneste gang : | Endret 29. august 2012 av Occi Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Hehe, det er er jeg veldig dårlig på selv. Dårlig idè å vente til man er sulten med å planlegge hva man skal spise. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Har du ikke lært at man aldri skal tine kjøttvarer mer enn en gang? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 For de som kan lese så står det jo ikke at han gjør det. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Lesing er oppskrytt. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Nei, det er det faktisk ikke. Du leste nettopp før du skrev svaret ditt til NgZ, Et moderne menneske som deg leser hver eneste dag, å lese er det viktigste man lærer i løpet av barndommen utenom elementære ting som å puste, gå et chetera. 4 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Nei, det er det faktisk ikke. Du leste nettopp før du skrev svaret ditt til NgZ, Et moderne menneske som deg leser hver eneste dag, å lese er det viktigste man lærer i løpet av barndommen utenom elementære ting som å puste, gå et chetera. Jeg vil faktisk påstå at det å lese er viktigere enn det å gå. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Ja, det har du vel egentlig rett i med tanke på hvor mange som kan å lese men som ikke kan å gå. Jeg skrev bare de første tingene man lærer i livetuten å tenke nøye gjennom hvilke eksempeler jeg brukte så jeg slapp at det kom en kverulant ala meg og postet noe om å puste eller å tenke ellerno. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå