Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare ta fram balltreet og slå løs på den jævla kulemagen. Er ikke verre.

Nei, greia er jo at jeg egentlig er en jævli grei kar, og hadde nok akkurat som fadern gjorde i sin tid, gjort mitt aller beste for å gjøre oppveksten til kid'en bedre enn min egen, (seff failet greit samtidig) selv om det betyr å jobbe som en hest samtidig som ny-typen til den eventuelle irasjonelle berta kan kjøpe seg mc for barnebidragene.

Så tror egentlig det er tryggest med sølibat til de finner opp p-pillen for men eller jeg man-er up til og kjøpe tilskudd som gjør meg steril.

Hvis dama beholder ungen selv om mannen ikke vil, så får hun ta hele regningen selv.

Enig, men per idag er det bare en av partene som kan gjøre en endelig avgjørelse, noe som er latterlig i mine øyne. (Selv at om ikke modern gjorde det latterlig irasjonelle valget og få seg kid i en alder av 17 så hadde jeg aldri fantes.)

Edit:

ser berter jeg har gått på skole med/kompiser fra barndommen får seg kids og grøsser.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Har forståelse for en del av irritasjonen når det kommer til kvinner og abort. Men å dra alle under én kam er drøyt. Det er like ille som at kvinner drar alle menn under en kam ved for eks å være utro dritsekker, å ikke ville bygge en familie etc.

Det finnes mange crazy chicks, men også de som klarer å tenke rasjonelt. Med et slikt syn på det motsatte kjønn så er alt jeg tenker forever alone. De kvinnene med vettet på plass har nok selvrespekt til å ikke prøve seg eller ta det videre. And vice versa!

Lenke til kommentar

Jeg har på ingen måte dratt alle under èn kam. Jeg mener loven burde vært endret. Slik den er nå gir den all makt til kvinnen, og ingenting til mannen. Ungen er tross alt like mye mannens og mannens ansvar som kvinnen. Hvis kvinnen mot mannnens vilje velger å bære frem et uønsket barn, så får hun også ta hele ansvaret. Skulle bare mangle, spør du meg. Egentlig ganske sjokkerende hvordan denne loven fungerer i dag.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Posten var ikke rettet mot deg, men primer. Og les første setning på nytt.

For å formulere meg annerledes. Med at jeg har forståelse mener jeg hvordan samfunnet er idag. Alle fordeler går til kvinnen.

Jeg prater om de kvinnene som utnytter svakhetene til menn, med tanke på kjønnsmarkedet. Ja, det er en del slike kvinner. Men å tro så ille om kvinner at man velger å gjøre seg midlertidlig steril og leve i sølibat?

Det er ikke noe mer moro å være kvinne med rene hensikter. Å vite at fyren går rundt og tenker slikt, når det siste du vil ha er en kid. Det at enkelte ødelegger for alle andre.

Snakker om synet man har på hverandre, ikke loven. Loven er det jo ingen tvil om at burde bli endret på, samt prevansjon for menn, noe som forskes en del på.

Om primer ikke drar alle under en kam unnskylder jeg. Men synet på det motsatte kjønn burde fortsatt bli endret på. Noe som mest sannsynlig skjer med loven og ny prev.

Forstår du meg litt bedre nå?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tror jeg er den jeg kjenner som er flinkest til å bruke dong, men ikke engang dong er 100% sikker, og hva om hun stikker hull i de?

Og alle vet jo at berter er så irasjonelle at de kan finne på og ha lyst til å beholde en unge selv om faren er en asosial idiot med null interesse for verken hun eller ungen.

Edit: en gang pulte jeg ei uten og se ned på penis iløpet av 20-30min og tror du ikke dongen var blitt redusert til en penisring, nei faen, da tar jeg heller hormonelle tilskudd som gjør meg midlertidig steril.

Så ha dongen i lommeboka, og pass på at hun ikke får tilgang til de.

Crazy bitches 101.

Hvis dongen sprekker mens du bruker den, så gjør dere noe feil. Med mindre hun er 13.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Tror jeg er den jeg kjenner som er flinkest til å bruke dong, men ikke engang dong er 100% sikker, og hva om hun stikker hull i de?

Og alle vet jo at berter er så irasjonelle at de kan finne på og ha lyst til å beholde en unge selv om faren er en asosial idiot med null interesse for verken hun eller ungen.

Edit: en gang pulte jeg ei uten og se ned på penis iløpet av 20-30min og tror du ikke dongen var blitt redusert til en penisring, nei faen, da tar jeg heller hormonelle tilskudd som gjør meg midlertidig steril.

Betal dem 2k for å ta abort, eller betal noen 2k for å ta abort på dem.

Relax, joking, joking...... ..

Lenke til kommentar

At USPS virkelig er så shit som alle sier. Pakken min har i praksis nå vært stuck på samme sted i 9 dager.

Jeg har aldri hatt noen problemer med USPS utenom ved ett tilfelle der en pakke ble liggende på et lokalt postkontor uten å bli sendt. Det var visstnok noe galt med pakken ift. vekten den måtte ha (i følge min kontakt i USA) slik at de ikke kunne sende den, men dette informerte de ikke om så den ble bare liggende der i dagevis før jeg skjønte at noe var galt. Kontakten min gikk ned på kontoret og la en pose peanøtter i esken for at vekten skulle gå opp, men selv da gikk det mange dager uten at den ble sendt og jeg var på tampen til å purre på nytt da det endelig skjedde noe.

Mystisk nok var posen med peanøtter borte da jeg gikk pakken! Ikke at jeg brydde meg om den i utgangspunktet, men hvorfor holde pakken tilbake pga. vekten for så å stjele peanøttene som gjorde pakken tung nok og sende den uansett!?!? :wallbash:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...