Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De jævla avatarinnstilingene/drite som ikke tillater meg bytte bilde...

Har faen croppet ett ned til 95/95 pixler og det er på 4.5kb men neeeeida.

Edit:

mens andre, har bilder på 26kb og som er 100/150pixler.

Nei jeg er doomed til og være enten en deepdish te37 felg eller og ikke ha noen avatar i det hele tatt.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Når man kommer til det punktet at foreldre og slektninger til den du er sammen med begynner å adde deg på facebook, og snakker hverandre imellom om innholdet. Klarer fint å omgås i sosiale sammenhenger.

Heldigvis er det nå mulig å gi de du vil begrenset adgang på innholdet. /win

Lenke til kommentar

Det og oppføre seg i sosiale sammenhenger når man blir eldre.

Husker hvor chill det var og være kid, var noen frekk/spydig/drittsekk kunne man bare gi dem juling, nå må man liksom være subjektiv drittsekk tilbake.

Hvorfor må folk egentlig være drittsekker i det hele tatt, og skal de først være dritsekk kan de ikke være litt straight forward, og si noe som "hey fuckface, gå og heng deg" så har jeg plutselig en legitim grunn til å hive tullingen ned i bakken, kneble han, si "haha, KÆM e fysisk overlegen her, va dær nåkka meir??" Nei jeg ble født i feil årtusen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når noen står foran meg i en kø, bruker de alltid lengre tid enn normale mennesker.

Eldre kvinne som skal kjøpe noe med krøllete strekkode og betale med mynter, bensinstasjonskunde på Esso som skal opprette et Autopass-abonnement, bilvaskemaskinen klikker...

Kan ikke kundene som står foran meg i kø være like raske som de som står bak?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, ikke enda. Heldigvis! Bare gruer meg litt til den tiden kommer, haha.

Haha! Er ikke noe problem å drøye det! :D

Ot: Irriterer meg over at jeg ikke klarer å nyte tilværelsen før alt ved livet er perfekt.

Har alt som jeg vil, men den dårlige økonomien og mitt rotete rom henger over meg konstant. Har en evne til å koble ut, drite i alt, og nyte øyeblikket, men det har jeg gjort alt for mye nå, og fører til problemer i etterkant.

Får finne en løsning på problemene her!

Endret av ikkespisgress
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Irriterer meg at jeg får panikk og kutter all kontakt med hver eneste berte som viser interesse etter og ha lugget med meg.

Må være at jeg er livredd for å dette i samme felle som fadern gjorde og ende opp med 18 år barnebidrag.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Irriterer meg at jeg får panikk og kutter all kontakt med hver eneste berte som viser interesse etter og ha lugget med meg.

Må være at jeg er livredd for å dette i samme felle som fadern gjorde og ende opp med 18 år barnebidrag.

Du vet de gummiballongene du alltid får av helsesøster? De skal på tissen din.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Tror jeg er den jeg kjenner som er flinkest til å bruke dong, men ikke engang dong er 100% sikker, og hva om hun stikker hull i de?

Og alle vet jo at berter er så irasjonelle at de kan finne på og ha lyst til å beholde en unge selv om faren er en asosial idiot med null interesse for verken hun eller ungen.

Edit: en gang pulte jeg ei uten og se ned på penis iløpet av 20-30min og tror du ikke dongen var blitt redusert til en penisring, nei faen, da tar jeg heller hormonelle tilskudd som gjør meg midlertidig steril.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...