mhsalangli Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 at folk maser om at det de eier er så mye bedre enn det jeg eier. jeg driter totalt i om et halvspist eple er så mye bedre enn nokian min med fysiske knapper. og at arcticoc maser om at intel er så mye bedre enn alt annet. jeg liker amd jeg. og folk som kjører i 60 i 80 sonen kunne sikkert fortsatt i det uendelige Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 at folk maser om at det de eier er så mye bedre enn det jeg eier. jeg driter totalt i om et halvspist eple er så mye bedre enn nokian min med fysiske knapper. og at arcticoc maser om at intel er så mye bedre enn alt annet. jeg liker amd jeg. og folk som kjører i 60 i 80 sonen kunne sikkert fortsatt i det uendelige Du glemte folk som kjører i venstre feltet på motorveien og blokkerer alt av trafikk. DØØØØØ BLØØØØØ!!! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Ja, alle skal holde seg i samme felt. Hadde blitt spennende med motgående trafikk. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 b = bit B = byte Jeg koser meg også med 3 MB/s upload. Sharing is caring. Beklager at jeg ikke visste dette. Fixed. Kunnskap er aldri negativt. 2 Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 (endret) b = bit B = byte Jeg koser meg også med 3 MB/s upload. Sharing is caring. Beklager at jeg ikke er nerd nok. Fixed. Kunnskap er alltid negativt. Fixed. :0) Endret 28. august 2012 av Lolliken Lenke til kommentar
Populært innlegg Coffey Skrevet 28. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 28. august 2012 Folk som ikke liker å bli rettet opp/lære nye ting fra andre mennesker, irriterer meg. 10 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 En annen ting; jeg var nettopp ute og gikk en tur da ledningen til headsettet mitt satt seg fast i en blomsterpinne ellerno mens jeg hadde åpen genserjakke sånn at da jeg føk bakover som resultat av at jeg satt meg fast så føk armen inn i jakken og stumpet røyken. Inni jakken. sykt at vi er kommet til 2012, men røyking fortsatt er det kuleste som finnes liksom. det kuleste er faktisk krokodil, men det er ikke tilgjengelig i bergen http://io9.com/5859291/krokodil-russias-designer-drug-that-will-eat-your-flesh Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Folk som ikke liker å bli rettet opp/lære nye ting fra andre mennesker, irriterer meg. Liker hvor lett det er å irritere folk her inne :0) Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Foreldre som hevder de har rett i alt bare pga alder og erfaring. Enda du viser de hvor lett de kan ta feil og kommer med gode argument. Blir provosert til de grader. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 (endret) Eldre folk tror det vet alt og har så mye erfaring, men så skjønner de ikke at erfaring er noe man må skaffe selv, og skal hevde både det ene og det andre, kritisere og komme med "gode råd". Synes de kan holde kjeft og la den yngre generasjonen lære av sine egne feil. Man blir kanskje klokere med alderen, men man blir jo også mer senil for hvert år etter 40. Erfaring kommer heller ikke av seg selv med alderen som mange eldre tror, det er et resultat av livet man har levd, og valg man har tatt. Endret 28. august 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Lami Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Polynomdivisjon............................. I'm going S-matte! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 S-matte ja. Det er S fordi det er for folk som suger i mattematikk. Har du testet deg for dyskalkuli? Hjerneskade kanskje? Polynomdivisjon er drittenkelt, ihvertfall for oss som faktisk er over gjennomsnittet i IQ. Du vet, eliten. Kos deg i S-matte da, der kan du sikkert regne på masse interessant som trekanter og finne ut radiusen av en sirkel ellerno. Er kanskje noe de sier i det der med at folk som liker sånne bilder med dum tekst på er mindre intelligente. 6 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Polynomdivisjon er jo simpelt i forhold til anen r-matte Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 (endret) Endret 28. august 2012 av Diskutant Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Jeg liker hvordan han trekker frem over gjennomsnittlig IQ som et kriterie for eliten, siden 50% av befolkningen har over gjennomsnittlig IQ. 3 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Jeg liker hvordan han trekker frem over gjennomsnittlig IQ som et kriterie for eliten, siden 50% av befolkningen har over gjennomsnittlig IQ. Ikke nøyaktig 50%. Ikke glem de som ligger nøyaktig på gjennomsnittet. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Slimda har ganske så høy IQ. Høyere enn 95 prosent av diskusjon.no Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Ja til første setning. Bryr meg ikke om andre setning. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Hvor høy? Hvor høy! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Gidder ikke poste det, for da tar folk det som selvskryt ellerno. Send en PM om du faktisk er interessert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå