Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

at folk maser om at det de eier er så mye bedre enn det jeg eier. jeg driter totalt i om et halvspist eple er så mye bedre enn nokian min med fysiske knapper.

og at arcticoc maser om at intel er så mye bedre enn alt annet. jeg liker amd jeg.

og folk som kjører i 60 i 80 sonen

kunne sikkert fortsatt i det uendelige

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

at folk maser om at det de eier er så mye bedre enn det jeg eier. jeg driter totalt i om et halvspist eple er så mye bedre enn nokian min med fysiske knapper.

og at arcticoc maser om at intel er så mye bedre enn alt annet. jeg liker amd jeg.

og folk som kjører i 60 i 80 sonen

kunne sikkert fortsatt i det uendelige

Du glemte folk som kjører i venstre feltet på motorveien og blokkerer alt av trafikk. DØØØØØ BLØØØØØ!!!

Lenke til kommentar

En annen ting; jeg var nettopp ute og gikk en tur da ledningen til headsettet mitt satt seg fast i en blomsterpinne ellerno mens jeg hadde åpen genserjakke sånn at da jeg føk bakover som resultat av at jeg satt meg fast så føk armen inn i jakken og stumpet røyken. Inni jakken.

sykt at vi er kommet til 2012, men røyking fortsatt er det kuleste som finnes liksom.

det kuleste er faktisk krokodil, men det er ikke tilgjengelig i bergen :(http://io9.com/5859291/krokodil-russias-designer-drug-that-will-eat-your-flesh

Lenke til kommentar

Eldre folk tror det vet alt og har så mye erfaring, men så skjønner de ikke at erfaring er noe man må skaffe selv, og skal hevde både det ene og det andre, kritisere og komme med "gode råd". Synes de kan holde kjeft og la den yngre generasjonen lære av sine egne feil.

Man blir kanskje klokere med alderen, men man blir jo også mer senil for hvert år etter 40.

Erfaring kommer heller ikke av seg selv med alderen som mange eldre tror, det er et resultat av livet man har levd, og valg man har tatt.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

S-matte ja. Det er S fordi det er for folk som suger i mattematikk. Har du testet deg for dyskalkuli? Hjerneskade kanskje? Polynomdivisjon er drittenkelt, ihvertfall for oss som faktisk er over gjennomsnittet i IQ. Du vet, eliten. Kos deg i S-matte da, der kan du sikkert regne på masse interessant som trekanter og finne ut radiusen av en sirkel ellerno. Er kanskje noe de sier i det der med at folk som liker sånne bilder med dum tekst på er mindre intelligente.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...