Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Nei. Det er det ikke. Det irriterer meg at Kaymeerah prøver å gjøre 4slang fetch.

Ooooh how does it feeeel? Du som kritiserer andre i denne tråden, for hva DE irriterer seg for. Blæblæbluse

Tar det helt greit jeg, ler når jeg leser slikt, og når jeg skriver mine innlegg. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tomt for rene klær, tomt for penger på kontoen, ovnen på rommet mitt virker ikke, tom for snus, tom for sigg og tom for brus. Og snart tomt for te også.

For å gjøre ting bedre, så er det helt sikkert tomt for varmtvann når jeg straks stikker i dusjen. Hadde gjort denne allerede alt for kalde dagen komplett.

Lenke til kommentar

Ler ikke høyt ihvertfall.

Irriterer meg over at det ikke er sånn som i gamle dager (2006 elns) at på forsiden av youtube var det gode videoer. Den gangen youtube var indie altså, husker det. Gode gamle dager.

Vil du jeg skal bryte ut i høy latter når jeg sitter i ett klasserom? Ler som oftest ikke høyt i utgangspunktet.

EDIT: Altså, dvs. jeg gliser vanligvis litt.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

GAHH, har masse små sår over hele hendene (hovedsaklig på knokene), gjør vondt som faen når jeg må stikke hendene ned i lommene for å ta frem mobilen osv. Og nå sitter jeg her med hendene dekket i hvit krem og kan ikke ta av meg genseren eller ta ting ut av lommene!

Endret av ;_;
Lenke til kommentar

GAHH, har masse små sår over hele hendene (hovedsaklig på knokene), gjør vondt som faen når jeg må stikke hendene ned i lommene for å ta frem mobilen osv. Og nå sitter jeg her med hendene dekket i hvit krem og kan ikke ta av meg genseren eller ta ting ut av lommene!

baaaaarrrrrbbeeeeerrrrerrrrsaaaaakeeeeerrrrrrrr :>

irriterer meg at jeg ikke er ferdig før nå -.-

Endret av CP-ape
Lenke til kommentar

Irriterer meg over at det ikke er sånn som i gamle dager (2006 elns) at på forsiden av youtube var det gode videoer. Den gangen youtube var indie altså, husker det. Gode gamle dager.

Ja shit ass, husker de gode tidene der alle så på Evolution of dance og fikk bakoversveis av det. Nå er det bare sminkevideoer og sånt tull!

Lenke til kommentar

Ja shit ass, husker de gode tidene der alle så på Evolution of dance og fikk bakoversveis av det. Nå er det bare sminkevideoer og sånt tull!

nå får folk bakoversveis av slike videoer:

http://www.youtube.com/watch?v=x0pbRKfqX8Q

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tror jeg skal bli lege.

Dette skjedde nettopp:

*Leker hobbylege, stiller diagnose for venninne*

*Venninne drar til lege, får annen diagnose*

*Litt tid går, venninne blir ikke bedre av medisinen hun fikk*

*Ber hun om å snakke med lege igjen og spørre om min diagnose kunne være faktum*

*Legen sier nei.*

*Venninne blir lagt inn på sykehus. Min diagnose stemte after all.*

Endret av ikkespisgress
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tror jeg skal bli lege.

Dette skjedde nettopp:

*Ber hun om å snakke med lege igjen og spørre om min diagnose kunne være faktum*

*Legen sier nei.*

Dagdrømmer du igjen , nå?

Lenke til kommentar

Tror jeg skal bli lege.

Dette skjedde nettopp:

*Legen sier nei.*

*Then I got laid*

:dremel:

Lenke til kommentar

Irriterer meg over den madderføkkings gym-prøva vi har i morra? Hva faen liksom, gym er jo et praktisk fag så det madderfakkings holder da for faen!

samma det da, den madderføkkings gym-prøva er piece of cake, og du er jo treningsnerd så du seiler nok igjennom med en 6'er :D søstra til louise hadde lest igjennom en gang, og fikk 6'er! avkrysningsoppgaver er lett :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...