Amberlamps Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 (endret) Hva er egentlig instagram? Er det et slags filter som får bildene til å se gamle ut? Hva er så big deal med det? Facebook har blitt så stort nå at man ikke legger ut bilder av ting man driver med hver dag om det ikke er noe spesielt, jævla bildespammer liksom. Så instagram fungerer flott til et mindre publikum som er interessert i dine aktiviteter da man har "followers". Redigeringa er bare et pluss selv om jeg bruker det sjeldent. Endret 25. august 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Med andre ord så er de skap-rosabloggere som skal vise frem ting foran et publikum. Heijaa bloggen, sjekk ut min nye spritflaske og sigarettkartong! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Men uploader man ikke instagram-bilder til facebook? Jeg trudde det var det som var poenget med instagram. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Men uploader man ikke instagram-bilder til facebook? Jeg trudde det var det som var poenget med instagram. Det er et alternativ å laste opp til Facebook når du laster opp med Instagram. (U)heldigvis gjør flertallet dette. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Dessuten er Instagram integrert i Twitter så om man bruker begge deler men ikke vil koble de 2 kontoene sammen kan man bare koble de opp til Instagram isteden. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Fordelen er at de fleste jenter poster relativt greie bilder på Instagram Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Du har skjønt det. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Kasta bort to måneder på ei som plutselig ikke svarer engang. Gira og interessert helt fram til for to dager siden, og plutselig ble det stille. Hun kunne ikke møtes før nå fordi hun var på en annen kant av landet, men nå som vi endelig hadde det planlagt holder hun kjeft. Fy faen så lei jeg begynner å bli jenter. Snart så jeg gir faen og entrer sølibat til 40-års alderen. Først da kvinner faktisk blir stabile og tolererbare virker det som. Hvorfor ikke finne deg ei på 30-35 nå (tenker at du er i 20-års alderen). Det er en drøm jeg har hvertfall. Tror jeg står over enn så lenge. Ytterst få av de over 35 jeg finner attraktive når jeg kun er 22. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 (endret) Skriv l2write faggot 0/10 og gå offline. What svelemoe said. Seriøst, beste løsningen. Endret 25. august 2012 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Kasta bort to måneder på ei som plutselig ikke svarer engang. Gira og interessert helt fram til for to dager siden, og plutselig ble det stille. Hun kunne ikke møtes før nå fordi hun var på en annen kant av landet, men nå som vi endelig hadde det planlagt holder hun kjeft. Fy faen så lei jeg begynner å bli jenter. Snart så jeg gir faen og entrer sølibat til 40-års alderen. Først da kvinner faktisk blir stabile og tolererbare virker det som. Hvorfor ikke finne deg ei på 30-35 nå (tenker at du er i 20-års alderen). Det er en drøm jeg har hvertfall. Tror jeg står over enn så lenge. Ytterst få av de over 35 jeg finner attraktive når jeg kun er 22. IKKE OVER, UNDER. De visner etter 35 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Å ja, faen. Du sa 30-35 ja. Joda, om jeg finner ei som ser ung ut og bryr seg lite om alder er det absolutt et alternativ. Dritlei jenter i tidlig 20-åra som ikke aner hvor de vil hen. 1 Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Hadde en kompis på besøk forrige helg ,og gikk da i dusjen før vi skulle ut,og da hadde den jævelen opprettet dating profiler på MatchAffinity ,match .com og noen andre verre sider ,samt lagt ut bilde av meg og tekst(nei,jeg er ikke barnelege som du påstår) ,og nå får jeg forespørsler fra kvinnfolk og mannfolk fra disse sidene. Touche Stig,touche(vet du er her inne også). Im gonna fuck your life up. Føkkings jævel. Dagens tips: Ikke la pcen stå åpen med passord huske funksjon når du har Stig på besøk,for da kan du få bilder av peniser på mailen din... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Er det helt feil av meg å si at jeg liker Instagram? De fleste jeg følger poster fine og spennende bilder av, vent litt, ikke hva de gjør i hverdagen, men faktisk små øyeblikk som er fine som bilder. Typen natur, utsikter, interessante ting man spotter etc. 2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Ikke noe galt med instagram. Flott og god app, og er veldig grei å ha hvis du følger de riktige menneskene. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 (endret) Er det helt feil av meg å si at jeg liker Instagram? De fleste jeg følger poster fine og spennende bilder av, vent litt, ikke hva de gjør i hverdagen, men faktisk små øyeblikk som er fine som bilder. Typen natur, utsikter, interessante ting man spotter etc. Mhm, samme her. Endret 25. august 2012 av Banksy Lenke til kommentar
Quote Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Jeg er av samme oppfatning som Coffey. Nå følger jeg mange som faktisk virker å forstå hva som er interessant for andre å ta bilde av. Men at det dukker opp et par bilder av en venninneflokk som sitter og drikker vin, med hastags #drikker #meg #fin #på #vin #lolol #insertrandomword #instarandom #instavin #instafuckingfantasticpicture, gjør meg fremdeles like irritert. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Jeg er av samme oppfatning som Coffey. Nå følger jeg mange som faktisk virker å forstå hva som er interessant for andre å ta bilde av. Men at det dukker opp et par bilder av en venninneflokk som sitter og drikker vin, med hastags #drikker #meg #fin #på #vin #lolol #insertrandomword #instarandom #instavin #instafuckingfantasticpicture, gjør meg fremdeles like irritert. Kanskje jeg skal ta bilde av dette med instagram appen min, av posten din altså. Der jeg skriver slike ting så kan hele verden si you mad til deg. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Personlig har jeg et fantastisk bra virkemiddel mot slik hverdagsirritasjon: jeg er ikke på facebook, twitter, instagram, m.m. Jeg ringer folk på telefonen i stedet. Det er på en måte en samtale, bare at man ikke trenger å skrive det man sier. Anbefales! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 (endret) Ja, man kan ha koselige samtaler med mamma. EDIT: Nei vent, hun er også på facebook EDIT2: Altså, de fleste ringer nok til sine nærmeste venner og familie om de vil noe, men det som er gøy med feks Facebook er at man holde en noenlunde kontakt med mennesker man ikke er like nære med. (Kan ikke ha tid til alt og alle heller) Jeg hadde utrolig god kontakt med alle i min klasse på vgs for et år siden, men når man ikke er i de situasjonene at man møtes ofte som da, så drifter man fra hverandre. Da er det kjekt med facebook å følge med videre hva som skjer i livene deres, og man kan enkelt hive opp chatten for å spørre hvordan det går, som igjen kan gjøre at man kan møtes og "blir venner på nytt". Jeg hadde hvertfall fått en awkward feeling om en jeg ikke har pratet med på et år hadde tatt opp telefonen for en samtale... ellers er facebook fint til stalking av "ei beta mus". Endret 25. august 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 #instagood, #iphonesia #photooftheday #instamood #igers #iphoneonly #instagramhub #picoftheday #girl #jj #instadaily #bestoftheday #sky #igdaily #beautiful #webstagram 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå