Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Jeg har en særemneoppgave i norsk, og oppgaven går ut på å velge en, to eller tre bøker å analysere og sammenligne, men jeg vet søren meg ikke hva jeg skal velge ut. Noen tips til gode og kanskje litt lette bøker å bruke til særemnet?

Jeg er småfan av psykologiske thrillere hvis det skulle hjelpe, men bøkene MÅ ikke være av den sjangeren.

Endret av Eksboks
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en særemneoppgave i norsk, og oppgaven går ut på å velge en, to eller tre bøker å analysere og sammenligne, men jeg vet søren meg ikke hva jeg skal velge ut. Noen tips til gode og kanskje litt lette bøker å bruke til særemnet?

Jeg er småfan av psykologiske thrillere hvis det skulle hjelpe, men bøkene MÅ ikke være av den sjangeren.

Må du velge bøker? Jeg valgte filmer i min særoppgave.

Jeg analyserte Pål Bang-Hansen.

Lenke til kommentar

Noen i klassen min valgte tegneserier og skrev om forskjellen på asiatiske, europeiske og amerikanske tegneserier. Søss hadde også film, og skrev om hvordan norsk skrekkfilm har utviklet seg fra "De dødes tjern" til "Villmark". :p

Forøvrig irriterer infeksjoner i de øvre luftveier meg.

Skulle dratt på kino i dag, men kan jo ikke det når jeg kronisk hoster. ><

Lenke til kommentar
Linux tough guy...

>I'll call him a Linux tough guy, that'll show him!

How about no.

Okei så jeg skrev en post og så fikk jeg sånn timeout dritt sånn at hele skiten forsvant hva faen. Og så lurte jeg på hva det der med skriften og den pilen betyr for noe og du som ville lese bok kan lese En Dåre Fri av Beate Grimsrud, gidder ikke skrive en post med mer enn nøkkelord når det jævla mongoforumet her verken greier å implementere en draft funksjon eller i det minste IKKE TIME OUT HELE TIDEN INGEN ANDRE NETTSIDER GJØR DET ÅRET ER 2012 OG VI HAR HATT FLERE DUDER PÅ MÅNEN HVORFOR ER DET SÅ VANSKELIG

Lenke til kommentar

Kasta bort to måneder på ei som plutselig ikke svarer engang. Gira og interessert helt fram til for to dager siden, og plutselig ble det stille. Hun kunne ikke møtes før nå fordi hun var på en annen kant av landet, men nå som vi endelig hadde det planlagt holder hun kjeft.

Fy faen så lei jeg begynner å bli jenter. Snart så jeg gir faen og entrer sølibat til 40-års alderen. Først da kvinner faktisk blir stabile og tolererbare virker det som.

Endret av Saft Suse
Lenke til kommentar

Kasta bort to måneder på ei som plutselig ikke svarer engang. Gira og interessert helt fram til for to dager siden, og plutselig ble det stille. Hun kunne ikke møtes før nå fordi hun var på en annen kant av landet, men nå som vi endelig hadde det planlagt holder hun kjeft.

Fy faen så lei jeg begynner å bli jenter. Snart så jeg gir faen og entrer sølibat til 40-års alderen. Først da kvinner faktisk blir stabile og tolererbare virker det som.

Hvorfor ikke finne deg ei på 30-35 nå (tenker at du er i 20-års alderen). Det er en drøm jeg har hvertfall.

Lenke til kommentar

Prøv "Gro Harlem Brundtland leser erotiske noveller" på lydbok.Kanskje ikke en thriller, men skremte vettet av meg.

Lenke til kommentar

Holder på å BLI GAL.

Har et søskenbarn som faen maser så jævlig, blir sprø av alle de jævla spørsmålene.

Utdrag fra samtalen:

eg trenge hjelp

hvordan kan jeg fjerne firefox=

?

jeg må fjerne den og laste den opp på ny på bokmål(norsk)

hvordan jørr eg dt?

tar det lang tid?

;)

"Bare prøv sjøl"

vett che kossen me jørr dt!

oki?

"Ikkje eg heller"

mn eg vett che kossen eg får slette firefox og så firefox på norsk??

?

;)

hallo?

;)

"Ikkje eg heller..."

oki

det va dumt!

mn ka du ska ikvell då?

"Slappe av itte jobb"

oki

kan du komma te mg og se om du klare og fikse det eller? ;)

eller har du ikkje tid? ;)

bare lure!

"Gidde ikkje det nei, ska slappa av ikvell.

Du må bare prøve å se om du får det te, eller ha det på engelsk. Det virke like bra"

mn takk for all hjelp før! ;)

mn ka ti flytte du te byn? ;)

bare du? ;)

eller me venner

"flytte om noen uker, bare meg"

oki

kor mange uker då? (I HELVETTE DA... HOLD KJEFT)

"3-4"

oki

glede du dg?

mn sant du komme hjem te fereier og jul?

"Du vett kor sentrum e, det e 10 minutt fra kor me bor... så eg vil tro det ja..."

ja

mn che kor leiligheten e! ;)

hehe

me snakkes

hade ;)

SER JEG EN JÆVLA BLUNKESMILY TIL... satan. 16 år, virkelig? Beklager om dialekt irriterer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...