Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JEG HATER DARK SOULS TIL PC! KOM IDAG OG ER NO FORBANNA DRIT! kan ikke gå over 720p og frameraten er låst til 30 frames.. årets skuffelse... gode 40 euro rett i dass.. ikke kjøp den møkka... det er ikke engang noen må¨te å vite hva du gjør for å bruke mus å tastatur for alt er forklart med xbox control.. gøy for de som ikke har det da for faen..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Routeren min. Den er så jævlig shit. Jeg satt den til å dele ut fra 192.168.13.0 til 192.168.13.100, og trodde dette skulle funke fint fordi den ikke burde dele ut sin egen IP (192.168.13.1). Hva gjør den? Jo, den deler faen meg ut sin egen IP, og dette har tatt meg lang tid å oppdage siden jeg bruker statisk IP. Merket det nå når jeg fikset noen laptoper.

HVILKEN SOM HELST DECENT ROUTER DELER IKKE UT SIN EGEN FUCKINGS IP ADDRESSE, HVA FAEN

Lenke til kommentar

Hva kjøpte du?

En sånn PCI feilsøkings-kort til PC med et problem, som funker slik at den viser noen tall som henviser til manualen som skal si hva som er galt med PCen.

Sånn hvis PCen ikke viser bluescreen-kode.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Routeren min. Den er så jævlig shit. Jeg satt den til å dele ut fra 192.168.13.0 til 192.168.13.100, og trodde dette skulle funke fint fordi den ikke burde dele ut sin egen IP (192.168.13.1). Hva gjør den? Jo, den deler faen meg ut sin egen IP, og dette har tatt meg lang tid å oppdage siden jeg bruker statisk IP. Merket det nå når jeg fikset noen laptoper.

HVILKEN SOM HELST DECENT ROUTER DELER IKKE UT SIN EGEN FUCKINGS IP ADDRESSE, HVA FAEN

Den gjør jo akkurat hva du ber om. Knøl.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Den gjør jo akkurat hva du ber om. Knøl.

Jeg skjønner jo det da, men faktum er at hvilken som helst router som ikke er absolutt shit unngår å gi ut sin egen IP. Uansett har jeg satt jeg den til å gi ut fra 192.168.13.2 før jeg postet i går. Hvis du ikke forstod hva som irriterte meg, så er det at routeren er shit.

Faen, hvordan du klarer å ignorere hele fuckings posten og si "lolpebkac" er ett under.

1. Skriv problemet inn som et lettfattelig spørsmål i Google

2. Velg blant de tre øverste treffene

3. Vinn

Jeg trenger ikke fuckings Google for noe så simpelt.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...