Kaymeerah Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Er ikke alle som bruker OSX bakvendt? Nei, OSet er bakvendt. Det mangler basic ting som pciutils, og UNIX-programmer funker ikke smertefritt. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Jeg burde vært fratatt lappen. Aldri mer bykjøring. Jeg burde bli fratatt sudorettigheter når jeg er full.. 2 Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 JEG HATER DARK SOULS TIL PC! KOM IDAG OG ER NO FORBANNA DRIT! kan ikke gå over 720p og frameraten er låst til 30 frames.. årets skuffelse... gode 40 euro rett i dass.. ikke kjøp den møkka... det er ikke engang noen må¨te å vite hva du gjør for å bruke mus å tastatur for alt er forklart med xbox control.. gøy for de som ikke har det da for faen.. 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Routeren min. Den er så jævlig shit. Jeg satt den til å dele ut fra 192.168.13.0 til 192.168.13.100, og trodde dette skulle funke fint fordi den ikke burde dele ut sin egen IP (192.168.13.1). Hva gjør den? Jo, den deler faen meg ut sin egen IP, og dette har tatt meg lang tid å oppdage siden jeg bruker statisk IP. Merket det nå når jeg fikset noen laptoper. HVILKEN SOM HELST DECENT ROUTER DELER IKKE UT SIN EGEN FUCKINGS IP ADDRESSE, HVA FAEN Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 (endret) Å bestille noe fra Dealextreme hvor det står i beskrivelsen: english manual. Hva får jeg? Jo jævla kinesisk manual! -.- Og manualen er liksom hele vitsen med produktet jeg kjøpte.. Endret 24. august 2012 av Lami Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 (endret) Er sikker på om jeg skal være russ eller ikke til neste år. Virker jo som de aller fleste er langt i gang med å planlegge (ser ikke vitsen?), mens jeg har ikke gitt det en tanke engang.. Endret 24. august 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 (endret) Hva kjøpte du? En sånn PCI feilsøkings-kort til PC med et problem, som funker slik at den viser noen tall som henviser til manualen som skal si hva som er galt med PCen. Sånn hvis PCen ikke viser bluescreen-kode. Endret 24. august 2012 av Lami Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Bedre å feilsøke selv, kanskje? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Neh, ikke når dette kortet kan gi meg eksakt hva problemet er med en gang så jeg slipperfeilsøkingsdritet. Er lei av å feilsøke PCene mine.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Routeren min. Den er så jævlig shit. Jeg satt den til å dele ut fra 192.168.13.0 til 192.168.13.100, og trodde dette skulle funke fint fordi den ikke burde dele ut sin egen IP (192.168.13.1). Hva gjør den? Jo, den deler faen meg ut sin egen IP, og dette har tatt meg lang tid å oppdage siden jeg bruker statisk IP. Merket det nå når jeg fikset noen laptoper. HVILKEN SOM HELST DECENT ROUTER DELER IKKE UT SIN EGEN FUCKINGS IP ADDRESSE, HVA FAEN Den gjør jo akkurat hva du ber om. Knøl. 1 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 1. Skriv problemet inn som et lettfattelig spørsmål i Google 2. Velg blant de tre øverste treffene 3. Vinn Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Også finner du problemet du har og så skriver vedkommende 'nvm fixed it' eller så skriver en mod at dette er ikke et problem eller kan vist løses med å restarte så laser han tråden... Eller så blir løsningen sendt over PM. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Å våkne like etter at man har sovnet - for eksempel med følelsen av at man kveles, som fører til panikk og nå får jeg i alle fall ikke sove ... -_- Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Jeg burde vært fratatt lappen. Aldri mer bykjøring. Jeg burde bli fratatt sudorettigheter når jeg er full.. Installer en alkolås. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Jeg burde vært fratatt lappen. Aldri mer bykjøring. Jeg burde bli fratatt sudorettigheter når jeg er full.. Installer en alkolås. En sånn lås skulle jeg ha hatt i hodet lmao He! He! He! Hu!! Hu!! Hey!! Hey!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Irriterende mye snørr i nesa og slim i halsen min. Gah! :| Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 (endret) Den gjør jo akkurat hva du ber om. Knøl. Jeg skjønner jo det da, men faktum er at hvilken som helst router som ikke er absolutt shit unngår å gi ut sin egen IP. Uansett har jeg satt jeg den til å gi ut fra 192.168.13.2 før jeg postet i går. Hvis du ikke forstod hva som irriterte meg, så er det at routeren er shit. Faen, hvordan du klarer å ignorere hele fuckings posten og si "lolpebkac" er ett under. 1. Skriv problemet inn som et lettfattelig spørsmål i Google 2. Velg blant de tre øverste treffene 3. Vinn Jeg trenger ikke fuckings Google for noe så simpelt. Endret 25. august 2012 av Kaymeerah Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Linux tough guy... 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå