Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til Synnøve Støhlhaug?

Nei, Shell Dama-reklamene på TV-en da vi var små. Er vel hu samme enda. Hu fra Tramteateret.

*snip*

Mja, uenig. Brukte Mac på skolen i 4 år. Splitter nye stasjonære, Mac-laben kosta litt over 2 mill.

Likevel, når vi satt der og knota med Final Cut, Adobe-programmer, Maya, ProTools osv, måtte vi alltid huske å save forbanna ofte, siden den jævla "badeballen" stadig vekk dukka opp og ble værende i timesvis.

Verst var det når vi skulle rendre ut 3D-modeller over natten og kom tilbake neste morgen til den jævla badeballen.

Da var jeg glad jeg hadde stabile maskiner med Win7 hvor jeg kunne gjøre det samme uten å risikere badeballer.

Lenke til kommentar

Det er flere hundre europeere som reiser til Sveits, Belgia eller Nederland for å kunne få aktiv dødshjelp. Det går vanligvis veldig problemfritt.

Det er et problem at man må reise til utlandet for å få aktiv dødshjelp.

Det høres ut som du er mer sint på Norge, enn at det faktisk er et problem.

Lenke til kommentar

Joda, vi må alle elske Norge. Ingen problemer her til lands...

Verdens beste land vettu. Det passer de på å tre over hodene på oss fra før vi er gamle nok til å forstå hva det innebærer.

Rektorer som det her irriterer meg.

http://www.vg.no/nyh...?artid=10060225

Tja, hva skal man si. Det er kanskje litt ekkelt at 13-14 åringer står å råkliner i gangene, men uansett; ingen har dødd av det så langt.

Endret av Apox
Lenke til kommentar

facebook.

Og folk på facebook som skriver "I-am-smart"-innlegg i diverse grupper for å få face-streetcreds.

Sånn som "Jeg blir svært lei meg når jeg ser hva dere skriver... Dere som legger ut bilder av dere selv må være stolte over kroppen deres! Alle er like mye verdt blablablabla". Spesielt når det er jenter under 18 som skriver det

Lenke til kommentar

Det er faktisk fult mulig å få OSX på en Windows maskin.

I'd like to interject.

Det heter ikke en ""windows maskin"". Det heter en PC/Datamaskin. Du trenger ikke kjøre windows på en pc bare fordi det ikke er en mac. Ok?

Akkurat det samme som du trenger ikke kjøre osx på en mac.

De valgene er bare de mest populære. Men det du sa er helt feil.

Kjøper jeg en annen PC kan jeg regne med god hardware. Men jeg får ikke OSX.

I mitt tilfelle sliter jeg med Windows, ikke hardwaren.

Linux funker også, men OSX er det minst masete operativsystemet jeg noen gang har prøvd.

Du sliter med windows? Det vil si at du er utviklingshemmet?

Got it.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

hahaha og nei er ikke alle pcer du kan installere osx på hvor osx er VELDIG snevert på hva det aksepterer av maskinvare. takke meg til windows som fungerer veldig bra med alle deler som finnes :D fuck den mac "EZ do it" kulturen som har poppet opp for den skader samfunnet mer enn noe annet. alt skal være plug-and-play og ingenting skal du kunne finne ut av selv. funker det ikke? nei da må du til verksted.. fuck that shit..

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...