Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lånekassen er så jævlig urettferdig! Bare fordi man har skilte foreldre så får man over 20 000 i stipend. Og jeg som ikke har skilte foreldre får ikke en jævla dritt!

u jelly

Du kan også berre flytte ut om du vil ha free monies.

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar

Lånekassen er bull da.

Skolen min koster 50 000 per halvår, fint at de dekker det, men etter husleie sitter jeg igjen med 2500 kroner i måneden.

Mat, strøm, mobil, blir sykt trangt.

Betaler jo igjen lånet senere, så hvorfor kan jeg ikke få mer?

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Lånekassen er så jævlig urettferdig! Bare fordi man har skilte foreldre så får man over 20 000 i stipend. Og jeg som ikke har skilte foreldre får ikke en jævla dritt!

Dersom du ikke får en jævla dritt så betyr det at foreldrene dine har god økonomi og burde være i stand til å dekke kostnadene dine.

Lenke til kommentar
Alt du får på mac får du på windows. Det er bare enkelte "artist"-fitter som tror mac er mye bedre og alt er så flott på det. Når du betaler 18k for en Mac så MÅ den jo være jævlig bra og alt det der. Sannheten er at disse "artist"-fittene har null innsikt på hvordan ting fungerer og de har null peiling på Windows, annet en den crappy laptopen de kjøpte til 4000 kroner som sugde da.

UNIX er bøttespann bedre enn Windows er, selv om OS X er langt fra noe jeg ville brukt daglig.

/g/, /b/ og /mlp/

Det er Gavekort, ikke meg.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Betaler jo igjen lånet senere, så hvorfor kan jeg ikke få mer?

Fordi da måtte du selv betalt mer i skatt og avgifter. Er bare ei enkel omfordeling av midlene der staten nå har bortimot all kontroll.

Måtte vel ikke det, når det er lån? Hvert øre skal jo betales tilbake om noen år.

Lenke til kommentar

Skatt, skattekort, tabelltrekk og resten av den jævla skatteetaten irriterer ræva av meg. Makan til idiotisk uoversiktlig system laget for at disse jævla number cruncherne skal ha ekstra mye å gjøre på. Hvorfor ikke bare gi meg en oversikt som faktisk er oversiktlig og ikke et faens virrvarr av store dimensjoner. Jeg vil ha informasjon om hvor mye jeg må trekke for den og den summen uten å lete ræva av meg eller gjennom dette helvetes bestillings systemet deres. Skulle hatt et skudd i hodet hele den gjengen som hadde ansvaret over hvordan folk skal kunne skaffe informasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...