Smågal Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 5. Feil lysbruk. Kutt ut tåkelyset så lenge det ikke er forhold som påkrever det. Slå for all del av langlysene så jeg ikke blir blendet. Og når jeg har passert kan de slås på igjen. Ikke rett før. Parklys skal brukes når man er parkert. Ikke når man kjører. Og ikke minst, når du er parkert, bruk parklys! På den måten risikerer jeg ikke å tro at veien går i retning utkjørselen og dermed kræsjer. Skal du ettermontere noen lys, bruk lovlige. Ikke tivoli- eller flomlys. Og juster de riktig. Takk. Teorien sier at man skal skifte til fjernlys 2/3 billengder før to biler passerer hverandre. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 En ting til som irriterer er når jeg ønsker å bytte felt på motorveien, og blinker med blinklyset i flere titalls sekunder, og andre biler fortsatt kjører forbi på den siden jeg blinker mot. Hvordan skal jeg bytte felt hvis hele køen i det andre feltet kjører forbi meg? 5. Feil lysbruk. Kutt ut tåkelyset så lenge det ikke er forhold som påkrever det. Slå for all del av langlysene så jeg ikke blir blendet. Og når jeg har passert kan de slås på igjen. Ikke rett før. Parklys skal brukes når man er parkert. Ikke når man kjører. Og ikke minst, når du er parkert, bruk parklys! På den måten risikerer jeg ikke å tro at veien går i retning utkjørselen og dermed kræsjer. Skal du ettermontere noen lys, bruk lovlige. Ikke tivoli- eller flomlys. Og juster de riktig. Takk. Teorien sier at man skal skifte til fjernlys 2/3 billengder før to biler passerer hverandre. Jeg ble også servert denne idiotiske lærdommen på trafikkskolen. Irriterer meg daglig over motgående bilister som blender meg sekundet før de passerer. Hvem fant på denne idiotiske regelen, og hvorfor serverer man den fremdeles til ferske elever? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hvis dette er grunnen til at en familiebil på vei på påskeferie med tre barn kræsjer og alle dør, vil du sitte der og tenke "DET VAR IKKE MIN FEIL DE SKULLE IKKE KJØRT FORBI MEG"? Herregud da, hvis det kommer en møtende bil så bremser jeg. Men ligger jeg i fartsgrensen gidder jeg ikke å øke bensinforbruket/slitasje på bremser og eventuelt klutch fordi at du skal spare noen sekunder pga latskap. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Grunnen til at man skifter til fjernlys FØR man passerer bilen som kommer i mot, er for å se om det er hindringer i din kjørebane der du passerer den andre bilen. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Teorien sier at man skal skifte til fjernlys 2/3 billengder før to biler passerer hverandre. Joda, jeg vet. Men saken er at folk gjerne tar seg friheter når loven er slik at man kan ta på lysene før man har passert. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 You say Taylor Swift,I say Breaking Benjamin You say Lady Gaga,I say Evanescence You say Miley Cyrus,I say Slipknot You say T-Pain,I say Three Days Grace You say Eminem,I say Linkin Park You say Jonas Brother,I say Green Day You say Flowers,I say Puddle of Mudd 92% of teens have turned to pop and hip-hop.If you are part of the 8% that still listens to real music, copy and paste this message to 5 other videos. DONT LET ROCK N ROLL DIE ! , P.S Thumbs Up If You Agree ;D JEG TROR JEG NETTOPP DØDE LITT INNI MEG 6 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Ironien er deprimerende. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Hvorfor skal munnskyllevæske være så fordømt "frisk"? Bare se på reklamen for Listerine. Det er ikke godt nok før en atomeksplosjon blåser ut tenna på deg. Jeg vil ha tenna reine. Ikke en arktisk storm i kjeften! Man skal visstnok helst la fluoren virke en stund i munnen, men når disse fordømte drittproduktene er sterke som tabasco må jeg spytte dem ut med en gang. PS. Apotekene selger fluor-munnskyll med og uten smak. Den uten smak selges i en-litersflasker uten fancy navn og design, og smaker så lite at det ikke er noe problem å holde væsken i munnen i et helt minutt, som etiketten anbefaler. Listerine gir oppkastreflekse nesten umiddelbart. Endret 1. desember 2010 av Mannen med ljåen 6 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Føler det er litt det samme med tyggis. Jeg kan godt tenke meg en tyggis med veldig lite smak, eller kanskje ikke noe smak. Smaksbombe i kjeften, så skal man drikke kaffe eller noe sånt. Mhm, jævla behagelig. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Mint tycker jag inte om. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 JEG TROR JEG NETTOPP DØDE LITT INNI MEG Det skjønner jeg godt. Helvete, de ser ikke at de er like forbanna dum som resten av befolkningen. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Det er så kaldt at jeg fryser ihjel Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Listerine er så sterk at jeg må blande den ut i vann før jeg bruker den. Den er faktisk så sterk at det annbefales ikke å bruke den, i såfall bruk den sjelden, fordi den er så sterk at den skader tannemaljen din. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Hva i helvete er poenget med Listerine da? Det er munnskyld for å rense, og hjelpe emajlen, ikke ødelegge den. EDIT: Gief me sauce pl0x. EDIT2: Det betyr "Give me a source please". Endret 1. desember 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Nei jeg veit ikke. Bruk colgate eller en annen munnskyld. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 EDIT: Gief me sauce pl0x. EDIT2: Det betyr "Give me a source please". Åja, hvorfor sa du ikke bare det med en gang. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 4chan slang er så teit. 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Så teit at det er morsomt, nesten som South Park og Family Guy. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg har som regel mer uflaks enn Donald, men i dag tok kaka. Dro som vanlig til t-bane stasjonen for å dra på jobb. 2 min før ankomst ser jeg toget stå på stasjonen, men gidder ikke stresse da jeg vet det kommer nytt kjapt. Til alles overraskelse blir vi møtt av teksten som sier problemer med trafikken og færre tog med alternativ trafikk. Ja vel, det går visst tog likevel så jeg velger å vente. Etter 20 min i hvem vet hvor mye kuldegrader, gir jeg opp og går heller for bussen. Idet jeg er halvveis til holdeplassen, ser jeg toget komme bak meg. For langt unna til å rekke. *Facepalm nr 1* Ser foran meg og ser bussen ankomme holdeplassen. For langt til å rekke den og. *Facepalm nr 2* Etter en liten stund ankommer bussen, helt fullt selvsagt. *FUUU-rage inni* Puste rolig og holde ut til t-banestasjonen for å bytte buss. Mange busser og masse folk, full forvirring hos alle parter. Finner riktig buss og snart på jobb. Total reisetid over en time og godt forsinket til jobb. Ikke t-banens sin skyld, uhell kan forekomme. Bare fru Fortuna som liker å ha det gøy noen ganger. Takk for en oppfriskende start på dagen. 1 Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Så teit at det er morsomt, nesten som South Park og Family Guy. Nei. Det er det ikke. Det irriterer meg at Kaymeerah prøver å gjøre 4slang fetch. Ooooh how does it feeeel? Du som kritiserer andre i denne tråden, for hva DE irriterer seg for. Blæblæbluse 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå