Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Elendige bilverksteder som ikke rustbeskytter delene før de skrur dem på...

I dag skulle jeg skifte bremsevæske på bilen, og så knakk den rustne, lille blødeskruen av da jeg skulle skru den ut!

Måtte skifte ut en bremsesylinder, da deler av skruen satt fast inni den.

Er det så vanskelig å sette på ei lita gummihette, og litt syrefri vaselin på gjengene?

Dette skulle være en kvikk jobb, men tok hele dagen.

Nå er det i hvert fall gjort mye mer grundig enn et verksted hadde giddet. Satser på at den er lett å ta fra hverandre igjen om noen år.

Jada, livet er herlig når man kjører 17 år gammel bil :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På nyhetene i dag var det ei kjerring som hadde dratt med seg sin 14 år gamle sønn på filmen Ted. De hadde vist blitt helt SJOKKERT!!! Over hvor forferdelig vulgær film viste seg å være. Det var jo en film med en teddybjørn! Så klart begynner kjerringa å klage og syte. Hun mente at aldersgrensen var for lav, de kun jo umulig vite at det var en slik type film. Skal faen meg mye til hvis du ikke har fått med deg en jævla ting om filmen på forhånd. "Åhh det er en teddybjørn = BARNEFILM" En eneste lussen trailer hadde vært alt de hadde trengt å se. Den beste delen av innslaget er når gutten på fjorten sitter å ramser opp alle banneordenene "Faen, helvete, fitte, satan.........kuk"

Haha jøss, hvordan er det mulig å være så fjern. De har kjørt reklame hardt som faen (kanskje det bare gjelder meg siden jeg bor rett ved kinoen og har gått forbi plakatene i sånn 2-3 uker nå) og det skulle ikke akkurat mye til for å forstå hvilken type film det var, bare hvordan teddybjørnen så ut var nok for meg til å forstå det, men hallo - plakaten er et bilde av en dud og en teddybjørn på et pissoar, hva faen forventer dere. Dessuten, en "koselig" film om en teddybjørn ville ha vært uten aldersgrense eller i aller verste fall 6-7, 11års filmer er filmer som kan være lett skremmende for barn og eller inneholder mild banning (ikke hestkuk og "i'll kill your dick and eat it 4 breakfast" liksom), hvordan er det mulig å være forelder uten å vite hva aldersgrensene betyr? Herregud. Jaja, gratulerer til moren som greide å få vist frem han gutten som verdens teiteste fjortenåring på nasjonal kringkasting, han blir sikkert den kuleste gutten på skolen i morgen. Og det etter det borbardemanget om mobbing som avisene har kjørt siste uken.

Trist med 8åringen foran han da, er alltid noe drit med foreldre som bare sender ungene foran en skjerm så de kan ta seg en røyk i fred elns uten å bry seg om hva kidsene eksponeres for.

Forresten hei Carlgutt, lenge siden sist jeg har savnet deg.

Elendige bilverksteder som ikke rustbeskytter delene før de skrur dem på...

I dag skulle jeg skifte bremsevæske på bilen, og så knakk den rustne, lille blødeskruen av da jeg skulle skru den ut!

Måtte skifte ut en bremsesylinder, da deler av skruen satt fast inni den.

Er det så vanskelig å sette på ei lita gummihette, og litt syrefri vaselin på gjengene?

Dette skulle være en kvikk jobb, men tok hele dagen.

Nå er det i hvert fall gjort mye mer grundig enn et verksted hadde giddet. Satser på at den er lett å ta fra hverandre igjen om noen år.

Jada, livet er herlig når man kjører 17 år gammel bil :-)

lmao den bilen er jo eldre enn meg få deg ny kanskje

• Liker 2
Lenke til kommentar

Trist med 8åringen foran han da, er alltid noe drit med foreldre som bare sender ungene foran en skjerm så de kan ta seg en røyk i fred elns uten å bry seg om hva kidsene eksponeres for.

Men det er greit å fylle hodet med dritt når man er voksen? Folk som sitter og glor på tv hele dagen..

Lenke til kommentar

og jeg ble jo ett prakteksemplar.

mine barn skal aldri ha TV ELLER PC!

He!! He!! He!! Hu!! Hu!!! Hey! Hey!!!

La jo opp til det selv. :p

Edit:

Hva med å bare jogge? Kommer raskere frem òg!

Har faktisk jogget 10.6 km i dag. Men armene var ikke så aktivisert.

Roing?, Elipsemaskin? finnes andre måter enn å løpe rundt i skogen med fagsticks.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...