Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres ikke ut som om du er på jakt etter en cardigan...

En V-neck vil det jo bli uansett.

FdDoR.jpg

Så det dere prøver å fortelle meg er at dette ikke er en cardigan selv om det er det som står på den (for øvrig fra Love Moschino), og at det uansett blir en v-neck? Jeg har ikke for vane å gå med glidelåsen halvveis åpen. Det ser for kleint ut. Enten helt igjen, eller ikke igjen.

Lenke til kommentar

Skal du presse deg inn i den der?

Vel, jeg kjøper jo selvfølgelig en som er XL da. Det er det som er synd med den t-skjorta du kjøpte meg. Selv om det sto aldri så mye L, så var den definitivt en M. Ikke at jeg har gått inn i L siden ungdomsskolen, men ...

Gidd å kjøp klær i dameavdelingen.

Det er herreavdelingen.

Lenke til kommentar

På nyhetene i dag var det ei kjerring som hadde dratt med seg sin 14 år gamle sønn på filmen Ted. De hadde vist blitt helt SJOKKERT!!! Over hvor forferdelig vulgær film viste seg å være. Det var jo en film med en teddybjørn! Så klart begynner kjerringa å klage og syte. Hun mente at aldersgrensen var for lav, de kun jo umulig vite at det var en slik type film. Skal faen meg mye til hvis du ikke har fått med deg en jævla ting om filmen på forhånd. "Åhh det er en teddybjørn = BARNEFILM" En eneste lussen trailer hadde vært alt de hadde trengt å se. Den beste delen av innslaget er når gutten på fjorten sitter å ramser opp alle banneordenene "Faen, helvete, fitte, satan.........kuk"

Lenke til kommentar

På nyhetene i dag var det ei kjerring som hadde dratt med seg sin 14 år gamle sønn på filmen Ted. De hadde vist blitt helt SJOKKERT!!! Over hvor forferdelig vulgær film viste seg å være. Det var jo en film med en teddybjørn!

Hvorfor dro hun med seg sin 14 år gamle sønn for å se en film om en teddybjørn uansett?

Jeg så Terminator da jeg var 8 år.

Hahah faen, overbeskyttende foreldre er noe av det ekleste som finnes.

• Liker 3
Lenke til kommentar

(...)

Link? Kanal?

Var på nyhetene i sta. Nrk. Nå som jeg ser det igjen var det kanskje ikke sååååå illle, men fortsatt litt irriterende. Synes 11års grensen er passende.

Grov bamse (08:50 ish)

http://www.nrk.no/ne...v/klipp/862663/

Hvorfor dro hun med seg sin 14 år gamle sønn for å se en film om en teddybjørn uansett?

Jeg så Terminator da jeg var 8 år.

Hahah faen, overbeskyttende foreldre er noe av det ekleste som finnes.

Nei si det, er i vertfall morsomt å høre på han når han banner.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Hvem faen tror de tivolifolkene egentlig at de er????, rigge til ett helt jævla føkkings tivoli RETT uttafor det hælvettes someromsvinduet mitt klokka kvart over elve på en innigrønnestesatans jævla onsdag?!!!?

Høres itilleg ut som om de bare slår med random slag på ett stort metall-blekk med en bomblaster som spyr ut musikk i tillegg.

Det her er det vel lover mot?, kan jeg ikke ringe snut på de?

Edit:

Vurderer skyte på de med luftgevær, er jo ikke værre enn og slå av alt lys i kåken og ha vinduet litt på gløtt?

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Hvem faen tror de tivolifolkene egentlig at de er????, rigge til ett helt jævla føkkings tivoli RETT uttafor det hælvettes someromsvinduet mitt klokka kvart over elve på en innigrønnestesatans jævla onsdag?!!!?

Høres itilleg ut som om de bare slår med random slag på ett stort metall-blekk med en bomblaster som spyr ut musikk i tillegg.

Det her er det vel lover mot?, kan jeg ikke ringe snut på de?

Nei, tror tivolifolka er diplomater eller noe sånt.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...