Cakenommy Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Klarer ikke å sitte i ro, altfor rastløs. Heller ikke å spise junkfood hver eneste kveld. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Der har du svaret på hvorfor du ikke legger på deg. 5 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Haha, true that! Selvironi er en fin egenskap å ha, ler litt av meg selv nå. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Det er også en tredje løsning på at folk kan spise mye uten å legge på seg. Høy forbrenning grunnet store mengder brunt fettvev. Irriterer meg at folk tror de vet alt uten å vite det. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Greit nok. Men brunt fettvev har bare en effekt når du fryser. Det får deg til å bruker mer energi enn normalt for å få opp varmen igjen. Så den totale effekten blir det samme, bare at folk med mye brunt fettvev kan varme opp kroppen sin raskere. Det tar like mye energi. Motbevis meg gjerne, for jeg er ikke helt sikker. Bare prøver å tenke logisk. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Kan ha noe med heftig sex å gjøre, just sayin' 3 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Folk som sitter på facebook å klager på syklister 24/7! Uff! De eneste gangene jeg blir "plaget" av syklister er når treige bilister trenger 200meter fri sikt for å kjøre forbi syklistene, noe vi normale bruker en brøkdel av strekningen/tiden på å gjøre. Det er ikke syklistene det er noe gærlig med, det er evneveike bilister! De har all rett til å sykle på veien imo. Endret 22. august 2012 av Kjetil_90 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Hvorfor skriver du "SOM KHAYMEERA" og linker til en artikkel jeg ikke har kommentert på? *snip* notthisagain.png Endret 22. august 2012 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Well shit. Double post. Endret 22. august 2012 av Kaymeerah Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Hvorfor skriver du "SOM KHAYMEERA" og linker til en artikkel jeg ikke har kommentert på? Er vel fordi du ikke har facebookbruker? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Er vel fordi du ikke har facebookbruker? Det finnes vel da mange andre personer å bruke til signaturen? Eller er det bare det at jeg er veldig høylytt når det gjelder slike ting? Meh, det passer signaturen uansett. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Folk som sitter på facebook å klager på syklister 24/7! Uff! De eneste gangene jeg blir "plaget" av syklister er når treige bilister trenger 200meter fri sikt for å kjøre forbi syklistene, noe vi normale bruker en brøkdel av strekningen/tiden på å gjøre. Det er ikke syklistene det er noe gærlig med, det er evneveike bilister! De har all rett til å sykle på veien imo. Fordi 200 meter fri sikt er en forsvarlig distanse. Og vi orker ikke ligge i maks 60 i 90 sona, heller. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Pleier å kjøre dem ned jeg, og treffer jeg ikke med fronten tar jeg dem bare med døra. Endret 22. august 2012 av Primer4 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Pleier å kjøre dem ned jeg, og treffer jeg ikke med fronten tar jeg dem bare med døra. Med Mercedes har du ikke det problemet, du har stjerna å sikte med 7 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Techno-naboen min er endelig kastet ut og huseieren har fått inn en ny person... ... som dundrer russisk popmusikk!!!!!!!! DOBO VLADI VAI - VLADI - VLADI - VAI!!! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 http://www.youtube.com/watch?v=a_rmLmrCv6E Obligatorisk youtube video En ting som forøvrig irriterer meg noe sykt er nvidia surround (2d). Den klarer å aktivere alle skjermene på 1080p, men å kjøre alle på 5760*1080 og registrere det som en skjerm, nei det er jo helt umulig. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Techno-naboen min er endelig kastet ut og huseieren har fått inn en ny person... ... som dundrer russisk popmusikk!!!!!!!! DOBO VLADI VAI - VLADI - VLADI - VAI!!! Impliserer du at russisk popmusikk ikke er bra? Sier bare http://proteys.info/404/ Endret 22. august 2012 av TMB Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Året er 2012 og vi vet absolutt alt som er å vite om hvordan kroppen fungerer, det er kun 2 mulige forklaringer på hvordan din kropp fungerer Cakenommy og den er IKKE det du sier. Fikk du ikke med deg at jeg sa at jeg kan fint innrømme om jeg tar feil? Les litt bedre mens du er igang. /facepalm He! He! He! Hu!! Hu!! Hey!! Hey!! nå lurte jeg deg til å tro at jeg mente en ting mens jeg egentlig ikke mente det. 4 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Året er 2012 og vi vet absolutt alt som er å vite om hvordan kroppen fungerer, det er kun 2 mulige forklaringer på hvordan din kropp fungerer Cakenommy og den er IKKE det du sier. Fikk du ikke med deg at jeg sa at jeg kan fint innrømme om jeg tar feil? Les litt bedre mens du er igang. /facepalm He! He! He! Hu!! Hu!! Hey!! Hey!! nå lurte jeg deg til å tro at jeg mente en ting mens jeg egentlig ikke mente det. Burde egentlig sett den der, hahah. "Året er 2012 og vi vet absolutt alt som er å vite om hvordan kroppen fungerer" Skylder på fucka døgnrytme, ehehhe Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Irriterer meg at det nye Hardware.no skinnet er så jævla lyst, brenner jo faen meg i øynene... Edit: Og hvilket jævla geni fant ut at det ville vært morsomt med GRÅTT PÅ GRÅTT PÅ HVITT i sitatene... Får vel hente noen solbriller, skjermen er allerede på laveste lysstyrke... Endret 22. august 2012 av Felnahkriin 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå