Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit nok. Men brunt fettvev har bare en effekt når du fryser. Det får deg til å bruker mer energi enn normalt for å få opp varmen igjen. Så den totale effekten blir det samme, bare at folk med mye brunt fettvev kan varme opp kroppen sin raskere. Det tar like mye energi.

Motbevis meg gjerne, for jeg er ikke helt sikker. Bare prøver å tenke logisk.

Lenke til kommentar

Folk som sitter på facebook å klager på syklister 24/7! Uff! De eneste gangene jeg blir "plaget" av syklister er når treige bilister trenger 200meter fri sikt for å kjøre forbi syklistene, noe vi normale bruker en brøkdel av strekningen/tiden på å gjøre.

Det er ikke syklistene det er noe gærlig med, det er evneveike bilister!

De har all rett til å sykle på veien imo.

Endret av Kjetil_90
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Folk som sitter på facebook å klager på syklister 24/7! Uff! De eneste gangene jeg blir "plaget" av syklister er når treige bilister trenger 200meter fri sikt for å kjøre forbi syklistene, noe vi normale bruker en brøkdel av strekningen/tiden på å gjøre.

Det er ikke syklistene det er noe gærlig med, det er evneveike bilister!

De har all rett til å sykle på veien imo.

Fordi 200 meter fri sikt er en forsvarlig distanse.

Og vi orker ikke ligge i maks 60 i 90 sona, heller.

Lenke til kommentar

Året er 2012 og vi vet absolutt alt som er å vite om hvordan kroppen fungerer, det er kun 2 mulige

forklaringer på hvordan din kropp fungerer Cakenommy og den er IKKE det du sier.

Fikk du ikke med deg at jeg sa at jeg kan fint innrømme om jeg tar feil? Les litt bedre mens du er igang. /facepalm

He! He! He! Hu!! Hu!! Hey!! Hey!! nå lurte jeg deg til å tro at jeg mente en ting mens jeg egentlig ikke mente det.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Året er 2012 og vi vet absolutt alt som er å vite om hvordan kroppen fungerer, det er kun 2 mulige

forklaringer på hvordan din kropp fungerer Cakenommy og den er IKKE det du sier.

Fikk du ikke med deg at jeg sa at jeg kan fint innrømme om jeg tar feil? Les litt bedre mens du er igang. /facepalm

He! He! He! Hu!! Hu!! Hey!! Hey!! nå lurte jeg deg til å tro at jeg mente en ting mens jeg egentlig ikke mente det.

Burde egentlig sett den der, hahah. "Året er 2012 og vi vet absolutt alt som er å vite om hvordan kroppen fungerer"

Skylder på fucka døgnrytme, ehehhe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...